niin monen juhannus on taas päättynyt surullisesti

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Jälkiviisaus on aina aika turhaa. Varoituksen sanat pitäisi antaa etukäteen (ja varoiteltiinhan sitä radiomainonnalla yms.), mutta näin jälkikäteen jossittelu ei oikein tuota tulosta :/
ei se auta etukäteenkään antaa mitään varoituksia, siitähän saa vaan paskat silmilleen. ja vaikka ei saiskaan. niin vaik kuinka varoittas, niin näin käy kuitenkin

Ehkä vuosien mittaan varoittelut ovat kuitenkin vähitellen tehneet tehtävänsä, kun uhrien määrä oli kuitenkin noin pieni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Uhreja säästyy,kun juhannuksen vietto loppuu

Ei säästy, joka viikonloppu ainakin yksi nuori ajaa itsensä hengiltä, joku käy viimeisellä uimareissullaan. Joku kyllästyy akkaan/ukkoon ja tappaa sen. Kesällä ja lomalla kaikki kärjistyy, erimielisyydet, villi vapaudentunne.....

 
Varmasti ilmatkin jollain lailla vaikuttaa juhannuksen juhlinnassa.Ehkä niin moni ei ole lähtenyt vesille kuin jonain kauniina juhannuksena.Vaikka ei täälläkään koko aikaa ole satanut,aurinkokin paistanut kuurojen välissä.
Mutta eri asia kuitenkin kuin joku hellejuhannus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Uhreja säästyy,kun juhannuksen vietto loppuu

Ei säästy, joka viikonloppu ainakin yksi nuori ajaa itsensä hengiltä, joku käy viimeisellä uimareissullaan. Joku kyllästyy akkaan/ukkoon ja tappaa sen. Kesällä ja lomalla kaikki kärjistyy, erimielisyydet, villi vapaudentunne.....

Aivan.Ja juhannuksena nuo uhrit laitetaan samaan nippuun ja kerrotaan samassa uutisessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Uhreja säästyy,kun juhannuksen vietto loppuu

Ei säästy, joka viikonloppu ainakin yksi nuori ajaa itsensä hengiltä, joku käy viimeisellä uimareissullaan. Joku kyllästyy akkaan/ukkoon ja tappaa sen. Kesällä ja lomalla kaikki kärjistyy, erimielisyydet, villi vapaudentunne.....

Kyllä se juhannus on kuitenki niin paha ryyppyjula.joka vaatii joka vuotiset uhrinsa-kaikki pettämiset ym kaupan päälle
 
Alkuperäinen kirjoittaja näi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Uhreja säästyy,kun juhannuksen vietto loppuu

Ei säästy, joka viikonloppu ainakin yksi nuori ajaa itsensä hengiltä, joku käy viimeisellä uimareissullaan. Joku kyllästyy akkaan/ukkoon ja tappaa sen. Kesällä ja lomalla kaikki kärjistyy, erimielisyydet, villi vapaudentunne.....

Kyllä se juhannus on kuitenki niin paha ryyppyjula.joka vaatii joka vuotiset uhrinsa-kaikki pettämiset ym kaupan päälle
ryyppyjuhla mikä ryyppyjuhla, johan se palstallakin huomaa, monta viikkoa on jo kyselty, että kuka aikoo ryypätä juhannuksena. ja moni tuntui aloittaneen jo torstaina jne.
 
Itse en juonut pisaraakaan alkoa jussina, mutta ne ihmiset, joiden seurassa sitä vietin, olivat kyllä aika hyvin nesteytettyjä. Eipä siinä mitään, vuorotellen kävimme katsomassa, että pitkään saunassa viihtyvät olivat elossa ja kukaan ei mennyt yksin uimaan. Onneksi hipit eivät riehu humalassa ja vain lauloivat pitkälle aamuyöhön.

Kaikki eivät ole samanlaisia.
 
Mä olen kans miettinyt sitä kuinka paljon sattuu kaikkia tapaturmia ja monen ihmisen juhlinta muuttuu suruksi :(

Mutta elämä voi loppua ilman että se olis oma vika niinku siinä kun se varusmies kuoli siihen puukotukseen :/

No joka päivä monta täysin viatonta ihmistä kuolee, ilman että he ovat juoneet mitään taikka edes syöneet :|
 
muistuttaisin että kaikki ihmiset jotka juhlapyhinä menehtyvät, eivät ole olleet kännissä. Eikä tapahtumaan välttämättä liity viina mitenkään.
On aika loukkaavaa olettaa että ihmiset "omaa syytään" kännissä kuolivat vain siksi koska on joku juhla-aika...

eivätkä muuten kaikki kännäävät ihmisetkään ole tyhmiä ja lähde kännipäissään uimaan, rattiin tai hillumaan puukko kädessä kaupungille. Ei pelkkää viinaa voi syyttää, kyllä se ihmisen persoonakin vaikuttaa asiaan, ja paljon
 
Kyllä tarvii olla pöpi jotenkin päästään jos puukottaa kaveriaan tai vastaavaa. Ei terve ihminen tee sitä hönössä vaikka suuttuskin, mehän tapettais täällä koko ajan kaikkia jos puukot heilut hönös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muistuttaisin että kaikki ihmiset jotka juhlapyhinä menehtyvät, eivät ole olleet kännissä. Eikä tapahtumaan välttämättä liity viina mitenkään.
On aika loukkaavaa olettaa että ihmiset "omaa syytään" kännissä kuolivat vain siksi koska on joku juhla-aika...

eivätkä muuten kaikki kännäävät ihmisetkään ole tyhmiä ja lähde kännipäissään uimaan, rattiin tai hillumaan puukko kädessä kaupungille. Ei pelkkää viinaa voi syyttää, kyllä se ihmisen persoonakin vaikuttaa asiaan, ja paljon

Viisasten juoma...

Mitenköhän toi pilvi, sillähän on maine sellanen, että tekee rentoutuneeksi. Tappelut vähenis, jos ois laillista?
 

Yhteistyössä