Oi onnea
Hellun martta! Mekin mentiin noin naimisiin, salaa. Hääpäivä on meillä sama kuin ensimmäinen tapaaminen oli, josta seurustelu alkoi kymmenen vuotta aiemmin.
Mutta kyllä ne sitten ottaa sut verikokeeseen, kun sanot
Äiti Maa, että kuukautiset just loppui ja siksi outo plussa, siis sen pissatestin jälkeen. Tsemppiä odotteluun, sitähän tämä on. Minäkin vaan odotan, että vois alkaa ovisdippailuun loppuviikosta.
Vois tietty kokeilla eri merkkistä r-testiäkin. Nuo Davidin testit ainakin, mitä mulla on (herkät) antaa aika hailukoita viivoja, vaikka esim apteekin testi on jo ihan punainen. Sekin voi vaikuttaa. Ja jos se nyt on hiipuva raskaus, niin kyllä sen pian pitäis testistäkin kadota (jos ei sit oo jääny jotain kohtuun... ). Inha tilanne. Ja jos oot niinkun minä, niin ravaat siellä vaan huoneen päästä päähän, etkä osaa keskittyä mihinkään ja löydät vaan itses koneelta kirjoittamassa googleen "myöhäinen plussa"...
Muuten, tuliko sulla ny sit kunnon menkkavuotoa lainkaan
Äiti maa, vai tiputteliko vaan? Jos ei kunnolla tullut, niin sit olisin jo paljon toiveikkaampi. Minä jostain ymmärsin, että holisemalla tulee, mutta taisin ymmärtää väärin... :ashamed: