Sunnuntai huomenta kaikki!!
Iso kiitos kaikille :heart: Tulette kohta perästä (ja vielä ei ihan uskalla "nuolaista") Nyt on tullut "oireena" tämä varmistelu, kun koko ajan sellainen olo, että jotain hulahtaa pöksyyn
Eilen aamulla vielä testasin, hieman tummempi, mutta ei mikään oikein tumma... ensi lauantai aamuna ajattelin tehdä sen digin, jos ei ole alkanut
Saa tuo anoppi synttärilahjan
Wandii tuo oli kyllä hyvin keksitty: "RKTT (Raskaana kunnes toisin todistetaan)"
mutta samoilla linjoilla kyllä olen ja varsinkin jos
Äiti maa on saanut selkeitä viivoja (vaikka ei tumma olisi ollutkaan). Eikö jossain ole joskus ollut, että ei niiden tarvitse edes olla yhtä tummat vaan sekin, että on selkeä värillinen niin riittäisi positiiviseen tulokseen?
Täällä odotellaan kauhulla huomen aamua, kun mies lähtee töihin ja mä jään tänne noiden lasten kanssa keskenään, en siis noita karvattomia vaan toi karvallinen. Se on ollut nyt ihan mahdoton, saa aivan hervottomia hepuleita ja kuvittelee, että noi mun lapsukaiset on puruleluja :O No tietty kuuluu tuohon ikäänkin sillä, mutta toi nuorin ei ihan ymmärrä sitä kun yrittää raukka päästä karkuun niin ihanaa nallea mikä yrittää maistaa pakarasta kun pikkainen on kävelyllä olkkarista keittiöön : /
Kai tuokin sitten kohta helpottaa (toivottavasti) , mutta nyt jo kauhulla aattelen sitä mahdollisesti parin viikon päästä alkavaa pahoinvointia ja tän talouden pyörittämistä. Olenkohan ollut nyt ihan järkevä? Noilla kaikilla kolmellahan on ihan hyvät ikäerot (tytöllä ja pojalla 4v10kk, tytöllä ja tytöllä 8v5kk ja pojalla ja tytöllä 3v7kk) ja nyt sitten olisi tulossa 1v 6,5kk tuolle nyt nuorimmalle ja tälle "rääpäleelle" Toisaalta on tämä nyt ihan kiva kokea tämä "pienikin" ikäero (sitä yritetäänkin) ja sanoin miehelle, että en kyllä paljon myöhempää enää olisi aloittanut tekemään kun ei tässä nyt enää itse hirveästi nuorru
Tässäkin on takana omien vanhempien ikä, isäni on "jo" tänä vuonna saavuttamassa 64v ja äitini olisi täyttänyt 68v! Anoppi ja appi ovat siinä +50 vuotiaita ja jotenkin se oli itsestä aina hirmuisen noloa koulussa kun kavereiden kesken keskusteltiin vanhempien iästä... No onhan ne ajat muuttuneet ja toisaalta tällä hetkellä esikoisen luokalla me taidetaan olla hänen luokkansa nuorimpia vanhempia
Nyt laittamaan pyykkikone päälle, että päästään iltapäivällä lumitöihin koko poppoo