Eiköhän ne sieltä Pepa tässä 4-8 viikon kuluessa tule, jos olet parivikkoa sitten lopettanut!
Nonniin Mites marrasmasu ja emmin.... Jänskättää vielä teidän puolesta, marrasmasullakin kiertoa vielä jäljellä
Itselläni täti tuli tänään, mutta mukavaa, kun alkoivat dpo 12 laskettuna ovistestin toisesta plussapäivästä, eikös tämä,jo riitä kiinnittymisen?
Taisi meillä olla kuitenkin vähän huonot tallettelut, kun 1-2 päivää ennen ovista, enkä voinut jäädä pötköttelemään enkä muutakaan konstia käyttää. Muutenkin kiva, kun kierrot alkavat löytää vanhan tahtinsa, nyt olen ollut 6kk ilman pillereitä. Kierrot 30,30,28,26,31 ja 29!
Mutta sitten Tää henkilökohtainen elämän tilanne....
Eli taukoa pukkaa, koska tosiaan ei mies sitä loppuvuoden vauvaa tahtoisi, kun pikkuisen tulevaisuutta ajattelee, muutenkaan ei ole vielä oikein ollut tässä kuumeilussa mukana.
Nyt sitten puhuttiin ja sovittiin, että ensikierto/helmikuu la:marraskuu ja seuraavakierto/maaliskuu la: joulukuu jätetään täysin välistä!
MUTTA SEN JÄLKEEN SITTEN AIKOO EKAA KERTAA TULLA TÄHÄN TÄYSILLÄ MUKAAN!
Sanoi, että ovista tikutetaan, syödään kaikki ravinteet ja talletellaan oviksen aikaan 3 päivää 2x päivässä
Mitäs sanotte? En enään viitsinyt vastustella, kun oli selkeesti sitten tulossa tähän mukaan
jeeeeeeeeeee...
Mutta sitten kysymys jos tärppäis huhtikuunkierrosta, mulla olis Häissä Rv 12 Mahan koko???
Tai toukokuunkierrosta Rv 8 Mahan koko???
Sen jälkeen ei sitten olisikaan enään merkitystä, mutta en muista kuinka toi vatsa kasvaa!
Itselläni on kyllä aina ollut pieni maha olen pitkä ja normaali painoinen lapset olleet alle 4 kg kaikki ja kohtukin taaksepäin kallistunut, mutta silti, kuinka pian esim tavalliset housut ei mahdu?
Mietin siis kuinka käy mun häämekon? Jos onnellisesti tärppäisikin
kun mieskin pääsee vauvakuumeensa kanssa vauhtiin...
Niin siis marrasmasu mä pyörin mielelläni listalla Tän 2kk ni pysyy itsellekkin noi kierto päivät järjestyksessä, mutta jos Ton yk.n ottaa pois jatkan sitten huhtikuussa tilanteesta yk.7 . Kiitti!