Gluteus maximus saa kesäksi personal trainerin käyttöönsä, kasvattaa lihaksiaan tai mitä nyt sitten keksii trainerin kanssa aktiviteettia.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:ElinaJohanna lähtee Kaustisten kansanmusiikkifestareille ja harald haaraparta viikinkilaivalla Norjaan.
sä voisit lähtee johki missä on paljon lunta ettet sula... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mihis mä pääsen? Tahtoo lomalle B)
Toi sopis täällä onkin aika hikinen olo.Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:sä voisit lähtee johki missä on paljon lunta ettet sula... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mihis mä pääsen? Tahtoo lomalle B)
Sä menet johonkin vaikka auton renkaanvanteen sisälle sähisemään kissalle. Meidän kissa koitti kerran pyydystää lumikkoa ja kilpaa sähisivät toisilleen.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mihis mä pääsen? Tahtoo lomalle B)
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:entäs mun loma?
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:entäs mun loma?
Auschwitziin tutustumaan Adolfin aikaansaannoksiin...
Entäs minä? En halua kuuhun vauvamahan kanssa kiitos =)
onnistuuAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Sä menet johonkin vaikka auton renkaanvanteen sisälle sähisemään kissalle. Meidän kissa koitti kerran pyydystää lumikkoa ja kilpaa sähisivät toisilleen.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mihis mä pääsen? Tahtoo lomalle B)
Särkyneitten sydänten parantolaan Jotenkin vaan nikistä tuli mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mihkä te mut lähetätte?? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja BlackCat:Särkyneitten sydänten parantolaan Jotenkin vaan nikistä tuli mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mihkä te mut lähetätte?? :xmas:
Mites mie?
Entä jos ne ei päästä mua pois sieltä??? *ottaa HAASKALINNUN mukaan kaveriksi*Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Huuhkajatar matkaa sukuloimaan korkeasaareen.
BlackCat lomailee kissojen hoitokodissa ja tappelee siellä olevien koirien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja BlackCat:Särkyneitten sydänten parantolaan Jotenkin vaan nikistä tuli mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mihkä te mut lähetätte?? :xmas:
Mites mie?
Vois sinua puistella välillä ja käyttää pihalla, mutta vain hetken....Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Päästättekös minutkin lomalle vai onko mun päivystettävä päätteen ääressä koko loma? :saint:
No ei ainakaan Ruotsiin, olethan lomalla. *lukee aina h*mostoppari*. ..hyi mua...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Pakko päästä lomalle, mutta minne :wave:
Juu, tämähän sopii Laivan kannella ei ollakaan nähty, eikä ole tainnut henk. koht. mitään laulaakaanAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:entäs mun loma?
Auschwitziin tutustumaan Adolfin aikaansaannoksiin...
Entäs minä? En halua kuuhun vauvamahan kanssa kiitos =)
sulle tulee vaikka alangon ismo heittämään henk. koht. trubaduurikeikan laivan kannella kuun valaistessa merenpintaa