Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Nega täälläkin taas, tosin 2h pidätys ja ei mikään testi jonka vois tehdä ennen menkkojen pois jääntiä.
Mutta Jee jos tänään ei ala menkat ni luteaali aika on jo pidentynyt edellisestä ovulaation bongaamisesta! Nyt siis dpo 11! Viimeks alko täs kohtaa ku oviksen bongasin!

Mites marrasmasu?
Nyyyyyh kai me mennään vaan kaikki kimpas uusintakiertoon aiboo et mun kierto eli yk 7 starttaa toukokuussa :(
 
Tervehdys! Mahtuisikohan mukaan uusi kuumeilija? Tuntuu hassulta kirjoittaa tänne, meidän nuorimmaisin kun on vasta 4kk :D Miehen kanssa puhuttiin että neljäs ehkä sitten joskus, mutta nyt parin päivän aikana ollaan pohdittu että mitäs jos ei nyt otettaisiinkaan mitään ehkäisyä vaan annettaisiin neljännelle lupa tulla kun on tullakseen. Ja tässä nyt ollaan, vähän jännittää ja pelottaa samaan aikaan :) Mulla nyt ei vielä ole edes kuukautiset alkaneet synnytyksen jäljiltä joten mitään kiertopäiviä ja yrityskertoja en ainakaan tässä vaiheessa vielä päivittele. Lapsia meiltä löytyy poika -07, tyttö -10 (enkeli -12) ja tyttö -13.
 
Kiitos kiitos :) Pitää lueskella ketjua hieman taaksepäin niin tulette tutummiksi.. Mitenkäs muilla on menkat alkanut imetyksen lopettamisen jälkeen?? En yhtään muista miten itselläni on käynyt isompien lasten jälkeen :p Yksilöllistähän sekin toki.. Olen nyt lopettanut imetyksen varmaan kolmisen viikkoa sitten. Ihan tylsää jos ne on vielä poissa seuraavat puoli vuotta :D
 
Eiköhän ne sieltä Pepa tässä 4-8 viikon kuluessa tule, jos olet parivikkoa sitten lopettanut! :)

Nonniin Mites marrasmasu ja emmin.... Jänskättää vielä teidän puolesta, marrasmasullakin kiertoa vielä jäljellä :)

Itselläni täti tuli tänään, mutta mukavaa, kun alkoivat dpo 12 laskettuna ovistestin toisesta plussapäivästä, eikös tämä,jo riitä kiinnittymisen?
Taisi meillä olla kuitenkin vähän huonot tallettelut, kun 1-2 päivää ennen ovista, enkä voinut jäädä pötköttelemään enkä muutakaan konstia käyttää. Muutenkin kiva, kun kierrot alkavat löytää vanhan tahtinsa, nyt olen ollut 6kk ilman pillereitä. Kierrot 30,30,28,26,31 ja 29!

Mutta sitten Tää henkilökohtainen elämän tilanne....
Eli taukoa pukkaa, koska tosiaan ei mies sitä loppuvuoden vauvaa tahtoisi, kun pikkuisen tulevaisuutta ajattelee, muutenkaan ei ole vielä oikein ollut tässä kuumeilussa mukana.
Nyt sitten puhuttiin ja sovittiin, että ensikierto/helmikuu la:marraskuu ja seuraavakierto/maaliskuu la: joulukuu jätetään täysin välistä!
MUTTA SEN JÄLKEEN SITTEN AIKOO EKAA KERTAA TULLA TÄHÄN TÄYSILLÄ MUKAAN!
Sanoi, että ovista tikutetaan, syödään kaikki ravinteet ja talletellaan oviksen aikaan 3 päivää 2x päivässä :D:D:D:D
Mitäs sanotte? En enään viitsinyt vastustella, kun oli selkeesti sitten tulossa tähän mukaan :) jeeeeeeeeeee...

Mutta sitten kysymys jos tärppäis huhtikuunkierrosta, mulla olis Häissä Rv 12 Mahan koko???
Tai toukokuunkierrosta Rv 8 Mahan koko???
Sen jälkeen ei sitten olisikaan enään merkitystä, mutta en muista kuinka toi vatsa kasvaa!
Itselläni on kyllä aina ollut pieni maha olen pitkä ja normaali painoinen lapset olleet alle 4 kg kaikki ja kohtukin taaksepäin kallistunut, mutta silti, kuinka pian esim tavalliset housut ei mahdu?
Mietin siis kuinka käy mun häämekon? Jos onnellisesti tärppäisikin :) kun mieskin pääsee vauvakuumeensa kanssa vauhtiin... :D

Niin siis marrasmasu mä pyörin mielelläni listalla Tän 2kk ni pysyy itsellekkin noi kierto päivät järjestyksessä, mutta jos Ton yk.n ottaa pois jatkan sitten huhtikuussa tilanteesta yk.7 . Kiitti!
 
Moikka!

Päivitykset viivästyy tulevina päivinä kun ollaan lomalla enkä pääse koneelle niin usein.

Tervetuloa uusille, lisään sut listalle jahka ehdin.
emilia kiva kun miehesi on jatkossa innolla mukana :)

ON: menkat ei ole alkaneet eikä ole sitten minkäänlaisia kolotuksia sen suhteen. Testiä en ole sen negan jälkeen tehnyt, mutta tuskimpa tärpännyt? Jaksan edelleen ihmetellä, miten oireet kiertojen aikana vaihtelee eikä tosiaan ole lupaus mistään oireet saatikka oireettomuus...
 
ollut alamaha tässä vähän kipeä. Joko se on ovis näin myöhään tai kohta alkaa menkat. Mä olen varautunut yli 30 päivän kiertoon tälläkin kertaa. Ahkeraan on tullut talleteltuakin.

Tervetuloa Pepa! :)
 
Marrasmasu toihan vois kuullostaa lupaavalta :) peukut täällä pystyssä sulle. Ihan sellainen olo mulla että nyt on kyllä sun vuoro plussata :) .

Mites emmin?

Hyvä ompouf että yritystä on!

Täällä menkat jo kohta selätetty, mutta yritystauko siis käynnissä!
 
Eikä marrasmasu mulla oli niin uskoa suhun :( . Sulla oli sentään pidempi luteaaliaika, kun mulla.
Minkäs mittaseksi sun kierto jäi, kun etkös ovuloinut aika aikaseen?
Toivon niin, että pääsette tässä kuussa hyödyntämään oviksen vielä paremmin :)
 
Kierto oli lyhyt 23 päivää ja ovulaatio oli kp11. Luteaali oli n.12pvä, joten ihan riittävä.

Näillä näkymin tämä kierto menee meiltä kokonaan ohitse kun mies lähtee taas reissuun ja on poissa nyt kaikki otollisimmat päivät, joten näillä mennään. Ei kauheasti harmita kun sepä tulee kun on tullakseen. Nyt lähti 6 kuukausi yritystä käyntiin.
 
Hei!
Mun kirjoitteleminen tähän pinoon syksyn mittaan jäi, mutta ajattelin nyt kuitenkin tulla kertomaan, että minä olen viimein plussannut!! Puolisen vuotta siihen meni, ennen kuin tärppäs. Ei oikein vielä sisäistä asiaa, muuta kun oireista. Joskus lokakuun loppupuolella laskettu aika, vielä viimeisen kerran.
 
Jei, menkat alkoi :D Harvemmin sitä ilahtuu niistä mutta kiva että kroppa palautuu synnytyksen jälkeen normaalitilaan, jospa sitä joskus saataisiin se plussakin. Eli yk1 ja KP1 , kierron pituudesta ei vielä mitään hajua, aina on ollut enemmän tai vähemmän epäsäännöllinen kierto ja aina synnytysten jälkeen ottanut oman aikansa tasaamiseen ja palautumiseen.

tipille onnea!
 
No tarkoitus oli että ihan rauhassa otetaan, ei stressiä ja tulee jos / kun on tullakseen. Mutta vähän tekis mieli tilata ovistestejä ja katsoa tapahtuuko tuolla mitään :p

Ja asiasta kukkaruukkuun, mulle voi listaan laittaa iäksi 28v :)
 
Viimeksi muokattu:
kp 3 tiistaina tuli tätsä kylään tasan 12 päivää oviksesta, se hyvä puoli tässä,että tunnen tosiaan näköjään kroppani ilman ovistestejäkin.

Pepa, tervetuloa mukaan ja onne yritykseen!

Tipille onnea plussasta!
 

Yhteistyössä