V
vieras
Vieras
Rahaa tilillä siis noin 95 euroa ja sanotaanko suoraan että en osaa käyttää sitä ja siksi täällä neuvoa kyselen että mitenkä saisin ton rahan riittään tohon 26 päivään asti ilman että tarvisi lainata mistään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rahaa tilillä siis noin 95 euroa ja sanotaanko suoraan että en osaa käyttää sitä ja siksi täällä neuvoa kyselen että mitenkä saisin ton rahan riittään tohon 26 päivään asti ilman että tarvisi lainata mistään?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo siis 95? jaettuna 15 pv:llä tekee noin 6,30? päivää kohti, eipä sillä paljon saa..mulla riittäis ehkä kolmelle päivälle tuo summa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo siis 95? jaettuna 15 pv:llä tekee noin 6,30? päivää kohti, eipä sillä paljon saa..mulla riittäis ehkä kolmelle päivälle tuo summa.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Pitääkö sun ostaa jotain muuta kui nruokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Pitääkö sun ostaa jotain muuta kui nruokaa?
tavallaan ei pitäis jos lopettaisin tupakan polton mut oon siirtynyt sätkävehkeisiin ja mahdollisesti saisin siskolta nikotiinipurukumia jos ei ois rahaa ostaa sätkävehkeitä mut lähinnä tärkeintä on et saa jokapäivä ruokaa ja lähinnä kaipaan neuvoja miten valitsen noi ruuat et onko kellään apuja? Itse aattelin mennä huomenna ostaan 20 eurolla pakasteeseen lihaa/kanaa /makkaraa mistä saa sit tehtyä ruokaa. Et tarvii siihen sit riisiä/perunaa tai makaroni.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kannattaa tosiaan tehdä isoja satseja ruokaa, vaikka lihamakaronilaatikkoa ja jotain keittoa. Ovat halpoja ja tuota laatikkoa ainakin voi pakastaa.
Samaten joku kiusaushässäkkä, peruna ei paljoa maksa ja kiusauksen voi tehdä vähän laihemmaksi eli pienellä liha/ kalamäärällä.
Jos pääset leipomonmyymälään niin osta joku iso, edullinen leipäsäkki josta piisaa pakkaseen. Nämä nyt ensimmäisenä tulee mieleen jolla pystyisi säästämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Pitääkö sun ostaa jotain muuta kui nruokaa?
lihaa/kanaa /makkaraa mistä saa sit tehtyä ruokaa. Et tarvii siihen sit riisiä/perunaa tai makaroni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo siis 95? jaettuna 15 pv:llä tekee noin 6,30? päivää kohti, eipä sillä paljon saa..mulla riittäis ehkä kolmelle päivälle tuo summa.
vai tarkotatko että sul riittää toi 95 e kolmelle päivälle?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo siis 95? jaettuna 15 pv:llä tekee noin 6,30? päivää kohti, eipä sillä paljon saa..mulla riittäis ehkä kolmelle päivälle tuo summa.
kyllä mulla menee kolmekymppiä vähintään kerralla kauppaan
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo siis 95? jaettuna 15 pv:llä tekee noin 6,30? päivää kohti, eipä sillä paljon saa..mulla riittäis ehkä kolmelle päivälle tuo summa.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:joo siis 95? jaettuna 15 pv:llä tekee noin 6,30? päivää kohti, eipä sillä paljon saa..mulla riittäis ehkä kolmelle päivälle tuo summa.
Juu, niin mullakin. mutta en mä kyllä käy jokapäivä kaupassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Mullakun on se paha tapa ollu et jokapäivä kaupassa käyn ja turhaa tullu ostettua. Mut maitoa meillä menee myös ton neidin kuopuksen takia paljon kun on ranttu ei syö puuroja,muroja, taitaa ol enempi niitä mitä ei syö makaroonilaatikkoa syö tai toisaalta sekin on vaihtelevasti koska syö ja koska ei. Mut esikoisen ollessa kotona tuo iso makarooni laatikko menee yhdessä päivässä. Viikko aikaa siis elää tosi pienissä menoissa kun ensiviikolla sit on taas kolme syöjää?
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Mullakun on se paha tapa ollu et jokapäivä kaupassa käyn ja turhaa tullu ostettua. Mut maitoa meillä menee myös ton neidin kuopuksen takia paljon kun on ranttu ei syö puuroja,muroja, taitaa ol enempi niitä mitä ei syö makaroonilaatikkoa syö tai toisaalta sekin on vaihtelevasti koska syö ja koska ei. Mut esikoisen ollessa kotona tuo iso makarooni laatikko menee yhdessä päivässä. Viikko aikaa siis elää tosi pienissä menoissa kun ensiviikolla sit on taas kolme syöjää?
No jos teet vaikka pastakastiketta jauhelihasta, sipulista, tomaattimurskasta ja porkkanasta ja sen kanssa laitat makaronia, niin se kyllä riittää suursyömärillekin kun vähän säännöstelee sen kastikkeen määrää niin että lautasella on enemmän makaronia kuin kastiketta. Riisi on myös halpaa, ja siinä sama juttu eli niitä kalliimpia ainesosia vaan vähemmän.
Mutta siis mä ole nkyllä ruokkinut mut ja miehen pienemmälläkin rahalla vaikka mies syö ihan tajuttomia määriä.
joo, munat on aika edullisia..ja lauantaimakkarapötkö.Alkuperäinen kirjoittaja leivänpäällysistä vielä:Mun mielestä aina ei tarvi olla juustoa tai leikkeleitä. Joskus voi sipasta pelkkää Floraa (tai halvempaa) päälle tai keitellä kananmunia jne. leivänpäällysiks.