Ai täällä ruvettiinkin viljelemään näitä munasaannoksia !Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Timo ***** :/
No juu joka lähtöön noita kiusaamisia on et mikähän siihen auttaisi? Viedä saunan taa vanhemmat jotka ei välitä mitä lapsensa tekevät! No juu ny pomppas ohi aiheenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Rilleistäkin kiusataan, sekä siitä että äiti on lihava, tai siitä että sukunimi on jotenkin hassu, taikka siitä että iskällä on vanha autonromu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monienkin kohdalla oon aatellut! Mut eipä se oo mun asiani mitä ketäkin lapsilleen nimiksi laittaa! Toivottavasti ovat ajatelleet ne koulukiusaamis juttutkin sit siinä nimen miettimis aikana.
Ihan kaikkea persoonallisuutta ei kuitenkaan pidä kitkeä pois vain siksi, että pelkää kiusaamista jos erottuu joukosta.
Ja edelleen, mun kouluaikoina kiusattiin Jussia ja Annea. Ei Mirkkua, Unnia, Hinniä, Kukkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mä naureskelen usein itekseni kun luen puhelinluetteloa. On muuten hauskaa välillä
Esim nää sananmuunnokset tulee mieleen;
pe- (mikä tahansa pe-alkuinen etunimi ) hirvonen -> hi... pervonen
timo ho- (mikä tahansa ho-alkuinen sukunimi ) -> homo ti...
antti hi- (mikä thansa hi- alkuinen sukunimi ) -> hintti a...
essi ti- (ti-alkuinen sukunimi ) -> tissi e...
ja netistä löyty myös googlettamalla sananmuunnos-nimiä:
***** pentti
***** pentti
***** pekka
***** pekka
Kielimuuri tai jotain, mut mä en näe tossa mitään hauskaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voi ei Ei sais nauraa :ashamed: En ensin tajunnut, mikä tossa nimessä muka on niin kamalaa, ihan tavallinen suomalainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Timo ***** :/
Joo hiffasin tossa just sekunti sittenAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kielimuuri tai jotain, mut mä en näe tossa mitään hauskaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voi ei Ei sais nauraa :ashamed: En ensin tajunnut, mikä tossa nimessä muka on niin kamalaa, ihan tavallinen suomalainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Timo ***** :/
eikun sekoilin sukunimi oli *****.Alkuperäinen kirjoittaja daniela:tuttavani laittoi poikansa nimeksi Pasi....harmillisinta siinä oli,että sukunimi oli *****.Nykyisin poika käyttää toista nimeään etunimenä(on jo aikuinen).
Höh, ihan normaaleja nimiä, Väinö on kai jonkinmoinen muotinimikin.Alkuperäinen kirjoittaja ake:Perheen kaksi nuorinta ovat Väinö ja Urho. Voi hyvänen aika.....
Ja mitäs vikaa tuossa Pasissa on eikä tuo ***** nyt niin ihmeellinen ole?Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikun sekoilin sukunimi oli *****.Alkuperäinen kirjoittaja daniela:tuttavani laittoi poikansa nimeksi Pasi....harmillisinta siinä oli,että sukunimi oli *****.Nykyisin poika käyttää toista nimeään etunimenä(on jo aikuinen).
Aune ja Sylvi ovat ihania pikkuisen nimiä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mutta kun se Jimi on 65 v, niin moni muukin 65 v on nimeltään Jimi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikun sekoilin sukunimi oli *****.Alkuperäinen kirjoittaja daniela:tuttavani laittoi poikansa nimeksi Pasi....harmillisinta siinä oli,että sukunimi oli *****.Nykyisin poika käyttää toista nimeään etunimenä(on jo aikuinen).
Ei kai ne nyt tosissaan? Laskivat kai leikkiä? Sitä en kyllä ymmärrä, jos tahallaan haluavat antaa "naurettavan" nimen.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä voin kertoa että yhden entisen kaverin miehen sukunimi on *****, ja he miettivät että jos jos saavat joskus tytön ja pojan niin heistä tulee Tea ja Jack.
Okei, kyseessä täysin ruotsinkielinen perhe, mut silti, kuka haluaa olla teepannu tai rahapeli?
mä tiedän perheen missä on väinö.kerttu ja eeroAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Höh, ihan normaaleja nimiä, Väinö on kai jonkinmoinen muotinimikin.Alkuperäinen kirjoittaja ake:Perheen kaksi nuorinta ovat Väinö ja Urho. Voi hyvänen aika.....