nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
%
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tästä tuli mieleen vanhempien yhdistelmät. Eli Jani ja Nina antaisivat lapselle nimeksi Janina. Robert ja Bertta -> Robertta. jne
Voi elämä. Ja tuollaisia varmaan löytyy kans. Meillä NIIN ihanat nimet, että pakko laittaa lapsellekin. (hakkaa päätä seinään)
 
Alkuperäinen kirjoittaja no voi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä voin kertoa että yhden entisen kaverin miehen sukunimi on Pott, ja he miettivät että jos jos saavat joskus tytön ja pojan niin heistä tulee Tea ja Jack.
Okei, kyseessä täysin ruotsinkielinen perhe, mut silti, kuka haluaa olla teepannu tai rahapeli?
Ei kai ne nyt tosissaan? Laskivat kai leikkiä? Sitä en kyllä ymmärrä, jos tahallaan haluavat antaa "naurettavan" nimen.
Jaa-a, en tiedä, mut monen monta vuotta puhuivat tosta, joten vaikea uskoa että se olisi vuodesta toiseen aina ollut heidän mielestään hauskaa.
Mutta en tiedä, enkä ole enää tekemisissä kyseisten ihmisten kanssa.


 
Alkuperäinen kirjoittaja %:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Täysin ot, mutta antaakohan joku lapselleen nimeksi just vaikka Petriina, Aleksiina jne. ilman että isän nimi on Petri, Aleksi jne?
No toivottavasti vain jos EI ole isän nimi. Olis muuten vielä kamalampia.
Törmäsin joskus tyttöön, jonka nimi oli Nicoliina, eikä hänen isän nimi kyllä ollut Nico :|
 
vieras
Urho, Toivo, Voitto, Taisto, Sulo, Armas ja SISU.
Kukka, Terttu, Hilma, Hilja, Helvi ja Sylvi...
Ja nämä siis pienillä, on vaan liikaa häijyjä vanhuksia tavannut tämän nimisiä... paitsi Sisua. Kuka haluaa antaa pojalleen kurkkukarkin nimen?
 
%
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Urho, Toivo, Voitto, Taisto, Sulo, Armas ja SISU.
Kukka, Terttu, Hilma, Hilja, Helvi ja Sylvi...
Ja nämä siis pienillä, on vaan liikaa häijyjä vanhuksia tavannut tämän nimisiä... paitsi Sisua. Kuka haluaa antaa pojalleen kurkkukarkin nimen?
Tai ketsupin.. tiedän Felix pojan. Ensin olin ihan kauhuissani, mutta nyt nimi tuntuu ihan kivalta.
 
vierasko
Voiko mummomaisempaa nimeä löytyä kuin HELVI??? :D Sitten nuo kun ei osata päättää kun toinen vanhempi haluaa toista ja toinen toista niin lopputulos= Maija-Riikka....
 
tuo sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja %:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Täysin ot, mutta antaakohan joku lapselleen nimeksi just vaikka Petriina, Aleksiina jne. ilman että isän nimi on Petri, Aleksi jne?
No toivottavasti vain jos EI ole isän nimi. Olis muuten vielä kamalampia.
Törmäsin joskus tyttöön, jonka nimi oli Nicoliina, eikä hänen isän nimi kyllä ollut Nico :|

Mitenköhän mulla on päässä ihan hassu ajatus, et nuo nimet on samaa sarjaa -tytär - nimien kanssa, eli että Petrintytär jne.... Hm, mun tarttee ihmetellä tätä!
Vaikka joo, Pauliina taas tuntuu "normaalilta" nimeltä, eli siitä mä en ajattele, että jaahas, isukin nimi on Pauli.
Hm, mä hämmennyin omista nimiajatuksistani niin että meen nukkuun!
 
tytönjapojanmamma
Onpa typerä ketju! Arvostella toisten nimiä. oletteko tulleet ajatelleeksi, että saattaa aika lailla loukata, jos lukee oman tai lapsensa nimen tästä ketjusta.
 
kampa
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
Onpa typerä ketju! Arvostella toisten nimiä. oletteko tulleet ajatelleeksi, että saattaa aika lailla loukata, jos lukee oman tai lapsensa nimen tästä ketjusta.
No saahan kaikilla olla omat mielipiteet, ja jos olet itse omalle lapsellesi nimen keksinyt niin seisot sen takana varmaan edelleen etkä ota nokkaasi???
 

Yhteistyössä