Sulle "lapset etusijalle"... voivoi, sä voit olla ihan mitä tahansa mieltä. Meillä riidellään ihan varmasti saman verran kuin muissakin perheissä. Se on hyvä, jos teillä ei riidellä, mutta silloin ei kaikki ole varmasti kohdallaan. Nimittäin riitoja/erimielisyyksiä yms. kuuluu jokaiseen parisuhteeseen. Sana riidan voi myös käsittää monella eri tavalla.
Sille en voi mitään, että teillä ei appivanhempien kanssa sukset kulje samaan suuntaan. Meillä on isovanhemmat ihania ja haluavat hoitaa lapsia (ja mummi vielä lastenhoidon ammattilainen), mutta tästäkin varmasti löydät synkät puolet
Tule minun puolestani meille katsomaan, miten meillä arki rullaa. Olen hoitanut teininä useina kesinä sisarusteni lapsia, laittanut ruuat, siivonnut ja pessyt pyykit + muutenkin sitä arkea siinä ohessa nähnyt, joten se ei minulle yllätyksenä tullut.
Meillä käydään joskus reissussa kahdestaan ja eihän se suhdetta pelasta, jos parisuhde on TODELLA kriisissä, mutta en viitsi sinulle enempää siitä jaaritella, koska näet asiat niin mustavalkoisesti.
Meillä ovat lapset etusijalla ja sitä etusijaa harvoin tehdyt reissut eivät mitenkään horjuta. Olisimme mieheni kanssa aika itsekkäitä, jos emme antaisi lasten olla missään tekemisissä isovanhempiensa kanssa. Mummin ja vaarin luona yökyläily on esikoisellemme todella tärkeä juttu, joten mitenkähän siihen suhtauduttaisiin, jos kieltäisimme sen ja sanoisimme, että lapset etusijalla ei yökyläilyjä?!
Sorry alkuperäiselle "mietiskelijälle", meni vähän ohi aiheen, mutta piti tähän tiettyyn mielipiteeseen kommentoida. Mutta mielipiteitä tosiaan saa olla, mä en tuosta pahoita mieltäni, koska lapseni ovat ihania, kilttejä, rakkaita yms. (rakkailla lapsilla monta nimeä
) ja itse tiedän olevani heille se ainoa ja oikea äiti + tietysti mieheni on ainoa ja oikea isi.