P
poltetun maan taktiikkaa?
Vieras
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015120120757464_uu.shtml
Mites se just nyt sattui kärvähtämään maan tasalle?
Mites se just nyt sattui kärvähtämään maan tasalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015120120757464_uu.shtml
Mites se just nyt sattui kärvähtämään maan tasalle?
Mitä nuo idiootit kuvittelevat saavuttavansa tuollaisella? mrrrr!![]()
Unelma liekeissä.Monikulttuuria: matut raiskaa ja vokit palaa...
Varmaan sen, että ei tule tp hakijoita, kun ei heitä voi palaneeseen taloon sijoittaa. Rupeaa suomalaisten vieraanvaraisuus olemaan koetuksella, ihmisten kärsivällisyys lopussa.Mitä nuo idiootit kuvittelevat saavuttavansa tuollaisella? mrrrr!![]()
Mitä nuo idiootit kuvittelevat saavuttavansa tuollaisella? mrrrr!![]()
Varmasti löytyy uudet tilat VOK:ille, mutta vanhaa, Museoviraston suojelemaa taloa ei voi korvata millään nykyajan rakennuksella. Kyllä pitää olla idiotteja ihmisiä että menee polttamaan jotain kulttuurihistoriallisesti arvokasta.
Näin! Ei noitten paikkojen polttamisella voita mitään. Valtio menettää enemmän vaan rahaa ja se vokki tulee joka tapauksessa johonkin, ehkä joutuvat jopa rakennuttamaan tilat. Dorkat eivät tietenkään tällaista älyä ottaa huomioon.Varmasti löytyy uudet tilat VOK:ille, mutta vanhaa, Museoviraston suojelemaa taloa ei voi korvata millään nykyajan rakennuksella. Kyllä pitää olla idiotteja ihmisiä että menee polttamaan jotain kulttuurihistoriallisesti arvokasta.
Näin! Ei noitten paikkojen polttamisella voita mitään. Valtio menettää enemmän vaan rahaa ja se vokki tulee joka tapauksessa johonkin, ehkä joutuvat jopa rakennuttamaan tilat. Dorkat eivät tietenkään tällaista älyä ottaa huomioon.![]()
Pyromaani siis.Hyvää mieltä ei voi rahalla mitata![]()
Näin! Ei noitten paikkojen polttamisella voita mitään. Valtio menettää enemmän vaan rahaa ja se vokki tulee joka tapauksessa johonkin, ehkä joutuvat jopa rakennuttamaan tilat. Dorkat eivät tietenkään tällaista älyä ottaa huomioon.![]()
Et ymmärrä, et joku ei halua omaan naapuriinsa vokkia? Eihän niille ole väliä jos se rakennetasn ihan muualle. Vok ei ole pelkästään turvallisuusriski vaan vähentää myös asuinalueen arvoa.
70% vokin asukkaista pitäisi palauttaa, koska kotimaa turvallinen. Sillä niitä paikkoja saadaan.
Varmasti löytyy uudet tilat VOK:ille, mutta vanhaa, Museoviraston suojelemaa taloa ei voi korvata millään nykyajan rakennuksella. Kyllä pitää olla idiotteja ihmisiä että menee polttamaan jotain kulttuurihistoriallisesti arvokasta.