millipilli
Mun mielestä Petriina on ihan kiva nimi. Samaa sarjaa kun vaikka Lauriina tai Pauliina...Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
Mun mielestä Petriina on ihan kiva nimi. Samaa sarjaa kun vaikka Lauriina tai Pauliina...Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
tästä tuli mieleen vanhempien yhdistelmät. Eli Jani ja Nina antaisivat lapselle nimeksi Janina. Robert ja Bertta -> Robertta. jneAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
Eiei. Väinö on ihana pikkupojan nimi ja toinen ihqu ikään katsomatta on OivaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Väinö sopii nykyisille 70 v ukoille, ei tarhaikäsille
Täysin ot, mutta antaakohan joku lapselleen nimeksi just vaikka Petriina, Aleksiina jne. ilman että isän nimi on Petri, Aleksi jne?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
Voi elämä. Ja tuollaisia varmaan löytyy kans. Meillä NIIN ihanat nimet, että pakko laittaa lapsellekin. (hakkaa päätä seinään)Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:tästä tuli mieleen vanhempien yhdistelmät. Eli Jani ja Nina antaisivat lapselle nimeksi Janina. Robert ja Bertta -> Robertta. jneAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
No toivottavasti vain jos EI ole isän nimi. Olis muuten vielä kamalampia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täysin ot, mutta antaakohan joku lapselleen nimeksi just vaikka Petriina, Aleksiina jne. ilman että isän nimi on Petri, Aleksi jne?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
SAMAA MIELTÄ!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kka:veljekset tarmo ja urho, Sisu, Väinö, Pekki, Jarna, Hertta, Hilda, Lyyti jne... nämä siis meidän koulussa ja nimet siis eivät vain oikein sovi koululaisille...
Jaa-a, en tiedä, mut monen monta vuotta puhuivat tosta, joten vaikea uskoa että se olisi vuodesta toiseen aina ollut heidän mielestään hauskaa.Alkuperäinen kirjoittaja no voi ei:Ei kai ne nyt tosissaan? Laskivat kai leikkiä? Sitä en kyllä ymmärrä, jos tahallaan haluavat antaa "naurettavan" nimen.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä voin kertoa että yhden entisen kaverin miehen sukunimi on Pott, ja he miettivät että jos jos saavat joskus tytön ja pojan niin heistä tulee Tea ja Jack.
Okei, kyseessä täysin ruotsinkielinen perhe, mut silti, kuka haluaa olla teepannu tai rahapeli?
Törmäsin joskus tyttöön, jonka nimi oli Nicoliina, eikä hänen isän nimi kyllä ollut Nico :|Alkuperäinen kirjoittaja %:No toivottavasti vain jos EI ole isän nimi. Olis muuten vielä kamalampia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täysin ot, mutta antaakohan joku lapselleen nimeksi just vaikka Petriina, Aleksiina jne. ilman että isän nimi on Petri, Aleksi jne?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
Tai ketsupin.. tiedän Felix pojan. Ensin olin ihan kauhuissani, mutta nyt nimi tuntuu ihan kivalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Urho, Toivo, Voitto, Taisto, Sulo, Armas ja SISU.
Kukka, Terttu, Hilma, Hilja, Helvi ja Sylvi...
Ja nämä siis pienillä, on vaan liikaa häijyjä vanhuksia tavannut tämän nimisiä... paitsi Sisua. Kuka haluaa antaa pojalleen kurkkukarkin nimen?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Törmäsin joskus tyttöön, jonka nimi oli Nicoliina, eikä hänen isän nimi kyllä ollut Nico :|Alkuperäinen kirjoittaja %:No toivottavasti vain jos EI ole isän nimi. Olis muuten vielä kamalampia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täysin ot, mutta antaakohan joku lapselleen nimeksi just vaikka Petriina, Aleksiina jne. ilman että isän nimi on Petri, Aleksi jne?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Petriina
No saahan kaikilla olla omat mielipiteet, ja jos olet itse omalle lapsellesi nimen keksinyt niin seisot sen takana varmaan edelleen etkä ota nokkaasi???Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Onpa typerä ketju! Arvostella toisten nimiä. oletteko tulleet ajatelleeksi, että saattaa aika lailla loukata, jos lukee oman tai lapsensa nimen tästä ketjusta.
Ja mun tuttavapiiristä löytyi ****** myös. Sun profiilissa mainitusta kaupungista päättelen että saattoipa olla sama henkilö kyseessä. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Jjjjepp. Mun luokalla oli tämän niminen...