* NELJÄTTÄ kuumeilevat tam/hel 2012 *

Huomenta. Jep, samaapa epäilen itsekkin, perjantaiksi on nyt varattuna nla aika ja sieltä sitten eteenpäin. Onneks tuo mein ä-neuvolan täti on ihan huippu ihana, niin uskon, et pääsen äkkiäkin eteenpäin. Voi inha, mua nyt se kaavinta kovasti ahdistaa, sekö tehdään nukutuksessa? Onkohan sen jälkeen kovasti kipeä?: /

:heart: Oottete ihania kun näin kanssa elätte mun kanssani :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti maa;25712346:
Huomenta. Jep, samaapa epäilen itsekkin, perjantaiksi on nyt varattuna nla aika ja sieltä sitten eteenpäin. Onneks tuo mein ä-neuvolan täti on ihan huippu ihana, niin uskon, et pääsen äkkiäkin eteenpäin. Voi inha, mua nyt se kaavinta kovasti ahdistaa, sekö tehdään nukutuksessa? Onkohan sen jälkeen kovasti kipeä?: /

:heart: Oottete ihania kun näin kanssa elätte mun kanssani :D
Eivät välttämättä ala kaapimaan, vaan lääkkeillä ensin yritellään, onhan se kohdulle hellempi ja ns. luonnollisempi kun kohtu tyhjenee itse. Ja vaikka moni sitä kiroaa, niin kyllä suurin osa lääkkellisistä tyhjennyksistä menee ihan hyvin.
Hyvä, että oot jo asennoitunut noin, ei tuu pettymyksiä, ja jos siellä löytyykin pieni kasvava yllätys, niin sitten se on iloinen ylläri. :)

Mullahan siis takana lääkkellinen tyhjennys ja hyvin kivuttomasti ja nätisti meni kotioloissa. Nappailin ihan maksimit särkylääkettä ja sitten siinä kodeiinipöllyssä nukahtelin sohvalla, kun äijä hoiti skidit. Hyvin se menee, älä huolehdi. Ja jos kaavintaan joudut, niin siitäkään en ole kuullu kuin hyvää. Nukutuksessa menee ohi ja kipuja ei juuri oo. Ehkä hankalimmat on sitten nuo pidemmälle ehtineet, joita yritellään lääkkeillä saada ulos. Se tuntuu menevän vähän niin ja näin.

Ja positiivisesti ajateltuna, vaikka siellä ei nyt olisikaan sitä salamatkustajaa, niin raskaana olit ja seuraava raskaus alkaa sitten muutaman kierron päästä. Moni sanoo, että keskenmenon jälkeen raskautuu helposti, kun keho on ns. jo vähän valmiiksi raskaana. Tsemppiä perjantaille! :)

Edit: Ovistesti tummuu, tummuu... En ala enää tänään toista laittamaan testiin. Aamulla jo lähes kontrolliviivan veroinen, illalla varmasti jo tummempi kuin kontrolli. Tykkään ruumiistani, se toimii erinomaisen hyvin. :heart:
Jos tänä iltana vielä jumppauttais miestä, maksimois tsanssit, vaikka eilisiltainen pupuilu tais olla ajoituksellisesti just se paras päivä.

Viimeksi muokattu:
Uuu.. Wandii:lla alkaa olen kuumat paikat :D Varmistelusta tuskin koskaan ihan haittaakaan on =)

Mulla on ihan vastustamaton halu kysyä natusani:lta pennun nimeä! :D Mutta ymmärrän ihan kauhean hyvin jos se jää kertomatta! :saint:

(.) No mä nyt vielä vähän testailin. Kun tuli mammaksin 25 Iu testit ja häiritsevän "hyvä" se plussa oli. Vaikka kusma oli ihan tuoretta ja lähes väkisin pihalle puristettua :LOL: mutta joo, eiköhän se viimestään ens viikkolla sitten selviä. Oli mitä oli.

• Tykkää
Reactions: Wandii
Heissan jälleen!!

Kyllähän sitä saa kysellä Äiti maa... se ketä mut on tunnistaakseen täältä niin tunnistaa lähestulkoon jo nikin perusteella :LOL: Elikkäs mein poika on virallisesti Nessleo Ideal Indy, mutta isäntä päätti, että hän olisi "kotosalla" ihan vaan niinkin omaperäinen kuin Leo =)

Mä täällä olen kyllä ihan 99,9% varma, että Äiti maalla on salamatkustaja ihan hyvissä voimin mukana :heart: Mutta tosiaan niin tules perjantaina vahvistamaan tää meille ;)

Bulla tsemppiä "kropanherättelykuukauteen", hyvinkin voi olla otollinen!!

Wandii mielummin "liika" varmistelu kuin jälkikäteen ajattelu: "ehkä olisi sittenkin pitänyt..."

Mä menin sitten jo hätäpäissäni testailemaan eilen ja tänään päiväpisuista... negojahan nuo olivat..., mutta "pakko" se nyt oli kuitenkin jos olisi jotain jo näkynyt...., mutta viikonloppuna sitten la tai su jos sitä ennen eivät menkat ala... vähän siihen suuntaan toi selkä kyllä särkee... :kieh: Mutta mutta..., toivoa ei ole vielä hukattu kun hillot ei ole pöksyissä :LOL: Ja sitten taas kuitenkin noita "oireita" on edelleen ja lisää tulee koko ajan... aftoja, ientulehdus, hiivaoireet (vaikka ei ole tulehdusta, tää sama "oire" oli poitsun alkuaikana :D )

Nyt tarvii mennä jatkamaan siivousta |O

Hmm, äiti maa. Nyt rupes jänskättään. Oisko kuitenkin ihan oikeasti jo kyytiläinen, joka on vain vähän myöhään hypännyt kyytiin. :)
Oispa kyllä ihanaa!!! :heart: Oijoi! :) Ihana kun voi jonkun puolesta jo jännittää, kun omasta puolesta vielä ei.

Anteeksi etten ole ehtinyt pariin päivään päivittämään, sunnuntaina töissä ja maanantai ilta tulee vietetty telkkarin edessä ;) Nyt päivitin valmiiksi huomiseksi myös..

ÄITI MAALLE Toivon toivon että sulla on salamatkustaja masussa!! :) Mulle tehty 3 kaavintaa ja kaikki menneet hyvin, vaikka kaavinta ei taida olla kohdulle niin hyvä juttu..

WANDIILLE tarrasukkia ;) Ihanaa kun jaksat olla niin positiivinen raskautumisen suhteen!

Huomenna vietetään 11v päivää miehen kanssa ja sen kunniaksi mennään kahdestaan ulos syömään :heart:

Korvapuusti

Vahvasti olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Äiti Maa saa kuulla mukavia uutisia.. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Itse sain ennen esikoista keskenmenon jotain viikolla 6-7. Ihan vaan kevyenä vuotona alkoi ilman pienintäkään kipua. Äitini taas vuosi lattioita myöten viimeisessä raskaudessa ja silti kyytiläiset pysyi.Että Aina ei voi tietää mikä on lopputulos.
Niin ja päivitykseen..Aiemmat lapsethan oli P-00, T-01, T-07

Reissussa ollaan :) lähettiin mun siskon ja meidän lapsien kanssa äkkilähdöllä lämpöiseen! Ihanaa on ollut ja vielä on päiviä aikaa nauttia. Mulla on siis kp11/? Lääkäri on sitten jossain vaiheessa kun tullaan kotio. Tämä kierto nyt menee hukkaan kun en ole kotona,mutta tekee kyllä hyvää. Tsemppiä Äiti maalle, toivon kovasti että sinulla olisi masussa pieni ihme <3 tsempit myös Wandiille ja kaikille muille!!

Eilinen häiritsevän hyvä plussani on tänään lähes nega.. Ja saako näin edes sanoa, mua enemmän naurattaa kun itkettää.. :ashamed: Tää pari viikkoa on ollut niin ihme säätämistä, et voi veenus sentään.. Ja olin ihan lähes melki varma siitäkin, et kun sen nla ajan varaan niin jotain tapahtuu..Perjantaina sitten varmaan jo itkettääkin, ainakin jos sitä faktaa saa pöytään. Kyllä mä jo toivon, et olis ohi koko ruljanssi, oli se lopputulos sitten mitä vaan.

Onnea Korvapuustille merkki päivästä!:heart:

huhheijaa, ei tää tee kyllä mielenterveydelle gutaa lainkaan.. :popcorn:

Ei hitto.. Hei sanokaa vaan jos mun jauhaminen alkaa tulla korvista pihalle..Mutta.. Looginen selitys olisi mikä? Aamuinen pidätetty liru antoi sen haamun. Äskeinen, ei pidätetty antoi ihan taas ok viivan..

why oh why..? Perjantai, tule pliis pian! :|
Taivaan kiitos pe on vapaa, joten saa sinne nla:n mennä ilman sähläämistä töiden kanssa. :)

Äiti maa, mulla on ovistestin kans nyt sama. aamupissasta ei edes haamua ja päivä pissasta selkeä positiivinen. Oviksen merkit on muutenkin selvät, nippailut ja lima. Lämpö oli toissa iltana selkeästi ylhäällä (37,6).

Nyt on kuiten käytetty hyväksi tämä ovis ja jäädään odottamaan mitä tapahtuu.

Ens viikolla meillä on se vihkiminen ja sitä lähdetään juhlimaan miehen kans kaksin yöksi leville.

Oma kone hajoaa joten voi olla että mulla on päivitys tauko kunnes saan uuden koneen.

Peukut pystyssä kuiten äiti maalle ja kaikille muillekki.

Hellunmartta kp 15/28-38

Hellun martta: Ovistestiä ei useinkaan saa tehdä aamupissasta (lukee ohjeissa). Se lh-hormoni on jotenkin semmoisessa muodossa, ettei testi sitä aamupissasta tunnista. Siksi varmaan haamu tuli.

Äiti maa, en kyllä yhtään tiiä mitä sanoa. Mystistä joo. Edelleen on mahdollista, että raskaana oot, vaikka ehkä jälleen hieman kallistuisin toiseen suuntaan. Pitäis tulla tässä vaiheessa jo erittäin puhtaasti voimakkaan positiivisia tuloksia minä aikana vuorokaudesta hyvänsä. Mutta ei se niin selvää ole, joillakin ei testeissä näy ja niin edelleen. Onko sulla raskausoireita?

Viimeksi muokattu:
Joo, jotkut ovistestit suosittelee aamupissaa ja jotkut (useammat) klo.10-20 (vai 22) välistä aikaa. Niissä kannattaa olla tarkkana :)

Wandii: Niinhän sen pitäs, helottaa ihan komeana. :| Tää on kyllä nyt niin mysteeri ettei ole tosikaan. Mä en todellakaan usko kasvattavani mitään muuta kun vararengasta, kystaa tai jotain muuta ei ihan niin toivottua.
Oireita ei todellakaan ole, jotain todella pientä kuvotusta pikkusen (ihan johtuen että syön huonosti, janosta tai jostain) Pientä närästystä ja nyt kun on ilman rintsikoita niin tissit on hassun oloset mutta sekin voi johtua niin niin monesta syystä tai ihan vaan halluista.. :D

On kyllä ollu pirskatin mielenkiintonen kuukausi. En tämmöstä muista miesmuistiin ja en tod halua kokea uudestaan. |O

Äiti maa - miullahan on käynyt aina noin R-testeillä dippailessa: aamupisusta haalea viivanen, mutta iltapäivä/iltapisusta sitten jo s e l - k e ä s t i vahvempi!=)

Voi kun miekin toivon, jotta pylläriä sie kohdussais kantaisit:kiss::heart:

Viimeksi muokattu:
Onnea Natusani ihan tosi kovasti! :flower: Kyllä tuo on jo ihan selkeä plussa.
Mikäs hätähousu se tuommoinen on, joka ei aloita jo dpo 8 testailua kuten eräät... :D

Itsellä vähän luovutettu olo tässä kierrossa siis nyt. AIna on eka kerrasta napanneet lapset, tämä ei tule tällä toisellakaan. Meni puihin se muhinointi silloin ovista edeltävänä iltana kun mies oli niin myöhään raksalla. Aattelin, että ovis tulee pian, niin ei haittaa, mutta mulla on vieläkin oviskipuja, joten ovis tapahtui varmaan vasta pari vrk:ta tuosta testiplussasta=puihin meni. : /
No joo, ens kerralla uusi yritys. Plääh!

Wandii::hug: Elä vielä luovuta. Ihan hyvin siellä voi olla bingo odottamassa. Mistä sen tietää kuinka sitkeet nutipäät siellä on ollu vartoomassa. =) Nyt turhat tyhmät ajatuksen huskettuun :)

Ja mua ei kyllä ainakaan haittais yhtään vaikka hetken aikaa joutusitkin meidän pinossa hengaamaan :heart: Vaikka pikaista plussaa sinnekkin toivon.

Jee, huomenna olis sitten se the perjantai. Ahdistaa vaan ainoastaan se, et mitä jos se tätiei usko mua ja aattelee et oon vaan joku hysteerinen odottaja.. :snotty: No, toivottavasti ei.Tähän asti oon ajatellu hänen olevan työnsä osaava henkilö, eiköhän se nytkin osaa.

Iltaa!

Voi kiitos Äiti maa ja Wandii!!

Pakko oli linkittää toi kuva, kun ei enää itse uskonut omia silmiään :p Aamulla tarvii tehdä vielä "varmistus" ja varmaan sitä seuraavana ja sitä seuraavana ;)

Äiti maalle tsemppejä huomiselle reissulle ja pakko sen tädin on sut vakavasti ottaa, sen työtähän on selvittää mikä on toi sun todellinen tilasi ja selvittää onko sulla pikkuinen matkassa (edelleen olen varma, että on :heart: )

Wandii: älä luovuta vielä!! Mä tein ekat selket negat ma ja ti (kp:t 31 ja 32 / 33-44, tänään aamulla (34 / 33-44, 2 viimeistä kiertoa on ollut 34 ja 36) oli vaan niin varma olo raskaudesta vaikka "kaikki oireet" hävisivätkin. Ei meilläkään vaakamambot osunut luultavasti ihan siihen "the daihin" (siis oletettuun)... vaan niin taitaa olla jotain mukaan silti riittäneen :LOL: Kaikki on mahdollista ennen kuin menkat alkavat!! ++++ :whistle: sinne!!! Tulette Äiti maan kanssa kohta perästä (huomatkaa tämä itsevarmuus :D )

Mä muuten näin viime yönä unta että me kokoonnuttiin mun edes menneen mummin vanhalla asunnolla alkuraskauden tapaamiseen ja siellä oli siis ME KAIKKI :D Olisikohan jonkinlainen enne?

P.s Ai niin, Äiti maa saa luvan heti tulla tänne sitten kertomaan kuulumiset ;)

Viimeksi muokattu:
Okei, no sovitaan, että me tehdään tyttöä... Ja silloinhan ei saa ovispäivänä kuin mennä kirkkoon jalat ristissä. :D
Mutta jännä on, että oviksen jälkeen tulee semmoinen ahdistunut olo ja on ihan varma, ettei tärpännyt. Viimeksi ei kyllä ollu mahistakaan, kun en todellakaan ovuloinut. Tikutin silloinkin ja ovisplussa tuli kyllä, mutta oli jo seuraavana päivänä poissa. Siinä ei kyllä yksikään munasolu liikahtanut mihinkään suuntaan... Nyt mulla oli normiovis elikkä ovistesti punaisena kolmatta vuorokautta putkeen. Se on sitten ihan tuurissa nyt, että jaksaako ne simpat siellä ja koska se solu sitten on suvainnut irrota. Huoh!

Nyt ei kovasti nappaa testailutkaan, vaikka läjä oottaakin kaapissa.

Edit: Ei perhana!!! Nyt hyökkäs päälle niin suuri vitutus tuosta. Ois pitäny vaan väkisin sitä reporankaa äijää. Argh!!! Ja taas reilu kuukauden odotus! Äääääää :mad::':)mad:

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Täällä ollaan oltu jo hyvissä ajoin hereillä.... ennen seitsemää |O Kauhulla jo odotan sitä väsymys aalto, joka tulee luultavasti iskemään tuossa parin vko:n päästä, mikään määrä unta ei silloin riitä :( Kyllä se nyt on vaan tällä kertaa uskottava, että taidetaan olla raskaana....
[/URL][/IMG]

Kuvanlaatu ei ole todellakaan hyvä, kun kännykällä napsin vessassa :LOL:

Nyt jännätään Äiti maan kuulumisia... tsemppiä :heart:

Wandii nooh nooh, kyllä ne pikkukaverit jaksaa sitä munista siellä odotella!! Katot nyt ihan rauhassa ;)

natusani (3+5?) 35/33-44

p.s tuolla perhesuunnittelun sivuilla kun pääsee laskemaan ovulaation niin kyllä se jotain tietää vaikka mullakin kierrot on ollut vaikka mitä niin ainakin ton ovislimat-tiedot osus just eikä melkein :D

Joo, tää on jo vähän rauhoittunut. :ashamed:

Tuli vaan niiiiin kova vitutus, kun oli sen verran rankat oviskivut eilettäin ja hätäisenä tulkitsin, että ovis oli vasta silloin.
Mutta eilinen oli limojen suhteen jo ihan rutikuiva päivä, että tuo jomotus oli varmaan sitä tyhjän rakkulan jomotusta. Mutta siis jonkinlaiset tsanssit on, kun varmaan se nyt kahden päivän sisään talletuksesta ehti se ovis kuitenkin.

En edes viitti kirjottaa tuonne keskenmenon jälkeen yrittäviin, kun siellä on monta, joilla on takana monta vuotta yritystä, hoitoja, keskenmenoja ja kemiallisia. Minä siellä itken, että "Voi byää, en tullu yk 2 raskaaksi!!!". Vaikka kovin hyvin sielläkin on tuettu kuumeilijoita kaikissa tilanteissa, vaikka ehkä tiukkaakin tekee...

Natusani, ihkut viivat on! Voi ihanaa! :heart:
Itellä on välillä semmoinen tunne, että jos ei nyt tuu raskaaksi, niin oisko meiän perhe sitten tässä. En jotenkin jaksa stressata sitä, että miten työt järjestetään ja kuka on kotona nuorimmaisen kanssa jne. Aina kun raskaus siirtyy eteenpäin, niin aina uusi mietintä... Mutta toisten plussat ja niistä iloitseminen tekee sen, että alkaa ajatella, että kyllä se tästä taas, kun onhan se niin ihanaa kuitenkin ja kannattaahan se sitten lopuksi, vaikka nyt vähän ahdistaa.

Ja Äiti Maa, nyt jännittää jo tosissaan sun puolesta! Tuu sit heti kertoon (päivystää koko päivän koneella :popcorn:) Tsemppiä täältäkin! :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä