nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monienkin kohdalla oon aatellut! Mut eipä se oo mun asiani mitä ketäkin lapsilleen nimiksi laittaa! Toivottavasti ovat ajatelleet ne koulukiusaamis juttutkin sit siinä nimen miettimis aikana.
Rilleistäkin kiusataan, sekä siitä että äiti on lihava, tai siitä että sukunimi on jotenkin hassu, taikka siitä että iskällä on vanha autonromu.
Ihan kaikkea persoonallisuutta ei kuitenkaan pidä kitkeä pois vain siksi, että pelkää kiusaamista jos erottuu joukosta.
Ja edelleen, mun kouluaikoina kiusattiin Jussia ja Annea. Ei Mirkkua, Unnia, Hinniä, Kukkaa...
No juu joka lähtöön noita kiusaamisia on et mikähän siihen auttaisi? Viedä saunan taa vanhemmat jotka ei välitä mitä lapsensa tekevät! No juu ny pomppas ohi aiheenkin!
 
Abu
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mä naureskelen usein itekseni kun luen puhelinluetteloa. On muuten hauskaa välillä:D

Esim nää sananmuunnokset tulee mieleen;

pe- (mikä tahansa pe-alkuinen etunimi ) hirvonen -> hi... pervonen
timo ho- (mikä tahansa ho-alkuinen sukunimi ) -> homo ti...
antti hi- (mikä thansa hi- alkuinen sukunimi ) -> hintti a...
essi ti- (ti-alkuinen sukunimi ) -> tissi e...

ja netistä löyty myös googlettamalla sananmuunnos-nimiä:
***** pentti
***** pentti
***** pekka
***** pekka


 
Yksi tuli vielä mieleen. Nimittäin Zoë *****. Nolona myönnän, että nauru pääsi kun tämän nimen näin....etunimi kuin korkkarit ja sukunimi kuin verkkarit, vai miten se joku harmaa muinoin tämäntyyliset nimet määritteli :D. En tosin tiedä ko. ihmisen perheestä mitään, ehkä on mokuperheen lapsi tms, mutta silti hymyilytti :ashamed:
Kastetuissa kuulemma oli joskus Destiny Capri ***** :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Timo ***** :/ :D
Voi ei :D :D Ei sais nauraa :ashamed: En ensin tajunnut, mikä tossa nimessä muka on niin kamalaa, ihan tavallinen suomalainen nimi.
Kielimuuri tai jotain, mut mä en näe tossa mitään hauskaa? :eek:
Joo hiffasin tossa just sekunti sitten :LOL:
 
pomppis
Mietin että miksi kaikkee pitää aina kääntää ja vääntää... Miks kaikesta pitää aina keksii jotain huvittavaa ja naurettavaa. Miks on niin kivaa nauraa muille... Itsekin toki olen tehnyt niin :), mutta kuitenkin...
 
Mä voin kertoa että yhden entisen kaverin miehen sukunimi on *****, ja he miettivät että jos jos saavat joskus tytön ja pojan niin heistä tulee Tea ja Jack.
Okei, kyseessä täysin ruotsinkielinen perhe, mut silti, kuka haluaa olla teepannu tai rahapeli?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja daniela:
tuttavani laittoi poikansa nimeksi Pasi....harmillisinta siinä oli,että sukunimi oli *****.Nykyisin poika käyttää toista nimeään etunimenä(on jo aikuinen).
eikun sekoilin sukunimi oli *****.
Ja mitäs vikaa tuossa Pasissa on eikä tuo ***** nyt niin ihmeellinen ole?
 
millipilli
Ai tuli vielä mieleen... Ceveri!!! Pitäiskö se sanoa Severi vai Keveri?? Kun oli kasteilmoituksessa ollut sisarusten nimiä tyyliin Camilla, Casper... ja ihan suomalainen sukunimi muistaakseni
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
Mutta kun se Jimi on 65 v, niin moni muukin 65 v on nimeltään Jimi.
Aune ja Sylvi ovat ihania pikkuisen nimiä. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
no voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä voin kertoa että yhden entisen kaverin miehen sukunimi on *****, ja he miettivät että jos jos saavat joskus tytön ja pojan niin heistä tulee Tea ja Jack.
Okei, kyseessä täysin ruotsinkielinen perhe, mut silti, kuka haluaa olla teepannu tai rahapeli?
Ei kai ne nyt tosissaan? Laskivat kai leikkiä? Sitä en kyllä ymmärrä, jos tahallaan haluavat antaa "naurettavan" nimen.
 

Yhteistyössä