kai sekin lomasta kävisAlkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Kuha pääsis kalatiskille köllöttelemmään
kai sekin lomasta kävisAlkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Kuha pääsis kalatiskille köllöttelemmään
Pellolle tekemään heinää.... tai sitten ullakolle kun eikös siellä pidetä isoisän olkihattua, kaipa siellä kesällä olisi tilaa heinähatullekin..Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:=) ja minne minä pääsen
ensviikolla alkaa heinänteko, mut saapa nähä et huolitaanko minua mukaanAlkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Pellolle tekemään heinää.... tai sitten ullakolle kun eikös siellä pidetä isoisän olokihattua, kaipa siellä kesällä olisi tilaa heinähatullekin..Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:=) ja minne minä pääsen
Mihinkäs mä voisin suunnata?
ihana!Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:muksu pääsee kesäsiirtolaan ja nuoriaikuinen sinne ohjaajaksi.
kun pääsiskin.. :snotty: toisaalta mökkeily on kyllä mukavampaaAlkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:NuoriAikuinen tietty festareita kiertään
entäs mie?
Sä joutuisit lomaileen jossain mielisairaalassa "napsahtelus" takiaAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:minnehän minä lähtisin?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sä joutuisit lomaileen jossain mielisairaalassa "napsahtelus" takiaAlkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:minnehän minä lähtisin?
Heppulihan on sen rasittavan Pokon leluapina. Pääset mummolaan, mihin Poko tyrkätään vaikka vanhemmilla on loma. Apina unohdetaan kammariin kun Poko oppii leikkimään naapurin lasten kanssa. Saat siis nukkua rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:NuoriAikuinen tietty festareita kiertään
entäs mie?
Kuplamuovitehtaalle koekäyttämään kuplamuovia.Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:minnehän minä lähtisin?
Toivottavasti mulle mieluisaan suuntaanAlkuperäinen kirjoittaja ElViIrAeLLi:Scarlett on ihan Tuulen Viemää ja saas nähdä minne se tuuli kuljettaa!
Hyvä vieras, vaikka miehelläni onkin komea parta niin silti merirosvon vaimona itselleni ei ole kasvanut, ainakaan toistaiseksi, partaa. Tämä ylläoleva lomaskenaario siis ei olisi mahdollista .Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:RouvaJackSparrow päättää pitää lomansa kotona, koska kyllästynyt ajamaan joka päivä partansa. Kesä menee mukavasti koti-oloissa ja pienessä kesä parrassa.Loppu kesästä hänelle tulee ikävä ihottuma parta kohdalle ja joutuu leikkauttaa partansa.Ikäväksi hän huomaa leuan olevan liian valkoinen muuhun kehoon ja päättää viettävän kotona vielä talveen asti.Rusketus ei enää tartu.