Miksi se seurustelu YH:n kans on niin tuskasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eksyksissäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja unohda:
Unohda yht, vapaita ihania naisia ilman rajoittavia lapsia on tarjolla yllinkyllin. Miksi sitoutua sellaiseen?

Yksinhuoltaja on monella tapaa turvallisempi vaihtoehto, valmiiksi sisäänajettuna. Lapseton nainen on melkoinen tuuliviiri, ja on vaikeata ennustaa miten äitiys tulee muuttamaan sekä persoonallisuutta että fysiikkaa.
Ja tää on todellakin totta!

 
Päätän yrittää tavata sitä naista. Jos exä tulee tontille tällä kertaa niin saatan käyttää nyrkkeilysäkkiin treenattuja käsiäni exää kohtaan. Naista kohtaan käytän suoria sanoja.

No nyt pitää rauhoittua ja nukkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eksyksissäkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Älä yleistä, että kaikkien kanssa olisi tuollaasta.

Pahoittelen. En tarkoittanut vaikuttaa yleistävältä. Tosin en tilanteessani ilmeisesti ole ollut ainoa. Vaikeuksia siis on.

Harmittavaa se, miten ihanat naiset (/miehet), yh:t päästävät sen exän sinne pyrkyriksi. Eikö tuota pitäisi miettiä ennen uutta suhdetta.. (katkera?kyllä.)

Jos mun ex alkais jotain tollasta vetää et koittas tulla väliin oli se sitten lapsen kautta tai muuten ni sais kyllä kuulla missä sen paikka on! Silllä ei ole mitään sanomista mun elämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja unohda:
Unohda yht, vapaita ihania naisia ilman rajoittavia lapsia on tarjolla yllinkyllin. Miksi sitoutua sellaiseen?

Yksinhuoltaja on monella tapaa turvallisempi vaihtoehto, valmiiksi sisäänajettuna. Lapseton nainen on melkoinen tuuliviiri, ja on vaikeata ennustaa miten äitiys tulee muuttamaan sekä persoonallisuutta että fysiikkaa.

YH:lla taas on turhan paljon muuttujia elämässään... pahimmillaan aikataulut pyörii exän mukaan tai exän nyxän mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja unohda:
Unohda yht, vapaita ihania naisia ilman rajoittavia lapsia on tarjolla yllinkyllin. Miksi sitoutua sellaiseen?

Yksinhuoltaja on monella tapaa turvallisempi vaihtoehto, valmiiksi sisäänajettuna. Lapseton nainen on melkoinen tuuliviiri, ja on vaikeata ennustaa miten äitiys tulee muuttamaan sekä persoonallisuutta että fysiikkaa.

Mitenkähän isyys muuttaa miehen psyykettä ja fysiikkaa vai muuttaako se vain finassipuolta =)
 

Yhteistyössä