neuvoja kiitos :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helinä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helinä_

Uusi jäsen
25.04.2011
16
0
1
tietääkö kukaan tuosta vvo paikasta kun ystävättäreni on laittanut hakemuksen ja siellä on vapaita asuntoja ja miksei hän saa jos soittaa/käy siellä niin asuntoa ? itse kyllä sain nopeasti asunnon vvo:n kautta mutta siellä vain sanottaan että olet jonossa ja joko soittavat tai lähettävät postia jos sattuu saamaan sieltä asunnon. on kyllä tyhmää kyllä kun siellä lukee että vapaa heti tai vapauttuu määrätty päivänä niin ei vaan sit käy mäihä asunnon suhteen ja täytyy vaa odottaa ja odottaa : /

Mulla samanlainen ongelma. Aina vaan jonossa joka ikisieen vuokra-asunto firmaan mitä täällä päin on. Ilmeisesti on ok asua reilu 40neliöisessä asunnossa eskarilaisen kanssa juoppojen ja narkkien keskellä. En olis tänne muuten muuttanut mutta en tahtonu asunnottomaksikaan. Ehkä sen asunnon sit sais jos irtisanois tän ja kesäksi leiriytyis jonnekin puiston nurkalle..

OOn satoakin kokeillu. Vastaus on ollut aina että kyllä me sitten ilmoitetaan kun saat asunnon..
On ihan kauheeta kuunnella kun lapsi koittaa alkaa nukkuu ja joka välissä se sanoo että pelottaa kun naapurit huutaa ja ovia paiskotaan. Siinä sitten koitan vaan lohduttaa että ei ne tänne tule,ei ole mitään pelättävää.. Ja ei auta vaikka kuinka valittaa kun en tiedä edes että minkä asuntojen asukkaat täällä metelöi. Ei oikeen uskalla miltään rappukäytävässä riehuvalta juopolta käydä kysymässä etää mikäköhän sun osoite on nii tulee valituskirje oikeeseen paikkaan..

Yhteistyössä