Nibblerin sisko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekavaks meni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime aikoina oon syöny harvinaisen paljo kebabia salaatilla :D
Lisukkeeks esim. pakastekasviksia voissa paistettuna ja kermaa päälle. Höyrytettyjä kukka- ja parsakaalinuppuja, päälle voisulaa ihan pikkusen.
kotitekosia hampurilaisia = 200g jauhelihapihvi (pelkkää jauhelihaa ja mausteita), puoli pakettia pekonia, cheddar-juusto viipale, 2 paistettua munaa, sipulia, pepperonia, ja salaattia. Majoneesikastiketta.

Rahkaa jälkiruoaks, ollaan makeutettu makeutusaineelle, pirkalla esim. on edullinen... mut jos on hedelmiä nii mun mielestä ei tarvi.

Tässä linkki resepteihin http://karppaus.info/resepti/

Ja tämän dietin tarkotushan on saada elimistö tajuamaan että rasvaa on taas saatavilla ruokavaliossa, että sitä ei enää tarvi kerätä varastoon. Ja että verensokeri pysyis tasaisena. Kun syö sokeria, verensokeri kohoaa, erittyy insuliinia, insuliini on rasvanvarastoonkerääjä-hormooni.

Ja kuitujahan tuossa saa kans kyllä syyä. Kuidut ei nosta verensokeria. Eli jos leivässä on hiilareita vaikkapa 30G/100G ja siitä kuitus 11G/100G niin imeytyvän hh:ta jää vaan 19g/100g... eli, sitä sais Atkinssin induktiovaiheessakin syödä 100g/pvä...

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
on muuten hyvä keksintö tuo kebab salaatilla :D edelleenkään en sitä ota perunoilla,vaikken oikeestaan karppaa enää. tai karppaan taas kun odotus on ohi..nyt mä en vaan voi elää ilman pizzaa... :whistle:

Käytiin Buffassa syömässä ja teki HIRVEESTI mieli pizzaa... otin sit palan ja söin siitä vaan ne päälliset :D

Yhteistyössä