Neljäs viikko karppausta eikä paino tipu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei onnistu :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei onnistu :(

Vieras
Paino on pudonnut koko aikana vain 2 kiloa..

Syön joka päivä kolme ateriaa päivässä, en lainkaan välipaloja.

Tässä esimerkki tämän päivän ruoasta:

aamulla tonnikala-mozzarella-basilika-munakas ja pekonia

päivällä kinkku-juusto-kurkku-paprika-majoneesi-salaatti

iltapalaksi pitsaa (pohja siis rahkaan tehty karppaus.info reseptin ohjeella) jonka päällä jauhelihaa, kinkkua, tomaattia, juustoa, meetvurstia

Olen siis noudattanut orjallisesti hiilaritonta ruokavaliota.

lisäksi lenkkeilen päivittäin 1,5 h ja käyn afropowerdancessa 3 krt viikko ja joogaamassa 1 krt/vko.

Mitään ei tapahdu, missä on vika??!

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Sulla on varmaan kroppa tukossa, ihminen tarvitsee kuitua, jotta suoli eli aineenvaihdunta toimii.

Mulla kävi näin, paska tuli kerran viikossa jos sillonkaan. Kun aloin syömään hiilareita ja paskaa alkoi putoomaan, niin painokin putosi sitten 3kg viikossa!!

Olen 173 cm pitkä ja painan 66kg.

Mitannut en ole, mutta en usko että ainakaan vyötäröltä/lantiosta on mitään lähtenyt, sen huomais heti vaatteista jos ne käy vähänkään väljäksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitannut en ole, mutta en usko että ainakaan vyötäröltä/lantiosta on mitään lähtenyt, sen huomais heti vaatteista jos ne käy vähänkään väljäksi...

Olet normaalipainoinen, en tiiä lahteekö kilot kun ei tarvi laihtua... oon kade, mulla enemmän kiloja ja vähemmän pituutta!

Syy voi olla kanssa aineenvaihdunnassa, tai jumista kun kroppa ei halua luopua "varastoistaan" jolloin lisäisin kaloreita aterialle. Lisäksi kannattaa syödä usein ja vähän, sekin saa kropan luovuttamaan varojaan. Ihmisille, jotka ovat kokeilleet dieettejä useamman kerran elämässään ja paino on jojoillut, on selvästi tullut pihimpi kroppa laihduttamisen suhteen.

Ainiin, tuo juusto voi kanssa aiheuttaa jumia. Minulla ei karpatessa sopinut juusto koska se jumiutti laihdutusprosessin tyystin.

Ei muutakuin kokeilemaan. :) Kyllä se siitä.

Kuitua pitäs varsinki aamulla ottaa paljon. Pari ruisleivän kannikkaa, nii sillä lähtee. Ku sehä nopeuttaa aineenvaihduntaa, ja sitte se myös estää hiilareitten imeytymistä päivän mittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mutta hyvänen aika, eihän noilla lukemilla tarvi laihduttaa!!??!!!

Mä olen myös karppi, mutta pakko ottaa just jotain ruisleipää tms kerran päivässä jotta suoli toimii= paino putoo. Jokanen on erilainen, toisille ykskin pala leipää on liikaa ja toinen sen tarvii (karpit siis) Kokeilemalla löytyy se oma balanssi :)

Te ootte tyhmiä. Karppaaminen ei todellakaan TEE KROPALLE HYVÄÄ. Ja paino tulee takas kun karppaus loppuu. Turhaa työtä teette. Tuskin hautaan asti olette ilman hiilareita

Alkuperäinen kirjoittaja Voi V:
Te ootte tyhmiä. Karppaaminen ei todellakaan TEE KROPALLE HYVÄÄ. Ja paino tulee takas kun karppaus loppuu. Turhaa työtä teette. Tuskin hautaan asti olette ilman hiilareita

Karppauksessa ei olla koskaan ilman hiilareita. Ne jotka on, karppaa ihan väärin.

Kuitua ja hiilareita saa kasviksista, joita karpit vetää joka päivä!

Karppausta ei tarvi lopettaa, niin kilotkaan ei tule takaisin. Jokaisen omia valintoja, nääs.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi V:

Kuinka monen laihduttajan mielestä joku 5-8 kiloa kuussa on turhaa työtä :whistle:

(=mun tulos karpatessa)

Kinkuissa lisäaineita? Liikaa suolaa? Luomumeetwursti on muuten paras, mutta suolapiroisuudet täytyy huomioida, et ei kerää nestettä kiloiksi. Ja sit ne glyfosaattijäämät, jos ei ole luomutuotteita:
http://www.sott.net/articles/show/184817-Doctors-Warn-Avoid-Genetically-Modified-Food

Syöt liian vähän kaloreita päivässä ja olet säästöliekillä. Syö vähintään 1500 kaloria päivässä. Ja noin hoikkana laihtuminen on hidasta. Normipainoinen ei laihdu samalla tavalla kuin ylipainoinen, koska kropan mielestä pieni vatsamakkara on arvokas, koska nälänhätä voi iskeä. Ei tiedä poloinen, että elämme laihuutta ihannoivassa maailmassa yltäkylläisyyden keskellä. Samassa tilanteessa minäkin. Paino ei tipu - tosin en karppaa.

Missään ei ole vikaa. Osa läskistä on muuttunut lihaksiksi ja lihas painaa läskiä enemmän. Jatka samaan malliin, mutta älä rääkkää itseäsi liikaa liikunnalla. Painosi putoaa terveen hitaasti ja kun olet tavoitteessa, saat pidettyä sen helppommin kuin jos olist kitudieetillä.

Oliko se sun syömä liha luomua?
Kannattaa muistaa, että eläimilläkin antibiootit lisäävät painoa paljon, enkä välttämättä muista tarkalleen tuota - ehkä kolmanneksen? Mutta siitä on niin kauan, kun sen luin, eikä silloin varmaan ollut samat mömmöt käytössä. Paljonhan niitä ainakin myydään, joten joku ne eläimille syöttääkin. Ihan perusasiana vaan, --on niin monenlaisia karppaajia.

Yhteistyössä