niin on päättynyt surullisesti taas monen juhannus

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
kauan odotettu juhannus päättynyt monen kohdalla ruumishuoneelle. suomalainen ja viina ja juhannus ei todellakaan sovi yhteen ja kun siihen vielä liitetään järvi. on tapeltu ja tapettu toisia ja ajettu päissään ja ajettu kolareita.
 
Viina tekee tuon kaikissa maissa, ei siihen jussia tarvita tai erikseen suomalaisuutta.

Tiedätkö miksi se kuva syntyy?

Siksi kun lähes koko maa on juhlapyhän merkeissä lomilla ja juomassa, siksi sattuu ja tapahtuu ikäviä, ei siksi että olisi jussi ja suomalainen kyseessä.
 
Viina tekee tuon kaikissa maissa, ei siihen jussia tarvita tai erikseen suomalaisuutta.

Tiedätkö miksi se kuva syntyy?

Siksi kun lähes koko maa on juhlapyhän merkeissä lomilla ja juomassa, siksi sattuu ja tapahtuu ikäviä, ei siksi että olisi jussi ja suomalainen kyseessä.

Nykyään media myös kieli pitkällä laskee kuolonuhrien lukumäärää reaaliaikaisesti koko juhannuksen ajan. Se on jotenkin ällöttävää. Vai saisikohan se jonkun jättämään sen veneen reunan yli kusaisun tekemättä, jos ennen verkoille lähtöä käykin puhelimella netissä ja ekana tulee uutinen mikä on tämänhetkinen henkensä heittäneiden lukumäärä? En usko.
 
Viina tekee tuon kaikissa maissa, ei siihen jussia tarvita tai erikseen suomalaisuutta.

Tiedätkö miksi se kuva syntyy?

Siksi kun lähes koko maa on juhlapyhän merkeissä lomilla ja juomassa, siksi sattuu ja tapahtuu ikäviä, ei siksi että olisi jussi ja suomalainen kyseessä.

Lisää vielä lämpimät kesäkelit, toisin kuin uutena vuotena tai edes vappuna.
 
[QUOTE="vieras";28645089]Ja osa noista tapahtuisi oli sitten juhannus tai ei.
Kaikki vaan liitetään juhannukseen.[/QUOTE]

niin, ainakin kaksi "sankaria" joiden tie tuli päähänsä ovat harrastaneet henkensä vienyttä hommaa aiemminkin, olisi saattanut se henkikulta lähteä jo paljon aiemmin. Sattui vaan nyt juhannuksena, en osaa sääliä yhtään, elämä (ja kuolemakin) on valintoja.
 

Yhteistyössä