Moikka kaikille!
Liitympä minäkin joukkoon
Eli olen juuri 30v. täyttänyt (kauhea ikä
) -05 (tyttö), -06 (poika) ja -09 (tyttö) lapsosten äiti ja heinäkuussa (la 18.7) olisi tarkoitus mennä TAYS:n synnyttämään meitin 4. kullanmurunen
Onko täällä kukaan tehnyt ikinä sormustestiä, mikä näyttää lapsimäärän ja sukupuolet? Olen tehnyt sen muutamia kertoja ja aina näyttänyt samoin, eli tyttö, poika, tyttö, poika..ja sen vuoksi onkin ollut "sulattelemista" kun rakenne uä:ssa todettiinkin että tulokas onkin tyttö, siis muutenkin ollut toiveissa toinen poika. Onhan tuo tyhmää tollasiin testeihin uskoa, mutta toisaalta kun on kaikki aiemmatkin näyttänyt oikein, niin miks muka nyt olisi mennyt vikaan?
Noh, teimpä sitten uä:n jälkeen uudestaan ja niin vaan näytti, että tyttö, poika, tyttö, tyttö(!), poika..tiedä sitten mihin perustuu ja ehkä saa hiukan hullu ja taikauskonen olla jos noihin uskoo, mutta näin mulle näytti;D
Noh, pääasia että masussa kaikki kunnossa.
Vielä tuosta raskaudesta kertomisesta; meillä lähipiiri kyllä aika hyvin jo tietää asiasta ja alkaa kyllä jo masukin näkyyn, että eipä sitä kauheesti enää piiloon saa. Mutta ukon vanhemmat eivät tiedä, ainakaan ite ei olla kerrottu. Kun kolmannesta kerroin, silloin vielä tuleva, anoppi tokas että "voi jumalauta..", ei kauheen mieltä nostattavaa kuulla tollasta lapsen mummon suusta, varsinkin kun on herkässä tilassa. Ihmetteli suureen ääneen että miksi pitää tehdä lisää lapsia, kun ovat kokoajan hoidossa, itse kuitenkaan ikinä hoitanut lapsiamme. Ja todellakaan ole lapset ollut kokoajan hoidossa, äitini nyt vaan on tykännyt noita hoitaa ja touhuta niitten kanssa, mikä on mielestäni vaan hyvä asia, varsinkin kun toiset isovanhemmat eivät piittaa ollenkaan
Pystyy kahden käden sormilla laskemaan kerrat, kun ovat nähneet tän meitin nuorimmaisen ja asuvat alle 20km säteellä meistä:/
Että näin meillä..mutta niillä mennään mitä on annettu ja siihen olemme tyytyväisiä!
Tulipas pitkä (toivottavasti ei pitkästyttävä) sepustus:O
Onnea kaikille odotukseen!