Aamuäree vois kans mulle suunnitella kun tuo mun skorppari on aikansa eläny ja se pitäis vähän korjailla mut haluisin myös jotain lisää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sellainen hyvin tyylitelty tiikerin pää! Se on mun viimeisin ehdotus!
Sillain että ikäänkuin niistä raidoista muodostuu se muoto.
JA kuten jo viimeks lupasin, ilman muuta laitan kuvaa ruodittavaksi (=haukuttavaksi) tänne.
Mut en nyt tiedä laitanko heti vai sit kun on parantunut. ?
Hurjan täpinöissäni tottakai olen, että todennäköisesti laitan kuvaa hetimiten....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Hankala tapaus, sano mun luottotekijä.
Peittokuvaa ehdotti, eli hiukan suurempaa?
Tostahan vois muotoilla vaikka riikinkukon!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Uuuups. Mä olen tyrmistynyt ettet sä artti istu koneen ääressä kyttäämässä...... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Ei voi kun huokailla ihastuksesta, ja todeta että aijjai... Eipä vielä olekaan ennen nuin isoo kuvaa minuun hakattu, mutta että mie olen tyytyväinen!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Ei voi kun huokailla ihastuksesta, ja todeta että aijjai... Eipä vielä olekaan ennen nuin isoo kuvaa minuun hakattu, mutta että mie olen tyytyväinen!!!!!!!![]()
Ei saa tulla kehumaan jos ei laita kuvaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Ei voi kun huokailla ihastuksesta, ja todeta että aijjai... Eipä vielä olekaan ennen nuin isoo kuvaa minuun hakattu, mutta että mie olen tyytyväinen!!!!!!!![]()
Ei saa tulla kehumaan jos ei laita kuvaa![]()
![]()
Kun ei mulla oo!! Paitti nahassa..Pitää koettaa ottaa jotenki..