Laitas ny joku linkki, et miten ne liksat lasketaan, ni katotaan sitten.Kuka oikeesti haluaa mennä tuollaisella palkalla töihin mitä Niemi tarjoaa aloittavalle muuttomiehelle
9e/h ,mut 500:sta ensimmäisestä tunnista saa vain 90%
Edelleen, laita joku linkki.eipä tule mitää lisiä, eikä lomarahoja
Eli et vain ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin. Case closed. Seuraava aihe.ei mulla siihen mitään linkkiä ole.
Tämä kerrottiin haastattelussa
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589562:Eli et vain ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin. Case closed. Seuraava aihe.
Eli sit ollaan sen varassa mitä olet kuulemastasi ymmärtänyt?ei mulla siihen mitään linkkiä ole.
Tämä kerrottiin haastattelussa
Tässähän tää palkkaliite on. Jossa on myöskin mainittu lisistä.Ok jos näin on niin kerro sä sitten miten se menee? Tunnut tietävän paremmin mitä siellä on sanottu.
Etköhän sä tähän jotain nillittämistä keksi kun et osaa kuitenkaan vastata
Kirjoitinko mä, että haluan vaihtaa alaa? Aivan, en kirjoittanut. Itse asiassa aion kouluttautua lisää hoitoalalla ja se tietää lisävastuuta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30589610:Voithan sinäkin mennä vaikka kaupan alalle. Aika samoissa varmaan nykyisen palkkasi kanssa eikä tarvitse jännätä ihmishenkien puolesta.
Luuletko,että mä en ole tuota katsonutAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30589593:Tässä on koko työehtosopimus. Kannattaa perehtyä ennen kuin kovin kovaan ääneen meuhkaa.
Muuttopalvelualan TES
Mä en nillitä.Ok jos näin on niin kerro sä sitten miten se menee? Tunnut tietävän paremmin mitä siellä on sanottu.
Etköhän sä tähän jotain nillittämistä keksi kun et osaa kuitenkaan vastata
Miks pitää luulla?Luuletko,että ...
Kyllä Niemenkin pitää työehtosopimusta noudattaa. Että ihan siten vaan liittyy.Luuletko,että mä en ole tuota katsonut
Kerro minulle vielä,että miten tämä liittyy aloitukseeni?
Käsittääkseni sanoin,että Niemi on kusetusfirma
Tarkalleen se tuntiliksa mitä sanottiin oli 8,99e ja siitä ekat 500h sen 90%
Kun tunteja on vähän niin lomarahaa ei edes kerry koska lomapäiviä ei kerry.
Iltalisistä sanottiin,että niitä ei makseta osa-aikaisille työntekijöille. Onko sitten niin,että vakakrit tekee ne illat ja lisämaksulliset ajat. Sitä tarina ei kerro.
Mutta sä varmaan tiedät