Minäkö utelias- en lain, mutta muistelin että olet lähdössä tikattavaksi kans tässä lähiaikoina...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No kylläpäs meitä nyt on B)
Mä saan uuden kuvan tänään! yippee!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kesäkuuhunhan on ikuisuus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä tuo JDB tarkottaa? miksi pitää saada piiloon? onko siinä arpikin päällä... voi olla haastavaa. mutta toisaalta, kyllähän ammattilainen keinot keksii! =)
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Käys kattomas jos saat ideoita tuolta....en kyllä tiedä näkyykö ne kuvat mut koita
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3455231&id=622564475#!/group.php?gid=180610552276&ref=ts
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Aamuäree, lupasit eilen heitellä ehdotuksia!!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Juu- katökö mun piti välillä täyttää veroilmoitusta![]()
Hmmm. Mä saattaisin tehä silleen että tuolta ylemmän kuvan sivuilta ja takaa ikäänkuin lähtis sellaista runsasta köynnöstä joka jonain lehtenä sit peittäis noi kirjaimet.
Paitsi että sen piti ollakin pieni! Eli ei.
Tähtiähän sie et halunnut?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Käviskö siihen tehdä päälle jokin 'käikäles' eli sellainen kiemurteleva, ah niin mitäänsanomaton tribaali?
Haltiakirjoitustahan sulle joku tais jo ehdottaakin?
Kuinkas jokin motto latinaksi? Jollain sellaisilla hyvinnii vanhahtavilla kirjaimilla?
Tai:
ÄITI![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Tuo sun kuvas on mielettömän hieno!!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitäkö jostain eläimestä kovasti? Horoskooppieläin (ei merkki) tai sitten mikä elukka olet kiinalaisessa horoskoopissa?
Mä olen hevonen ja mulle tehdään tänään hevoisiamä olen ikuinen heppatyttö muutenkin, ei siis mikään horoskooppijuttu vain ja ainoastaan ole.