Hei kertokaa minulle onko tuo nillittäminen jossain päin murresana =) Se on ollut minulle vieras ilmaisu, olen näistä riitaketjuista ymmärtänyt, että tarkoittaa samaa kuin kiukuttelu. Se on aika kuvaava kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, ihan käypänen sana, en vaan täällä Keski-Suomessa ole kuullut kenenkään sanovan niin enkä muuallakaan, vain palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25105729:Jotain semmosta ruikuttamista, itkemistä kai.