nenäverenvuodosta

Ku mulla on nyt tullu 4 päivänä peräkkäin verta nenästä. :/ Eilenkin tunsin vaa et nenusta tulee jotain ja kas puhdasta verta! Tänää niistin, ihan pikkuisen ja kas taas verta! Elikkäs onko jollain ollu vastaavaa? Mulla ei normaalisti tuu koskaa verta nenästä! Voisko liittyy jotenki raskautee? Syön kyl rautalääkkeitä.
 
Pix
Mulla lirisi loppuraskauden aikana jatkuvasti verta nenästä. Ei mitenkään paljon kerralla, ja se loppui aina omia aikojaan, eikä pojan syntymän jälkeen ole tainnut tulla kertaakaan. Mutta n. 28-40 -viikoilla lähes päivittäin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:38 Kaktus kirjoitti:
Liittyiskö siihen, että raskauden aikana verimäärä lisääntyy elimistössä ja verenpainettakin tulee helpommin. Nuo pienet suonet rapsahtavat helposti sitten poikki.
vissiin ja sit muistaakseni oli jotain et veri on ohuempi (?) raskausaikana ja sen takia alkaa helpommin vuotaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:40 säästöpossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:38 Kaktus kirjoitti:
Liittyiskö siihen, että raskauden aikana verimäärä lisääntyy elimistössä ja verenpainettakin tulee helpommin. Nuo pienet suonet rapsahtavat helposti sitten poikki.
vissiin ja sit muistaakseni oli jotain et veri on ohuempi (?) raskausaikana ja sen takia alkaa helpommin vuotaa...
Mulla on jo käyny mielessä et mul on joku anemia.. tai jotai.. Pienessä päässä pyörii kaikkee! B)
 

Yhteistyössä