Neuvokaas miten peitetään ihon ongelma-alueet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja mitä meikkejä kannattaisi ostaa niiden peittoon? Rimmeliä ja Lumenea myydään nois lähikaupoissa, osaisko joku suositella niistä jotain hyviä valmisteita?

Kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
riippuu ihan ongelmasta. mustat silmänaluset, maksaläiskät, katkenneet verisuonet ja akne on aika erilaisia asioita

Kasvoissa on alaposkessa finnejä, ihonalaisia punaisia tulehduksia. Olen niitä koittanut peittää pelkällä peitepuikolla mutta ne ei pysy kauaa peitossa ja eikä se oli niin esteettisen näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Emmia:
Joe Bascolla on erilaisia neutraloijia ihon ongelmiin,niitä ei kyllä taida ihan lähimarketista välttämättä löytyä.Ovat hintansa väärti!

Olen kuullut tuosta tuotteesta, mutta sitä ei tosiaan taida saada ihan joka paikasta. Tuppukylän ongelmia :/

Lumenella on ainakin uusi mineraalimeikkipuuteri, peittää hyvin oman ihoni näpyt. Maksaa noin 17e. Siihen tosin tarvitsee vielä peitevoidetta tai -puikkoa lisäksi. Itse laitan sävyttävän päivävoiteen, meikkipuuterin ja peitän arvet ja näpyt peitepuikolla. Päivällä korjailen puuterilla. Toimii ihan ok, tavoitteena olisi päästä noista aknearvista kokonaan eroon. Rimmelillä on myös halpoja ja ihan ok tuotteita. Kannattaa olla mahdollisimman peittävää ja mattaa niin ei kuulla virheet läpi. Poskipunaa vähän päälle, se piristää kasvoja.

Yhteistyössä