Tervetuloa
Jennynnyllekin :wave: ja muillekin uusille!!
Kiva nähdä sua täälläkin puolella. Viimeksi kuumeiltiin vasta neljännestä, taisi olla viime vuoden loppupuolella
Raskaudesta kertomisesta, me ollaan pikkuhiljaa np-ultran jälkeen kerrottu kaikille ystäville ja lopuille sukulaisille. Tänään aivan yllättäen pomo kysyi multa töissä että olenko raskaana :O vastasin vaan että juu-u..ja naureskelin et joko se niin hyvin näkyy
mut joo näkyyhän se..muuten olen kuitenkin kohtalaisen hoikka niin nyt tuohon mahan kohdalle on ilmestyny tollanen pallo :heart:
Mua jotenkin ahdistaakin se, että vatsa kasvaa niin nopeasti ja iltasin turvottaa tosi paljon. Haluaisin vielä kuitenkin olla "oma itseni" kun laskettuun aikaan on niin pitkä aika..mut kyl tää tästä sit ohi menee. Kun tuntuu enemmän siltä, kuin olis hulluna lihonnu eikä raskausmahalta niin ei oo kauheen kaunis olo :kieh:
Hormoonit myöskin hyrrää ja huomaan itkeskeleväni ja suuttuvani melkosen helposti..vaikken normaalisti todellakaan ole sellainen! Hoh, joo..eipä tän nyt mikään valitusvirsi pitänyt olla.
Oikeasti olen onnellinen, saan kokea vielä tämän raskaana olemisen ihmeen ja hoitaa syksyllä pikkupikku nyyttiä..sniif
Ja olen alkanut tuntemaan liikkeitä..niin ihanaa ja sanoinkuvaamaton tunne vaikka sen on ennenkin jo kokenut
Hölyhuipake ja pallero 14+6