-niin siis, mehän ollaan ihan vaan "ystäviä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä minä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä minä teen?

Vieras
Olen vähän ihmeissäni... Eihän minulle pitäny koskaan käydä näin. Tapasin miehen ja hänen kauttaan monta hyvää tyyppiä, joista osan kanssa ystävystyin... (kenenkään kanssa en ole ollut sängyssä)

Nyt yksi heistä on eronnut ja kuulemma rakastunut minuun. Itse en varmaankaan ole koskaan rakastunut. Nykyiseen mieheenikään en ole koskaan tuntenut mitään erikoista ihastusta ja tulenpalavaa rakastumista. Me vain ajauduttiin yhteen ja tunsimme todella syvää ystävyyttä ja välittämistä, mutta itse en koskaan ole ollut sillä tavoin rakastunut, etten muuta voisi ajatellakaan. (himoa ja haluakin tunnen vain tosi harvoin, en edes alkuunkaan ollut kovinkaan himokas...)

No tämän ihmisen (joka kuulemma on rakastunut minuun) kanssa olemme suudelleet... eikä se minusta tuntunut mitenkään erikoiselta...

Hän on todella tunteellinen mies. Häntä sattuu jo nyt tämä "tilanne"... En haluaisi satuttaa enää yhtään enempää. Tuntuu pahalta nähdä hänen kärsivän. Mitä minä teen??! En haluaisi pilata ystävyyttämme, enkä antaa edes pienintä toivoa siitä, että voisimme koskaan olla pari, vaikka hän niin haluaisi

Sanot suoraan, että sinulla ei mitään "sellaisia" tunteita häntä kohtaan, mutta arvostat ystävyyttä ja häntä ihmisenä.
Pahan virheen teet jos annat hänen elätellä toivoa jostain enemmästä. Siinä satutat sekä itseäsi että häntä.

Olen sanonut asian aika suoraan... Hän ei vain halua uskoa. Hän ymmärtää kyllä, mitä sanon, mutta ei halua uskoa!! Hän on vakaasti sitä mieltä, että mieheni ei ole este... se on vain hidaste...

Voi juma! Tämä tilanne on kamala. Emmekä ole edes kovin nuoria enää, vaikka saattaisi kuulostaakin teinien ihmissuhdedraamalta. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet kolme vuotta naimisissa..

joo... siis kerroin, että olemme suudelleet... hän suuteli minua.... en halunnut, enkä vastanut hänen suudelmaansa.

olin vain niin yllättynyt, etten hievahtanutkaan... tämä tilanne... en todellakaan jaksaisi enää.

Oli aika paha moka mennä suutelemaan, siitähän nyt voi jo päätellä mitä vain.

Sinun pitää saada hänet ymmärtämään, että kysymys ei ole miehestäsi tai hänen esteenä olemisestaan, vaan siitä, että sinä et ole kiinnostunut hänestä itsestään kylliksi. Avioliittosi on kenties siinä tilassa, että haet ratkaisuja ulkopuolisesta suhteesta tms. Ja siihenhän nyt sitten kelpaa joku vähemmän vakavakin tapaus.

Kerro hänelle, että luulet hänen olevan vain pelkkä laastarisuhde, etkä halua satuttaa häntä.

Tunne-elämä ei paljon iän mukana muutu, olen huomannut. Draamaa saa aikaiseksi aikuinenkin.

Jos ei mies muuten usko, niin ole hänelle kuin heiluva heinä, eli et reagoi mitenkään noihin tunteenpurkauksiin.

Minä sanoisin, että olen varattu nainen ja jos et sitä usko, tosiaan kerron miehelleni sinun tunkeilustasi. Kyllä siinä ystävyys rapisee, jos alkaa käyttäytyä kuin teeri soitimella. Eikä puu kauan yksin pala, joten turhaan huokailet, jos et TODELLA itse anna aihetta hormoonihyrinään.

Ei sulla ole mitään muuta ongelmaa, kuin että annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa.

Naisen pitää osata torjua miehiä, muutoinhan sitä jakaa per..ään joka toiselle kollille aikaa myöten.

Mitäs sun ukkosi tuumasi tuosta suudelmasta? Saakos sekin suudella jotain toista naista? Ja tarviiko ukkosi torjua muiden naisten lähentelyt, vai saako hän antautua tuohon tunnelmaan?

Höh, miten niin ei usko. Kyllä ihminen uskoo, jos tarpeeksi painokkaasti sanoo - jos ei sitten ole joku hullu. Olet sanonut "aika suoraan" - et siis suoraan?

Voi että mua naisena ärsyttää tollaset tihertäjät. Valitetaan muille, kun joku tyyppi ei jätä rauhaan ja sit kun kysyy, et ootko sä sanonu sille ettei kiinnosta, niin ei. Ei voi sanoa suoraan vaan vähän niin kuin vihjailla... Newsflash: miehet lukee tosi huonosti vihjeitä - toisin kuin naiset yleensä. Miehille pitää sanoa suoraan, että: EI EN OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA YHTÄÄN SIINÄ MIELESSÄ! Ei tarvitse olla epäkohtelias ja ilkeä, mutta kyllä 'ei' pitää osata sanoa.

Ja itse en ainakaan pitäisi ystävänä tuollaista hyypiötä, joka ei suostu uskomaan, etten ole kiinnostunut hänestä vaan ihan omasta miehestäni. Mut sun kohdalla luulen, et salaa nautit tilanteesta, jossa mies on valmis "taistelemaan" sinusta. Saat olla pikkuprinsessa ja leikkiä avutonta linnassasi, kun linnanherra on kesyttämässä lohikäärmettä jossain ja pikkuritari yrittää päästä pukille...

Yksinkertainen neuvoni siis: Sano suoraan ETTÄ ET IKIMAAILMASSA HALUA HÄNTÄ MUUTA KUIN YSTÄVÄKSI.

Alkuperäinen kirjoittaja onko tuo ystävyyttä:
Mielestäni henkilö, joka alkaa vonkaamaan varattua naista eikä usko, ettei toista kiinnosta, ei kuulosta kovin hyvältä ystävältä.

Henkilö, joka alkaa vonkaamaan varattua naista on täysi kusipää!

Mitenkä se on toi tommoinen toiminta selitettävissä. Mitä miehesi tuumaisi asiasta jos tietäisi kaverins suutelevan sua. Mitä sä olet itse viestittänyt tolle henkilölle?? Onko sun mielestä oikein ollenkaan tollainen ajattelu. Mä en ainakaan voisi olla ja elellä pelossa et äijä ottas ja sais tietoonsa asiat muualta. Kyllä sun pitää ottaa ja miettii tarkasti millainen suhde sulla on ja mitä oikeesti haluat elämältäsi. Olet itsekkin osasyyllinen tilanteeseen joten otappa lusikka käteesi kauho soppasi. Eli selvitä toi sotku ennen kuin siitä tulee liian iso.

Olette suudelleet, mutta et halua antaa toivoa? Et osanut vastustaa yllätettynä? Jos henkilö jonka kanssa en tahdo intimiä kosketusta yrittää esim. suudella niin vaistomainen reaktio on pois vetäytyminen, -ei tumput suorina seisominen.

Ettet vain olisi immarreltu vallitsevasta tilanteesta? Luulisi ihmisen osaavan olla napakka, jos jotain ei halua. Sano hänelle, että jos jakeluun ei mene se, ettet sinä halua mitään muuta kuin ystävyyttä, niin loppuu sekin vähän tähän.

luin tossa ajatuksella ja totesin et on sul suhteessakin jotain vikaa jos joudut miettii tuommosii sinuna olisin rehellinen omalle ukollesi ja kertoisin asiasta ja sitten tekisitte asialle yhdessä jotain sä hajotat vaan tolleen itsesi ja tuhoat oman suhteesi koska ukkosi saa tietää asiasta kuitenkin jossain vaiheessa! muista tehdä niin kuin itsestäsi tuntuu hyvälle ja valitse kahdesta äijästä toinen! muista olla rehellinen!

Alkuperäinen kirjoittaja mitä minä teen?:
Hän on todella tunteellinen mies. Häntä sattuu jo nyt tämä "tilanne"... En haluaisi satuttaa enää yhtään enempää. Tuntuu pahalta nähdä hänen kärsivän. Mitä minä teen??! En haluaisi pilata ystävyyttämme, enkä antaa edes pienintä toivoa siitä, että voisimme koskaan olla pari, vaikka hän niin haluaisi

Höh..kaikki miehet ovat tunteellisia.
Ainahan pakkien saaminen sattuu, niin naisiin kuin miehiinkin.Anna miehelle pakit, ja jätä hänet sitten rauhaan. Ei tuossa ole mistään ystävyyydestä kyse, eikä pakit saanutta miestä kiinnosta ystävyys. Kun mies ja nainen puhuvat muka (miehen olllessa rakastunut) ystävyydestä, se tarkoittaa vain naiselle ystävyyttä, ja miehelle se tarkoittaa että niinkauan kuin ystävyys jatkuu, on se aika edelleen tehokasta peliaikaa. Vai eikö? Etkö jo ole antanut hänen suudella sinua, vaikka ei olisi pitänyt? Ja miehen sinnikkyyden ansiosta. Kuule, miehet jaksaa. Ihmettelisit jos tietäisit, kuinka ne on valmiita jonottamaan haluamaansa naista. Eikä se mitään takaa, eikä ole aina elämää suurempaa.

Mies haluaa yleensä lähinnä rakastuttuaan rakastella, eli seksiä. Ei ole väliä onko se säälipillua. Mies kun on sitä saanut, niin sen JÄLKEEN hän vasta ilmoittaa olevansa ylväs yksilö joka ei ota armonpaloja. Huom,. sen JÄLKEEN. Ja mies ei aina erota panetusta rakkaudesta, se tuntuu ihan samalta joskus. Ja varattu nainen on entistä parempi palkinto, koska silloin mies voittaa myös tyhmän poikaystävän henkisessä kukkotappelussa.

Etkö tiedä sitä, että olet itse punonut tuon tilanteen itsellesi, ap?
Se että ei koskaan tuottaisi tuskaa kenellekään on mahdoton tehtävä. Ainoa keino elää oma elämänsä on lakata kuuntelemasta kaikkia tuskanhuutoja.
Sinä olet nainen, lakkaa eläytymästä liikaa toisten tunteisiin, varsinkaan miesten jotka väittävät rakastavansa. Kuuntele vaikka ystäviäsi senkin edestä. Ja keskity töihisi. Ole etäisempi, älä takerru sanoihin ja toisten katseisiin.

Miksi mies sanoo tai antaa käytöksellään ja ilmeillään ymmärtää, että häneen sattuu? Siksi, koska hän tietää että se uppoaa sinuun. Se näkyy sinusta ulospäin ja kauas näkyykin. Hän tietää, että et henno sanoa ei, jos hän lataa tarpeeksi "panoksia". Pian olet hänelle "elämä" tai "haave" tai hän vaikkapa "kuolee" ilman sinua. Kuinka hyväluontoinen nainen voisikaan kieltäytyä seksistä, jos kuulee ttä mies KUOLEE jos ei saa...kröhöm ..rakkautta(Kuka tahansa mies osaa nimittäin kyllä salata tunteensa, jos ne eivät ole sallittuja.Hämmästyisit, jos tietäisit kuinka moni mies haluaa seksiä sinulta (ja minulta, kaikilta naisilta), eikä vain sano tai näytä sitä jos tilanne ei ole otollinen, koska omaa sen verran itsetuntoa)

Oikeasti mieheen joko sattuu tai ei, voi sattuakin, mutta ikinä ihastunut mies ei vuodata itseään naiselle, jos kokee ettei siitä ole mitään hyötyä.

Mietin vain, että miten kuvittelet pitkällä tähtäimellä selviäväsi elämässä, jos annat jokaiselle miehenturjakkeelle jakamattoman huomiosi ja säälisi. Eihän sinulle jää aikaa tehdä sitä varsinaista ASIAA, jota olit alunperin tekemässä, jos juutut kuuntelemaan toisten henk. koht. panetusmurheita.

lisäksi toteaisin sellaisen seikan, että joskus nainen joka "antaa ymmärtää eikä ymmärrä antaa", aiheuttaa katkeruutta miehissä, tunteet tulee pintaan kun ne oikein päästetään luvan kanssa.
Eli se, että ensin annat huomiotasi ja olet muka vedätettävissä, ja sitten mitään ei tapahdukkaan,...on nähty sitäkin että se mies tulee sitten röyhkeämmäksi.
Parempi laittaa tuollaiset pelit poikki ennenkuin on liian myöhäistä, ja olet keskellä kauheaa välienselvittelyä sekä poikaystäväsi että kosijasi kanssa.