Kukkuu!
Ajattelin nyt tähänkin pinoon pitkästä aikaa kirjoitella,niin jumiutunut olen tonne heinäkuisiin että vähän jäänyt
adrianna Kiva kuulla että teillä arki sujuu!.
.Teillä tyttö "jo" reilu 2kk:O
Tota pelkäänkin vauvan syntymässä,aika menee sitten niin äkkiä ja vauva kasvaa.Tämä kun on meidän viimeinen vauva niin todella haikea olo,viikot käy vähiin..
Hauska lukea kun on monessa vaiheessa odotajaa.Alussa ja ultrissa käyneitä.Elää vähän uusiksi tätä odotusta kun lukee teidän juttuja
Isabel Onnea poikalupauksesta
.Nyt saatte kuulla kaikkia kivoja kommentteja siitä kuinka teidän ei tarvii enää tehdä kun kohta on molempia sukupuolia
Meille siis tulee neljäs tyttö,ja miehellä on vielä ed.liitosta tyttö eli kohta noita on viisi tyttöä.Ja kyllä ollaan saatu kuulla siitä
.Mä en oikeastaan sitä poikaa jää niin kaipaamaan,eikä tuo mieskään ole mitään kriisiä siitä kehittänyt
.Muille tuntuu olevan isompi asia.
Ikäeroa meillä on ekalla ja tokalla 4vuotta ja kaikki oli silloin niin "helppoa" (esikoisella adhd joten ei vastaa ikätasoa käytös ym).
kolmosta aloin odottamaan kun kakkonen oli 3kk (ihan suunnitellusti
) Eli pienillä ikäeroa 1v 11pv.
Kaikki lapset meillä nukkunut huonosti,huutanut ja valvonut.8kk:na alkanut kaikilla korvatulehduskierre ja ollut paljon kipeenä.Paljon ei muutamasta viime vuodesta muista.
Nyt ikäeroa tulee 2v ja 1kk suunnilleen ja tuntuu tosi isolta erolta
.Toi kolmonen ei tosin nuku vieläkään öitänsä kunnolla ja esikoisen oireet pahentunut todella paljon joten aika kaaosta välillä arki on.Esikoisella tosin alkaa lääkitys huomenna jos vähän rauhoittusi.
Eli aika ristiriitaisissa fiiliksissä.Tämä tosiaan meidän viimeinen vauva.Ollut todella hankala odotus,ei oikeen kroppa ole kestänyt.Todella kipeä olen ollut koko odotuksen joten ei huvita lähteä pelleilemään omalla terveyellä...Ja mies ei enää halua,sille riittää 5 tytön isänä olo
.Menkat ja meikit
Ja on tosiaan mua 9 vuotta vanhempi
hk:lla ollut nopeat synnytykset:O.Ei tosiaan kannata lähteä pitkälle synnäristä
Mulla on synnytykset kestänyt eka 8tuntia toka 4tuntia ja kolmas 6tuntia.
Ja tuntuu että tässäkään ei kovin kauaa mene.Tuntuu myös että meidän pienin vauva on tulossa
Tälläistä tällä kertaa.
Koittahan jaksaa helteillä,itse nautin kun on kuuma!
Mm ja itu 38+5