NewArtRiot! Tehtiinkö sulle jo se uus kuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kesäkuuhunhan on ikuisuus :o

No niin on, mutta mulla ei oo mitään hajua aiheesta! Paniikki!

Miepä laitan tähän kohta kuvan tuosta mihin se olis tulossa. Arvesta sitten ei mitään äkinöitä!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä tuo JDB tarkottaa? miksi pitää saada piiloon? onko siinä arpikin päällä... voi olla haastavaa. mutta toisaalta, kyllähän ammattilainen keinot keksii! =)

James Dean Bradfield, oli muinoin elämäni mies! :D Nyt on jo 6 vuotta ollut ihan oikea elämäni mies, niin on jo aika häivyttää tuo vanha. Ei arvet haittaa tatskaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Käys kattomas jos saat ideoita tuolta....en kyllä tiedä näkyykö ne kuvat mut koita
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3455231&id=622564475#!/group.php?gid=180610552276&ref=ts

Ei onnistunu.. :( Kiitos kuitenki! =)

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Aamuäree, lupasit eilen heitellä ehdotuksia!!! :wave:

Juu- katökö mun piti välillä täyttää veroilmoitusta :whistle:

Hmmm. Mä saattaisin tehä silleen että tuolta ylemmän kuvan sivuilta ja takaa ikäänkuin lähtis sellaista runsasta köynnöstä joka jonain lehtenä sit peittäis noi kirjaimet.

Jotain tuollaista lehteä mulle tuli miäleen. Voishan siinä olla vaikka vaan pari?

Paitsi että sen piti ollakin pieni! Eli ei.

Tähtiähän sie et halunnut?

Käviskö siihen tehdä päälle jokin 'käikäles' eli sellainen kiemurteleva, ah niin mitäänsanomaton tribaali?

Haltiakirjoitustahan sulle joku tais jo ehdottaakin?

Kuinkas jokin motto latinaksi? Jollain sellaisilla hyvinnii vanhahtavilla kirjaimilla?

Tai:

ÄITI :D

Juu- katökö mun piti välillä täyttää veroilmoitusta :whistle:

Hmmm. Mä saattaisin tehä silleen että tuolta ylemmän kuvan sivuilta ja takaa ikäänkuin lähtis sellaista runsasta köynnöstä joka jonain lehtenä sit peittäis noi kirjaimet.

Paitsi että sen piti ollakin pieni! Eli ei.

Tähtiähän sie et halunnut?

Joo nimenomaan pieni, tuo toinen käsi saa olla semmonen isommin tatskattu. Tähtiä en halunnu, paitsi en oo enää ihan varma. Tuossa Pepin linkissä oli hienon näköset tähet..

Käviskö siihen tehdä päälle jokin 'käikäles' eli sellainen kiemurteleva, ah niin mitäänsanomaton tribaali?

Haltiakirjoitustahan sulle joku tais jo ehdottaakin?

Kuinkas jokin motto latinaksi? Jollain sellaisilla hyvinnii vanhahtavilla kirjaimilla?

Tai:

ÄITI :D

Sitä mitäänsanomatonta tripaalia on jo liikaakin! :D Tuota latinajuttua oon miettiny, mutta mikä olis tarpeeksi hieno motto. Ja toisaalta kuitenki haluaisin nimenomaan kuvan, en tekstiä. Vaikeaa.

Pitäkö jostain eläimestä kovasti? Horoskooppieläin (ei merkki) tai sitten mikä elukka olet kiinalaisessa horoskoopissa?

Mä olen hevonen ja mulle tehdään tänään hevoisia :D mä olen ikuinen heppatyttö muutenkin, ei siis mikään horoskooppijuttu vain ja ainoastaan ole.

Pitäkö jostain eläimestä kovasti? Horoskooppieläin (ei merkki) tai sitten mikä elukka olet kiinalaisessa horoskoopissa?

Mä olen hevonen ja mulle tehdään tänään hevoisia :D mä olen ikuinen heppatyttö muutenkin, ei siis mikään horoskooppijuttu vain ja ainoastaan ole.

Mieki olen kyllä muinainen heppatyttö! Tiikeri olen kiinalaisessa, miltähän semmonen näyttäis.. Tai leijona?
Mie tahon sitte nähä sun hevoiset! :D

Sellainen hyvin tyylitelty tiikerin pää! Se on mun viimeisin ehdotus!

Sillain että ikäänkuin niistä raidoista muodostuu se muoto.

JA kuten jo viimeks lupasin, ilman muuta laitan kuvaa ruodittavaksi (=haukuttavaksi ;) ) tänne.
Mut en nyt tiedä laitanko heti vai sit kun on parantunut. ?
Hurjan täpinöissäni tottakai olen, että todennäköisesti laitan kuvaa hetimiten....
b020.gif

Yhteistyössä