Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

JA Meemii lämpimät onnittelut! :)

täällä alkaa pikkuhiljaa öllöttävät olot löytämään perille. Äskenkin teki ihan hirveesti mieli kahvia, mut samalla toisaalta ajatuskin siitä yökötti! :) Keitin kuitenkin vielä, puolet maistui, mutta loput taitaa jäädä juomatta... Tänään siis 5+5. :)
 
Täällä yhtäkkiä jo kp.25 ja dbo 7 Hui!!
Ei vihlo ei viiltele ei arista ei koske eikä kiukuta... Arpajaiset siis ja voiton mahdollisuus 50/50% :D näillä mennään...niin lämmöt mittasin just, kun nyt 2 päivää palellu 37.3c!

Mites mymosa ressukka?

Entäs emmin ja marrasmasu oireet???
Mitkäs r.testit teillä keskiviikolle?

Niin ja Anssukalla "ihania" raskausoireita ;)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei oireilua, mutta lämmöt jälleen koholla, kuten aina tähän aikaan. Jos sitä ostais kauppareissulla pregcheck testin ja testais sillä? Ei jännitä ja hieman ehkä masentaa jo valmiiksi kun en jaksa uskoa tärppiin :(

Olishan se ihme jos me emilia ja emmin ja minä plussattaisiin samalla kertaa :)
 
Pc liuskatestin minäkin ajattelin hakee marketista, ne on olleet aika luotettavia, on näyttäneet varhain plussankin. Oireitakin on tasan nolla. Ei viiltele, nipistele, turvota tai mitään vastaavaa. Arpapelillä ja kans jotenkin valmiiksi ahdistaa, kun toivoo niin kovin plussaa ja pelkää negaa. Emilialla lupaavat lämmöt :)
 
Joo jännäksi meillä menee... Mulla himpun epävarmaa onnistunko testaamaan aamusta, mutta huomisen aikana kylläkin :)
Paitsi, että tänään oli jonkun verran vihlontaa joka tuntui siltä samalta joka on aiempina kuukausina johtanut tädin tuloon :(
Toivottavasti ei kuitenkaan olisi sitä!!!!
Toivotaan yhdessä ihan muuta :D:D:D:D meille kaikille!

Monelta marrasmasu ja emmin testaa huomenna?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ole testiä valmiina odottamassa, joten teen jossain vaiheessa kunhan pääsen asioilla käymään. Pikkasen jänskättää, että mahtaako olla liian aikaista dpo9 testata, mutta tiedän etten malta olla tekemättäkään :D

Toivotaan ettei kuitekaan johdu menkoista sun tuntemukset emilia?

Mullakin ollut pientä nipistelyä ja viiltelyä, mutta ei varsinaisia menkkatuntemuksia, kuten joka kierto yleensä on. Lämmöt koholla. Al 36.65 suusta ja päivällä 37-37.2. Turhaa lämpöjen mittaaminen mut en malta olla mittaamatta :(

Huomiseen!
 
Mie tikutan sen oman negani het aamupissistä. Eipähän sit kummittele! Toki dpo:t on niin varhaiset et ei viel huoli mitään näyttääkkään. Edellisessä onnistuneessa raskaudessa eka haamu tuli testiin dpo 9.
 
Itse pääsen testaamaan illalla vasta, mutta täällä menkkaoireiden tuntua jo, joten saattaapi olla yritys tauko alkamassa :( .

Marrasmasulla kuullostaa hyvältä :)

Emmin , kuinka kävi?? Ja niin tosiaan saatetaan olla aikasessa?

Jännä päivä :)
 
Jesh emilia!!! Olisko se nyt sitä?

Tekaisin PC liuskan ja negahan se oli, joten se tästä kierrosta ja kuukkareita odottamaan. Vee ja tana. 1 testi on vielä kaapissa mut tuskimpa se siitä muuttuu?! Mikä ihme tässä nyt kiikastaa?!?!?!?!?!??!? :'(
 
emilia jeee! Josko se siitä vahvistuisi! marrasmasu elä vielä luovuta! Vaikka kyllä itsellänikin melkosen isot epäilyt raskautumiseni suhteen. Jotenki tuntuu, että onko henkinen harakiri jatkaa testailua. Kannattasko jäädä tätiä oottamaan. Viikonloppuna se kurvaa kuitenki paikalle, v-käyrä ollu kohdillaan joten menkkojahan se tietää. Mut ollaan porukassa hätähousuja ja testataan nyt vielä, eikös!?
 
Huomenta!

Tiedänhän mä sen, mutta olen jo aika varma ettei tärpännyt kun eilen nega. Minkäänlaisia menkkakolotuksia ei ole eikä paljon muutakaan. Jännä miten kroppa oireilee joka kierto erilailla ja yleensä tähän aikaan mahassa jomottaa jo vaikka kuinka.

Luulempa etten testaa nyt enään vaan jään odottamaan alkaako menkat vai ei?

Jokos tytöt testasitte?

* anteeksi masentava kirjoitus *
 
Ukkokulta kotiutunut 11 päivän työreissultaan ja tulipa sopiva hetki rakastaa kun nuorimmainen nukahti päiväunille ja voin kertoa, että olihan kuivat paikat ja tuntui kun alapäässä olis ollut joku tulppa siellä syvällä? Ajattelin jo hetken, että eikö se meinaa mennä sinne laisinkaan :LOL:

Katsotaan nyt sen testaamisen kanssa :)
 

Yhteistyössä