Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:ei se auta etukäteenkään antaa mitään varoituksia, siitähän saa vaan paskat silmilleen. ja vaikka ei saiskaan. niin vaik kuinka varoittas, niin näin käy kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Jälkiviisaus on aina aika turhaa. Varoituksen sanat pitäisi antaa etukäteen (ja varoiteltiinhan sitä radiomainonnalla yms.), mutta näin jälkikäteen jossittelu ei oikein tuota tulosta :/
Ehkä vuosien mittaan varoittelut ovat kuitenkin vähitellen tehneet tehtävänsä, kun uhrien määrä oli kuitenkin noin pieni.