neuvoja kaipailen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton

Vieras
meillä kolme lasta, nuorin 3kk. en ole koskaan ollut mikään maailman innokkain sänkypuuhissa, mutta etenkin aina synnytysten jälkeen ja imetyksen ajan halut on ollu täysin hukassa. mies on niin kypsä tilanteeseen, ettei koskaan enää edes yritä mitään. sen olen huomannut, että pillerit lisäävät haluttomuutani. olen ajatellut kokeilla kuparikierukkaa, niin ei tulis mitään hormoneja viemään niitä haluja.

Tällä hetkellä ei huvita mikään, vaikka kuinka yritän ajatella miestäni, niin ei vaan tee mieli. kaikki läheisyys on tällä hetkellä poissa. olen pyytänyt että mies joskus hieroisi kipeitä hartioita, mitä ei kyllä tee ja sitte taas tulee tunne että pitäis antaa. koko ajan on sellainen syyllinen olo. jotenki tuntuu että kaikki mitä mies kotonakin tekee, on yritys siihen että antaisin. tosi vähän hän huomioi minua mitenkään nykyään, esim. en saanut mieheltäni mitään vauvan synnyttyä, edes kukkia!! odotanko minä nyt tässä liikoja toiselta, vai pitäisikö miehenikin hieman yrittää ymmärtää minua?? tämä tuntuu ihan hirveältä umpisolmulta. onko kellään omia kokemuksia tällaisesta, neuvoja kaipailen..

Oletko keskustellut tuntemuksistasi miehen kanssa? Kyllä haluja lisää se että huomioi toista muullakin kuin seksin alueella. Ja liika yrittäminen seksin suhteen on tuhoisaa. Kannattaa ehkä panostaa ihan eri asioihin nyt. Ihan puhuminen siitä että kaipaa enemmän huomiota ja panostusta parisuhteeseen mieheltä saattaa auttaa alkuun. Kaikkea hyvää jatkossa! :hug:

Itselläni oli aikaisemmin pillerit, ja sitten synnytyksen jälkeen vähän aikaa horminikierukka, ja huomasin että ne hormonit tosiaan vaikuttivat haluihini _todella_ paljon. Horminikierukka otettiin pois muutama kuukausi sitten, ja halut ovat palanneet. Nyt seksielämä on parempaa kuin koskaan, eli itse en hormoneja huoli enää. Ehkäisynä nykyään kortsut.

Yhteistyössä