Jos aloitan karppauksen,niin laittaisitteko mulle listan niistä syömisistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voisitteko jelpata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voisitteko jelpata

Vieras
mitä ei saa syödä ja mitä saa?
Eli ihan sellaisia perusjuttuja listaan.
Pitääkö jättää pois peruna,riisi,makaroni,pasta,tummaleipä,vaalea leipä ainakin.
Ja voiko mitään muroja syödä?

Eiköhän sinun kannattais eka perehtyä siihen karppaukseen enneku etes harkitset asiaa. Mene niitten nettisivuille ja lueskele sieltä. Et sä summasa sitä voi alottaa.

Joo siihen pitää kyllä perehtyä kunnolla ennen alottamista. Sieltä karppaus sivuiilta löytyy tosi paljon tietoa ja suosittelen kyllä jonkun aihetta koskevan kirjankin lukemista.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Eiköhän sinun kannattais eka perehtyä siihen karppaukseen enneku etes harkitset asiaa. Mene niitten nettisivuille ja lueskele sieltä. Et sä summasa sitä voi alottaa.

Miksi en vois aloittaa.
Olen nyt pudottanut painonvartijoilla 14kg ja haluaisin kokeilla karppausta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi en vois aloittaa.

No täytyyhän sun tietää karppauksesta ennen kuin voit alottaa sitä. Mä suosittelen kyllä karppausta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksi en vois aloittaa.

No kyllähän sun nyt täytyy vähän ottaa asiasta selvää ekaksi ennenku ryhdyt siihen. Ja vähän faktaa että miks just niitä kannattaa syödä.

Ethän sä autoakaan osta jos et tiedä autosta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Tämähän alkaa kuulostaa jo kuin joltain uskonnolta, jos ei perehtymättä ideologiaan voi aloittaa...

Ajatuksena on se, että jos asiaan ei perehdy, niin seuraukset eivät välttämättä ole kovin hyviä. Vähän sama kuin aloittaisi paikkarit, muttei tietäisi mitä ne pisteet on, kuinka monta pistettä saa syödä ja minkä verran pisteitä mikäkin ruoka sisältää.

Niitä karppasin kaksi viikkoa, ei toimi: oli huono olo - tapauksia on maailma täynnä. Sitten kun tälläisen kaksi viikkoa "karpanneen" kanssa keskustelee, niin henkilön ruokavaliolla ei ole ollut mitään tekemistä karppauksen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Tämähän alkaa kuulostaa jo kuin joltain uskonnolta, jos ei perehtymättä ideologiaan voi aloittaa...

No mutta jos aijot ruokavalion muuttaa noinki radikaalisesti niin pakkohan siihen ekaksi vähän perehtyä?
Ei siihen uskontoja tarvita ;)
Tai sitten mä en tajunnu tota sun pointtia.

Yhteistyössä