NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Kerttu: b:)d Mähän raskauduin viimeksi terokierron aikana, joten tsemppiä !!

Rixutin: Sama täällä !!! Olen yrittänyt olla miettimättä, mutta silti vaikuttaa mielialaan, kun kroppa ei toimi : / Me on nyt tehty niitä vyöhykepisteitä ja sinänsä hyvä merkki, että toi isovarpaan kärki, missä on aivolisäke, ei ole nyt kipeä. Silloin ed. kerralla oli niin kipeenä, että en meinannut kestää sen käsittelyä ja se on se paikka mistä lähtee keholle käskyt. Huomasin myös, että oikean jalan kohtu, sekä "kuukautispiste" oli hieman herkkänä, vasen oli ok. Otan varmaan homeopaatteja myös nyt tueksi, kunhan saan tutkittua mitä multa tuolta löytyy :)

Ei tässä kummempaa, ei ole oloja oikein mihinkään. Välillä jomottelee ja se siitä.

kp 39
 
Ehdimpäs pikaisesti töiden lomasta... Ei osunut tämä "vahinko" kohdalle :) :/
Ja juurikin näin ambivalentit olivat tunnelmat perjantainakin kun kellontarkat menkat alkoivat kaksi päivää myöhässä... Ensipyyhkäisyllä huokaus, huh, onneksi ja toisella pyyhkyllä, voihan paska, olisin SITTENKIN halunnut olla raskaana...

Tiesinkin kyllä miten tulen reagoimaan, mutta kyllä tämä nyt roihautti minun vauvakuumeen kattoon, mutta mieheltä tuli sen verran suuri huokaus, että taitaa olla melkoiset taivuttelut edessä...

Vauvalehdessä on juttu ikuisesta vauvakuumeesta... tunnistin siitä niin itseni, vaikka noita pirpanoita tuossa vasta kolme onkin... ihan fyysisesti pahalta tuntuu kaivata vauvaa...

Nyt siis kaikille tasapuolisesti onnea yritykseen!!! Ja tarrasukkia haamuilijoille!!!
Minä vetäisen imetysvalmennuksen nyt kunnialla läpi ja sitten menen illaksi taivuttelemaan ukkokultaa neljänteen vauvaan :D

MimSe 4/28 (yk2?)
 
Vai niin sulla MimSe sitten menikin, onnea kuitenkin miehen taivutteluun ;)

Mulla on niin tylsää. Mietin juuri, että vaikka saataisiin jotain aikaan noilla luomumenetelmillä, niin menee varmaan ainakin se pari viikkoa, että jotain tapahtuu. Olen yrittänyt pitää itseäni kiireellisenä etten ehtisi kovasti miettiä, mutta kyllä tämä henkisesti alkaa ottamaan koville, kun ei tiedä mitä on tekeillä. Ahdistaa jo valmiiksi taas loppuviikon testailu : /

Mitenkä Rixutin jakselee?

kp 40/?
 
Kääkkis, hyvin täällä jaksellaan :) ei oo tänään ees ehtinyt miettiä koko juttua, mulla on tässä tekemistä piisannut uuden perheenjäsenen ja jouluvalmistelujen kanssa ja tietysti lasten :) Pyysin kyllä mieheltä aamuksi raskaustestin, kun on sellanen juttu huomenna, että on pakko varmistaa vaikka tietäähän tuon tuloksen :lol: Kun teen sen negan huomenna niin voisi sitten hieroa niitä pisteitä, mulla ainakin viimen tehos vuorokaudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,hei sanokaa jotain... Mä tein kaksi raskaustestiä, davidin ja alicen ja pentele vie katoin varmaan puoli minuuttia niitä ja ehkä olin jotainnäkevinäni, no aattelin, että se sama viivanpaikka jonka osaan aina nähdä, ni koira oli vietävä ulos ja testit jäi vessaanja nyt menin vessaan ja muistin etten katsonut testejä enää ulkoa tullessani ja mitä mä näen, molemmissa testeissä on haaleat, mutta selvät viivat! Voiko tähän nyt luottaa, kun katsoin ne pari tuntia myöhässä? Aliceihin ei oo tullut mitään väriä testi ajan jälkeen ja oon kohta kymmenen tehnyt. Mä oon ihan täpinöissäni, onko tää totta, ei kai kaksi testiä anna väärää tulosta näin, hitto, kun en tajunnut katsoa testejä ajallaan! Yks testi enää jäljellä, teen sen aamulla, miten jaksan oottaa!!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82 ja soja
Ikänä ei oo nega mlla myöhemmin muuttunut plussaksi, mutta plussatulos on pysynyt 7-vuotta, kun esikoisesta tehty testi on yhä tallessa :) Kyllä mulla jotain oiretta on ollut, eilen huimasi, se on ollu aina oire ja mahassa repäisykipuja ja huonoa oloa ajoittain. Ja sitten tää rauha, melkein viikko viime testistä ja nyt oli vaan pakko testata.
Anteeksi omanapaisuus, tää on niin uskomatonta.
 
Rixutin eiköhän se plussaa enteile, jos kerran kahdessa testissä oli haamulainen:) itsekin testailin pc:llä ja haamu tulla tupsahti:) mieskin sen todistetusti näki......pakko odottaa perjantaihin ja testata apteekin "oikealla" testillä...*huokaus*, voi kunpa se olisi totta.
Ai niin, minullakin on tallessa vielä juniorin testi, viisi vuotta vanha:LOL:
 
No joko vihdoinkin alkaisi siinä plussia enempikin paukkumaan! :D

Kyllä mä kahteen plussaan uskaltaisin jo alkaa luottamaan, vaikka ne haaleita ja yliaiakisia ovatkin. Mutta koska pessimisti ei pety, tekisin vielä (ja olen tehnytkin) sen kolmannen testin, jonka jälkeen uskaltaisin olla ihan satavarma :) Mutta varovaisesti jo onnittelen :)

Mä puolestani tikutan vain negoja. Blogissa uusimmat kuvat, eli ei näillä viivanvahvuuksilla valitettavasti kovinkaan pitkälle pötkitä.

Tended: Tikkutauko

Nyt odottelen lähinnä seuraavaa vuotoa alkavaksi, jotta tiedetään miten edetään. Otetaanko Terolutit avuksi, vai alkaako oma kierto pienin askelin palautumaan normaaliksi. Molempia hanskoja en ole tiskiin vielä viskonut tämän kierron suhteen (aion edelleen ostaa ne sukat) mutta valehtelisin, jos väittäisin elätteleväni suuria toiveita.
 
  • Tykkää
Reactions: Rixutin
Rixutin, Kerttu ja Salla07 b:)d Nyt tapahtuu !!! :heart: IHANAA !!! Voi vitsi, kun olen onnellinen teidän puolesta, vaikuttaa todella, todella hyvältä :)

Losa :hug: Terolutit on kyllä hyvä apu, toivottavasti kiertosi alkaa pelaamaan :heart:

Mulla on tallessa nuorimmaisesta tehdyt testit ( kaikki vahvoja plussia), liitin ne odotuspäiväkirjaan :) En ole uskaltanut kenellekään kertoa, ajattelin että mua pidettäisiin hulluna :LOL:

Täällä ei mitään ihmeellistä, parina päivänä on ollut aika tujuja tuntemuksia, mutta ei mitään merkittävää. Annoin taas pieniä lastenvaatteita pois, kun ei tiedä kauan tässä taas tussataan, niin turha säästellä. Kyllä niitä jostain taas sitten löytää, kun tarvitsee :)
Nyt olen huomannut sen, että mietin todella paljon sitä, haluanko oikeasti neljännen pienen edes. Kyseenalaistan nyt vähän kaikkea, ihan miehen ja minun suhteesta lähtien. Kaikki on ollut hyvin, ei ole mitään varsinaista syytä edes, mutta silti stressaan jos tulisikin ero jne. Hiukan pelottaa, kun tämä nyt alkaa taas ajoittain muistuttamaan sitä masennusta, mikä iski päälle kuopusta yrittäessä. Onneksi on noita harrastuksia, niin on jotain muutakin ajateltavaa, kuin tämä kodin pyöritys :)

kp 41
 
  • Tykkää
Reactions: Rixutin
Ompas mukavia uutisia haamuiluista, toivotaan toivotaan :heart:

Ja kiva huomata, että muutkin ainakin jollakin tavalla "empivät" vieläkin sitä neljättä lasta.. Itsellä samat ajatukset; sydämessäni niin valtavasti haluan vielä kerran kokea sen vauvanhuuruisen arjen, mutta järki pentele kuitenkin aina koittaa nostaa päätään.. Järkeilen myöskin kaikenlaista turhaa, kuten "voisiko vielä olla niin onni matkassa, että saisi neljännen terveen lapsen", "miten jaksaisi arkea", "kestääkö parisuhde" jnejne.. :headwall: Ja ainakin eilisessä erilaiset äidit- jaksossa, se 4- lapsisen perheen arki oli saatu kuvattua jotenkin turhankin vaikeaksi.. vai mitä mieltä muut olette?
 
Onpas täälä iloisia juttuja meneillään:)

Rixutin Kyllä toi alin testi ainakin näyttää selvästi plussalta :D mahtavaa!Varovaisesti onnittelen!

Ja kaikille muillekkin plussanneille kovasti onnitteluja ja onnea odotukseen!! =) Ihanaa, kun näitä testien kuvia ja hyviä uutisia satelee tulemaan! Kiva fiilistellä teidän muiden uutisille.

Nyt on sitten kolmen vuoden tauon jälkeen taas koettu millaista riesaa menkoista on :kieh: no joo ei nyt sillä, mutta oli se vaan helppoa ja mukavaa kierukan aikaan, kun niitä ei tullut. Tätä tää nyt sitten taas on :LOL: kunpa äkkiä raskautuis niin ei tarttis montaa vuotokertaa "kärsiä" ;) Nyt mennään kp 3/????? yhtään ei tietoa onko kierto ennallaan vai miten.....ennen kierukkaase oli 29-30, että niillä mennään ja yritystä kovasti toivottavasti:whistle: ärsyttää, kun pitää miettiä, mut ei osaa olla ajattelematta, koska olis se hedelmällinen hetki.....menee tonne lähelle joulua nyt sitten :p
 
Heipä hei!

Onnea plussanneille, halaukset pettyneille ja peukkuja jännääjille!

Itselläkin alkaa olla jännät paikat, kp 24 menossa, katotaan miten käy. Ei kyllä oo kovin vahvat tuntemukset raskautumisesta, toissapäivänä juili jalkaakin samalla tavalla kuten yleensä muutama päivä ennen menkkoja.
Tämä vauvakuume vain aiheuttaa jänniä juttuja. Toissayönä näin unta, että synnytin täydellisen pienen poikavauvan... Liekkö menny kuume uniin vai oisko ennettä...?? En vaan oo ruukannu noita enneunia nähä niin laitetaan kuumeen piikkiin :)
Sinällään ei oo kerinny "murehtimaan" näitä yrityksiä kun työt on vieny suurimman osan ajasta ja kotihommat loput, mutta loppuu kohta työt niin katotaan miten käy... Saattaa käydä aika pitkäski kun kalenteria tuijottelee... :LOL: Onneksi oon suunnitellu suurempaa siivousta niin siinä nyt menee ainakin jonku aikaa.

Plussatuulia vain kaikille!

ninetsu kp24/24-26 yk4
 
No eipä tahdo ei, kummallista, silloin se tärppää, kun ei uskoisi, mun miehellä on siis supersiittiöitä :D jos tää sai alkunsa siitä ovistuntemuksesta, josta kuvittelen niin siittiöt ois eläneet noin viikon :D Mutta ultrassahan se varmistunee, milloin on tärpännyt jos sinne asti nyt pääsee, toivottavasti :heart:
 
Täällähän alkoi oikea plussa aalto =) onnea rixutin ja kerttu.

Mä liityn stressailijoihin... mulla on niin epävarma olo tästä raskaudesta ja viimeks ku mulla oli tällanen olo raskaus päättyi rv22 :(

Tänään piti tehdä viimenen varmistus testi vaikka on jo 5+4... Mitään oireita ei oo ja tuntuu ihan ei-raskaana olevalta :|. ultraan tekis mieli mennä mut on niin suolasen hintasta ettei taida raaskia. Ens perjantaina on kuopuksen neuvola, jos siellä kysäsis asiaa...

Piinailijoille tseppiä :)
 
ONNEA KERTTU :heart: !!! Täältähän lähtee nyt oikein urakalla porukkaa tuonne odottajiin :)

Mites Salla07 ?

ninetsu: Mulla tuollaiset unet on aina merkanneet jotain, joten :rolleyes:

Peukkuja pidän Orchid, että kaikki on hyvin ja raskaus etenee hienosti loppuun asti :hug: Olisi aika kohtuutonta, jos joutuisitte taas kokemaan menetyksen : /

Täällä ei tuntemuksia...Samaa rataa vaan ( katsotaan meneekö yli sen 74 kp, mikä taitaa olla mun enkka...) :kieh:

kp 42
 

Yhteistyössä