Niemen muuttofirman aloituspalkka :D Ihan kusetusfirma

  • Viestiketjun aloittaja sairasta
  • Ensimmäinen viesti
sanoisin
Noo... tuota hommaa kuitenkin kai pääsee tekemään ilman minkäänlaisia papereita, joten ihan ok LÄHTÖpalkka. Ja varmasti se voi kiinnostaa esim. opiskelijoita tms.
 
sairasta
Vaikka pääsisikin ilman ns papereita tekemään,mut jos miettii ,et kuinka rankaa työ on niin palkkahan on ihan paska.

En suosi ketään tekemään tuohon hintaan yhtään mitään työtä. Kunnon korvaus pitää saada työstä ja tuo ei sitä ole.

On se perkele ku suomalaiset haluaa tehsä työtä ilmaiseksi, hulluja
 
sanoisin
Eikai työtä siksi tehdä monestikaan että halutaan, vaan siksi että sillä elettäisiin.

Ei minunkaan palkka ole kuin joku 10,50 € ja olen sentäs koulunpenkkiäkin vähän kuluttanut.
 
sairasta
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589562:
Eli et vain ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin. Case closed. Seuraava aihe.


Ok jos näin on niin kerro sä sitten miten se menee? Tunnut tietävän paremmin mitä siellä on sanottu.
Etköhän sä tähän jotain nillittämistä keksi kun et osaa kuitenkaan vastata :D
 
"Lähihoitaja"
Kyllä ihan koulujakin käyneet ihmiset voivat saada alle keskitason olevaa palkkaa. Itsellä on peruspalkka vähän reilun 2000€+lisät kolmivuorotyöstä. Ihan ok palkka, mutta pieni siihen nähden mitä työ on. Hoitoalalla kun on lähihoitajakin vastuussa ihmishengistä ja työpaikasta riippuen työ voi olla fyysisesti raskasta.

Ap:n kannattaisi herätä todellisuuteen ja vähän tutkia minkälaisia palkkoja monella alalla on.
 
[QUOTE="Lähihoitaja";30589603]Kyllä ihan koulujakin käyneet ihmiset voivat saada alle keskitason olevaa palkkaa. Itsellä on peruspalkka vähän reilun 2000€+lisät kolmivuorotyöstä. Ihan ok palkka, mutta pieni siihen nähden mitä työ on. Hoitoalalla kun on lähihoitajakin vastuussa ihmishengistä ja työpaikasta riippuen työ voi olla fyysisesti raskasta.

Ap:n kannattaisi herätä todellisuuteen ja vähän tutkia minkälaisia palkkoja monella alalla on.[/QUOTE]

Voithan sinäkin mennä vaikka kaupan alalle. Aika samoissa varmaan nykyisen palkkasi kanssa eikä tarvitse jännätä ihmishenkien puolesta.
 
"Lähihoitaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589610:
Voithan sinäkin mennä vaikka kaupan alalle. Aika samoissa varmaan nykyisen palkkasi kanssa eikä tarvitse jännätä ihmishenkien puolesta.
Kirjoitinko mä, että haluan vaihtaa alaa? Aivan, en kirjoittanut. Itse asiassa aion kouluttautua lisää hoitoalalla ja se tietää lisävastuuta.
 
sairasta
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589593:
Tässä on koko työehtosopimus. Kannattaa perehtyä ennen kuin kovin kovaan ääneen meuhkaa.

Muuttopalvelualan TES
Luuletko,että mä en ole tuota katsonut :D
Kerro minulle vielä,että miten tämä liittyy aloitukseeni?

Käsittääkseni sanoin,että Niemi on kusetusfirma

Tarkalleen se tuntiliksa mitä sanottiin oli 8,99e ja siitä ekat 500h sen 90%
Kun tunteja on vähän niin lomarahaa ei edes kerry koska lomapäiviä ei kerry.

Iltalisistä sanottiin,että niitä ei makseta osa-aikaisille työntekijöille. Onko sitten niin,että vakakrit tekee ne illat ja lisämaksulliset ajat. Sitä tarina ei kerro.

Mutta sä varmaan tiedät :D
 
Ok jos näin on niin kerro sä sitten miten se menee? Tunnut tietävän paremmin mitä siellä on sanottu.
Etköhän sä tähän jotain nillittämistä keksi kun et osaa kuitenkaan vastata :D
Mä en nillitä.

Niemestä palkanmaksajana mun korviini ei o ilkeitä huhuja kantautunut, mikä ei tietty takaa mitään.
Yhest pk- seudun taksifirmasta niit saa kuulla joka viikko. Ja säännöllisin väliajoin firman dirika lehdissä ihmettelee, et miten ei saa työvoimaa, ainakaan pysymään.

Pelkkä tuntiliksa, tai koeajan tuntiliksa tietämättä mistään mitään ei kerro mistään mitään.
 
sairasta
[QUOTE="Lähihoitaja";30589603]Kyllä ihan koulujakin käyneet ihmiset voivat saada alle keskitason olevaa palkkaa. Itsellä on peruspalkka vähän reilun 2000€+lisät kolmivuorotyöstä. Ihan ok palkka, mutta pieni siihen nähden mitä työ on. Hoitoalalla kun on lähihoitajakin vastuussa ihmishengistä ja työpaikasta riippuen työ voi olla fyysisesti raskasta.

Ap:n kannattaisi herätä todellisuuteen ja vähän tutkia minkälaisia palkkoja monella alalla on.[/QUOTE]

Kyllä mä tiedän ,että moni tekee paskalla palkalla työtä,mut en vain käsitä,että miski kukaan niin haluaa tehdä. Vaatikaa enemmän sitä palkkaa. Jos kaikki niin tekisi niin pakko olisi maksaa.
Itse en tekisi päviääkään tuollaisella palkalla töitä.
 
Luuletko,että ...
Miks pitää luulla?

Mä tos taannoin kysyin, et laita linkki, niin katsotaan.

Sä et o laittanu mitään. Et edes tietoa hommasta mitä olet hakemassa.
Eiköhän sen joku sinua viksumpi ota sillä aikaa kun sinä paasaat netissä, että firma on kusetusfirma...
... jolla on vaan viissataa työntekijää ja joka on hoitanu aika monia valtion laitosten muuttoja.
 
[QUOTE="Lähihoitaja";30589616]Kirjoitinko mä, että haluan vaihtaa alaa? Aivan, en kirjoittanut. Itse asiassa aion kouluttautua lisää hoitoalalla ja se tietää lisävastuuta.[/QUOTE]

Kirjoitinko mä, että sun täytyy vaihtaa alaa? Aivan, en kirjoittanut. Nää on näitä elämän valintoja.
 
Luuletko,että mä en ole tuota katsonut :D
Kerro minulle vielä,että miten tämä liittyy aloitukseeni?

Käsittääkseni sanoin,että Niemi on kusetusfirma

Tarkalleen se tuntiliksa mitä sanottiin oli 8,99e ja siitä ekat 500h sen 90%
Kun tunteja on vähän niin lomarahaa ei edes kerry koska lomapäiviä ei kerry.

Iltalisistä sanottiin,että niitä ei makseta osa-aikaisille työntekijöille. Onko sitten niin,että vakakrit tekee ne illat ja lisämaksulliset ajat. Sitä tarina ei kerro.

Mutta sä varmaan tiedät :D
Kyllä Niemenkin pitää työehtosopimusta noudattaa. Että ihan siten vaan liittyy.
 

Yhteistyössä