Niin se taitaa meillekin ero tulla :(

Ei tästä enää tule mitään... Jatkuvasti riitelyä (myös lasten kuullen), ylimielisyyttä, itsestäänselvyyksiä, naljailua, vit.tuilua, valehtelua jne jne -puolin toisin- ... :'(

Kai se on pakko vaan myöntää, että mahdotonta on vaikea enää korjata. Lapsia vaan käy sääliksi, kun joutuvat isästään/äidistään eroon...

Ei oo kivaa ei :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:05 Perskutarallaa kirjoitti:
Musta lapsia käy enemmän sääliksi jos joutuvat katsomaan jatkuvaa vanhempien riitelyä ja elämään ahdistavassa ilmapiirissä jossa kaikilla paha olla...
Peesi! (ite oon tuollasita katsellut ja oli ISO helpotus kun vanhemmat eros)
 
mie
Oletteko hakeneet apua esim. perheneuvolasta? Suosittelen. Kannattaa miettiä tarkoin lähteekö liitosta, jos kyse ei ole väkivallasta tai päihteiden käytöstä.

Perheneuvola pelasti minun ja mieheni liiton vuosi sitten. Ensimmäinen käynti oli tilanteessa, jossa mieheni oli jo käytännössä päättänyt minut jättää. Haluja yhdessä jatkamiseen kuitenkin rupesi löytymään. Nykyään ollaan ihan onnellisia ja tyytyväisiä, että jatkettiin yhdessä. Meillä on yksi yhteinen lapsi.

Siitä perheneuvolasta on apua vaikka sitten päättäisittekin erota. On helpompi sopia käytännön asioista kuin aikuiset, kun paikalla on puolueeton kolmas osapuoli. Lasten etu tulee varmasti huomioitua näin paremmin.

Voimia :)
 
Niin lasten takia ei kannata pelkästään yhessä olla. Ne kun kyllä vaistoaa, jos vanhemmilla ei asiat ole kunnossa. Sanoit että valehtelua puolin ja toisin. Miksi ja millaista? Tuo terapia ei ole hullumpia idea. Mä olen menossa äijän kaa parin viikon päästä... Jännittää kovasti että mitä siitä tulee, mutta ei se ainakaan voi pahentaa asioita. siellä kun on sitten nimenomaan se kolmasosapuoli, joka jakaa puheenvuoroja niin, et molemmat saa sanoa mitä ajattelee...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:37 Mie kirjoitti:
Oletteko hakeneet apua esim. perheneuvolasta? Suosittelen. Kannattaa miettiä tarkoin lähteekö liitosta, jos kyse ei ole väkivallasta tai päihteiden käytöstä.

Perheneuvola pelasti minun ja mieheni liiton vuosi sitten. Ensimmäinen käynti oli tilanteessa, jossa mieheni oli jo käytännössä päättänyt minut jättää. Haluja yhdessä jatkamiseen kuitenkin rupesi löytymään. Nykyään ollaan ihan onnellisia ja tyytyväisiä, että jatkettiin yhdessä. Meillä on yksi yhteinen lapsi.

Siitä perheneuvolasta on apua vaikka sitten päättäisittekin erota. On helpompi sopia käytännön asioista kuin aikuiset, kun paikalla on puolueeton kolmas osapuoli. Lasten etu tulee varmasti huomioitua näin paremmin.

Voimia :)
Peesii.. :hug:
 

Yhteistyössä