I
Ihan mitä vaan
Vieras
Olen nyt seurustellut hieman reippaan kaks vuotta(2v) ja viime vkl tapahtui jotain mitä en itsekkään oikeen tiedä..
Tapasin sattumalta ihanan miehen,ja nyt en tiedä miks mä tunnen näin...Taidan olla aika helvetin paljon ihastunut!
En tunne tehneeni pahaa,vaikka hänen kanssaan läksinkin jatkoille-ei muuta kun pussattiin.Jotenkin silti tuntuu että mun pitäs kertoa seurustelukumppanilleni se,mitä oikeesti tapahtu...
Helvetin idiootti minä!
Tapasin sattumalta ihanan miehen,ja nyt en tiedä miks mä tunnen näin...Taidan olla aika helvetin paljon ihastunut!
En tunne tehneeni pahaa,vaikka hänen kanssaan läksinkin jatkoille-ei muuta kun pussattiin.Jotenkin silti tuntuu että mun pitäs kertoa seurustelukumppanilleni se,mitä oikeesti tapahtu...
Helvetin idiootti minä!