Y
"yks"
Vieras
Tai mikä vaan deittailu vieraan miehen kanssa...
Kuinka nopeasti "pitäisi" tuntea jotain tai toisen sytyttää enemmän?
Parisuhteeni ovat aina syntyneet kaveripohjalta, enkä nyt tiedä miltä pitäisi tuntua ja kuinka nopeasti. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta riittääkö että toinen tuntuu aluksi vaan mukavalta? Vai pitäisikö heti olla jotain kipinää?
Muutamien eri miesten kanssa treffannut ja tiedän kyllä, kuka ei ainakaan ole mua varten. Mutta mites sitten tuollainen "vain" mukava? Tuleeko se tunne myöhemmin vai melkein heti?
Kiitos jos joku jaksaa vastata. En vain tiedä.
Kuinka nopeasti "pitäisi" tuntea jotain tai toisen sytyttää enemmän?
Parisuhteeni ovat aina syntyneet kaveripohjalta, enkä nyt tiedä miltä pitäisi tuntua ja kuinka nopeasti. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta riittääkö että toinen tuntuu aluksi vaan mukavalta? Vai pitäisikö heti olla jotain kipinää?
Muutamien eri miesten kanssa treffannut ja tiedän kyllä, kuka ei ainakaan ole mua varten. Mutta mites sitten tuollainen "vain" mukava? Tuleeko se tunne myöhemmin vai melkein heti?
Kiitos jos joku jaksaa vastata. En vain tiedä.