NewArtRiot! Tehtiinkö sulle jo se uus kuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sellainen hyvin tyylitelty tiikerin pää! Se on mun viimeisin ehdotus!

Sillain että ikäänkuin niistä raidoista muodostuu se muoto.

JA kuten jo viimeks lupasin, ilman muuta laitan kuvaa ruodittavaksi (=haukuttavaksi ;) ) tänne.
Mut en nyt tiedä laitanko heti vai sit kun on parantunut. ?
Hurjan täpinöissäni tottakai olen, että todennäköisesti laitan kuvaa hetimiten....
b020.gif

Tulis sitten musta-turkoosi -raitainen tiikeri! :D Tottakai laitat kuvaa HETI! =)

Tosa. Mä istun vielä tekijän luona :D
Eihän se nyt vielä tosiaan lopulliselta näytä, kun on suttua ja mustetta ja turvotusta ja
verrrta!
Mutta siin on nyt miun hepat! Kuva on omaa käsialaa että tekijää ei sitten sen puolesta tarvii moittia :attn:
Eikä mun mielestä kyllä muutenkaan :snotty:

Uijjuijjuijui!!!! Mageet heposet oot piirtäny, vähäks oot hyvä. Ja vähäks iskee malttamattomuus kun ei jaksa enää oottaa!!!!!!! Mäkin yritin piirtää omaani, mut viisain luottaa tekijän taitoon, en mä vaan osaa.

:)

Tarkemmin nyt kun kuvaa kattoo niin on kyllä aika karsee ottaa kuva juuri tekemisen jälkeen.... mustetta siellä täällä ja kaikkee muuta :$

Mutta vähänks on kipee! :o auauauau |O no- se nyt on onneksi ohimenevää!

Ja kyllä sisko puhui tuolle kuvalle 'tatuointia' eli muokkaili vähäsen, eli ihan hyvin vaan piirrät muurarin vaimo itse ja tekijä tekee sille omat jipponsa sun ohjeitten mukaan sitte!

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Hankala tapaus, sano mun luottotekijä.
Peittokuvaa ehdotti, eli hiukan suurempaa?

Tostahan vois muotoilla vaikka riikinkukon!

Toi on niin kamala nykyisin....se on hakattu 80-luvulla ja pikkuhiljaa alkanut tuo väri leviämään....luonnossa se o vielä kamalampi. Riikinkukko vois olla hyvä idea...

Tosa. Mä istun vielä tekijän luona :D
Eihän se nyt vielä tosiaan lopulliselta näytä, kun on suttua ja mustetta ja turvotusta ja
verrrta!
Mutta siin on nyt miun hepat! Kuva on omaa käsialaa että tekijää ei sitten sen puolesta tarvii moittia :attn:
Eikä mun mielestä kyllä muutenkaan :snotty:

Tosi upea kuva! Oot todella taitava piirtäjä! Itse oon myös suunnitellut omat kuvat, mutta mulla ei riitä taito tuollaisiin upeisiin varjostuskuviin.. :(

Mulla on tämä keskellä selkää ja haluaisin sitä hieman muokata:

Että ideoita kehiin! Tuo epäonnistui hieman siksi, että kuva arpeutui ja siksi sen silmä meni lähes umpeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Mulla on tämä keskellä selkää ja haluaisin sitä hieman muokata:

Että ideoita kehiin! Tuo epäonnistui hieman siksi, että kuva arpeutui ja siksi sen silmä meni lähes umpeen.

Suosittelisin että otat tekijään yhteyttä, siis tämän tehneeseen tai sit siihen kelle menisit korjauttaan. Ne osaa parhaiten auttaa ja vinkata mitä sille vois tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Ei voi kun huokailla ihastuksesta, ja todeta että aijjai... Eipä vielä olekaan ennen nuin isoo kuvaa minuun hakattu, mutta että mie olen tyytyväinen!!!!!!! :D

Ei saa tulla kehumaan jos ei laita kuvaa :whistle: :D

Kun ei mulla oo!! Paitti nahassa.. ;) Pitää koettaa ottaa jotenki..

Joo mä ehtisinkin huomata tuon siun aikasemman kommentin liian myöhään, sorppa :D
Mut voisithan sä yrittää kuiteskii ihan ite :whistle: :laugh:

Yhteistyössä