Minä täällä vaan vieläkin kirjoittelen, vaikka en sitä nelosta enää odota (enkä kyllä siis tällä hetkellä odota laisinkaan
) Tuntuu vaan teillä täällä olevan niin samoja juttuja kuin mitä meillä eletään.
Meidän pikkuneiti "täytti" eilen 3kk. Neuvolassa käytiin saamassa kunnon rokotuspommi ja nyt on tytöllä laastarit molemmissa reisissä. Painoakin oli 5600g eli pari kiloa tullut lisää syntymästä.
Mimmimami tämä meidänkään tyttö ei saavuttanut syntymäpainoa siinä kahdessa viikossa, mutta ei onneksi "pakotettu" antamaan lisämaitoa, kun itse olin imetyksen kannalla. Painonnousua sitten vain seurattiin enemmän. Ja vieläkin tyttö on kasvanut hitaammin kuin veljensä. Täysimetyksellä kuitenkin edelleen mennään.
Hauska lukea teidän tuntemuksia, kun olette kuulleet, että poikien jälkeen tulee tyttö tai sitten tyttöjen jälkeen poika.
Muistan vielä niin hyvin omat tuntemukset kun viime joulukuussa 4D-ultrassa meille luvattiin, että kyllä nyt tulee aivan varmasti tyttö. Ja niinhän se sitten tulikin, vaikka niin uskomattomalta tuntuikin.
HippuTAR mulla oli loppuodotusaikana lähellä nivusia ihan alavatsalla myös sellasia kipuja. Ja eivät siis olleet suppareita vaan enemmänkin sellasta vihlontaa. En kyllä tiedä mitä oli tai mistä johtui, eikä siihen silloin oikein osattu missään vastatakaan, et mitä olis...
Jennynny me tehtiin juuri parin päivän reissu pääkaupunkiseudulle. Reissu neljän pienen kanssa meni yllätävänkin mukavasti. Mihinkään kauemmas ei tällä kokoonpanolla olla kyllä lähdössä. Sellasen "loman" jälkeen nimenomaan tarttis sitä lomaa.
Ja ei kyllä sellasia rahojakaan oo, et tehtäis ulkomaanreissu kuudella hengellä...
Jotenki en itse ajattele vielä ,että meidän lapset on nyt tässä (vaikka nyt tulikin sitten se tyttö, mitä kaikki muut niin odotti, et nyt vois lopettaa ) ja eipä taida olla mieskään, vaikka eipä asiasta juuri vielä olla puhuttu. Mutta aika näyttää sitten sen... ja oon itte kuitenkin vielä niin nuori, parin viikon päästä tulee 25v. täyteen
Mies on 6 vuotta vanhempi, mut eihän se nyt miehelle vielä ikä eikä mikään ole
Jaksamisia kaikille vatsojen kanssa näillä helteillä, tää lähtee nyt laittaan neitiä unille :wave:
Adrianna ja kirpputyttö 3kk :heart: