E
eksyksissäkö
Vieras
Olen kahdesti seurustellut yh:n kanssa ja molemmilla kerroilla ne lapsen isät ovat tulleet taistelemaan huomiosta lapsen ja äidin suhteen. Melko rasittavia kokemuksia molemmat. Ensimmäisessä nainen otti lapsen isän takaisin. Toisessa tajusin lähteä. Ei minustakaan ihan kaikkia positiivisuuden tunteita imetä tuollaisella pompotteluhelvetillä.
Kyllä, olen jäänyt katkeraksi. Katkera noita kahta seurustelukumppaniani kohtaan ja katkera yleensäkin yh:n kanssa seurustelemiseen.
Miksi kirjoitan on se, että tapasin ihanan naisen. En aluksi tiennyt hänen olevan yh, mutta nyt tiedän ... enkä puolestaan tiedä mitä tehdä. En jaksaisi enää rikkoa sydäntäni.
Jelppiä?
Kyllä, olen jäänyt katkeraksi. Katkera noita kahta seurustelukumppaniani kohtaan ja katkera yleensäkin yh:n kanssa seurustelemiseen.
Miksi kirjoitan on se, että tapasin ihanan naisen. En aluksi tiennyt hänen olevan yh, mutta nyt tiedän ... enkä puolestaan tiedä mitä tehdä. En jaksaisi enää rikkoa sydäntäni.
Jelppiä?