NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Kiitos =)

Tänään tulikin sit se oire... mulla ei oo ikinä ollu pahoinvointia raskaana ollessa, mut tänään on ollu muutaman kerran pönttöön halaus lähellä. Koko ajan pitäs syödä, ettei tuu pahaolo ja kun syö meinaa ylös tulla :x

kääkkis mä tein testin kp31 (me mennään samoilla päivillä näemmä) neljän tunnin pidätyksellä ja ihan näkyvä viiva, ei mikään haamu siihen tuli :) kuitenkin kontrollia sen verta vaaleempi, et täytyy uusia testi joku päivä.

Mulla on kyl aikasemmatkin raskaudet ollu aika oireettomia. Pissalla on saanu juosta ja tissit ollu kipeet ja väsyttäny 24/7 mut kaikki noi oireet puuttuu nyt. Sen takia tässä varmaan vähän varpaillaan ollutkin. Ihan outo fiilis vieläkin, en vaan usko tätä ja varmaan meen ultraan jos muutaman viikon päästä vielä tarvii :ashamed:

Plussatuulia kaikille ja uusille tervetuloa :wave:

Orchid pyörällä päästään :)

• Tykkää
Reactions: kääkkis82
Onnea Orchidx2plussasta:heart: Ja taisi olla jännät paikat myös Kääkkis82 ja Rixutin! Minä puhaltelen plussatuulia kaikille kovasti!!,:heart: Itse en ole uskaltanut vielä mihinkään odotus pinoon mutta katsotaan sitte ultran jälkeen!! Oireita on kyllä kiitettävästi joten ehkä siellä kaikki ihan hyvin on :heart: Mukavaa joulukuuta kaikille!!
Solene ja mini 7+0

• Tykkää
Tämä oli pikainen tähdenlento. Lämmöt lähti laskuun ja aamuinen testi haalustunut, vaikka oli 7 tunnin pidätyksellä tehty.
Se siitä ja uuteen yritykseen :) en mä tähän uskonutkaan joten ei harmita. Se oma fiilis oli oikeessa... taas.

orchid voi että, pidetään vielä toivoa yllä

Mie olen nyt vähän pihalla, mites kääkkis ja rixutin, mitä teille

Pahoittelut kun olen pihalla, enkä osaa nyt kommentoida:ashamed: seuraavassa tuolta toisesta ketjusta kopsattu oma napailu, (kun taas muka kiirus)

omaa tosiaan jäänyt kirjoittelut, ollu ihan karmeen kiireiset puoltoista viikkoa. Mies oli reissussa, oltu lasten kanssa reissussa jne. ja toisekseen mulla on "ihana" kauhee olo koko ajan. ja tietty sitten jännittää ihan karmeesti että onko tämä raskaus totta ja miten tässä käy. Sain julkisen kautta ajan varhaisultraan raskauden keston selvittämiseksi. Mutta sekin on vasta 13.12. ääääh. ei jaksais oottaa. Ja tosiaan pelottaa nyt ihan uskomattomasti miten tää raskaus menee... kun edelliset oli sellasia kun oli.... eli jouduin makaamaan viikkoa kausia. nyt ei kyllä enää hermot ja parisuhde kestä mitään 10vkon vuodelepoa ja mummojen avulla selviytymistä lastenhoidosta. Oonkin tässä suunnitellu, että menisin töihin, kun mulla tällä erää päättyy hoitovapaa jakso huhtikuussa.... että jos tulee ongelmia, ois sit lapsilla edes hoitopaikka.... viimeksi kunnassa vaan oltiin että voi voi.... kun jouduin vuodelepoon.

no, tää on nyt turhaa surkuttelua. Pitäs koittaa iloita, että meille tälläinen salaisuus on taas suotu

Soja, tsemppiä ultran odotteluun! Mullahan ei tarvii ees jännittää koska en usko, että raskauden mahdollisuutta on :( viikko sitten tein negan ja tänään kp37, kun nyt laskin, jospa ne menkat tulis joskus...

Orchid :hug: Jospa se ei olisikaan sitä miltä nyt vaikuttaa, näin ainakin toivon.

Toivottavasti sojalla lähtee raskaus sujumaan nyt hyvin ja ultrassa kaikki ok :heart:

Testasin taas negan, mutta aloin tossa laskemaan, että eihän se mun dpo voi olla kun jotain 12-14 nyt. En tiedä miten mä näitä päiviä lasken, olen ihan sekaisin :LOL: Mielialat vaihtelee ainakin ihan kiitettävästi. Loppuviikosta taas testailuja, ellei mitään ihmettä tapahdu. Menkkamaista juilintaa on kyllä nyt ollut :)

Toivottavasti sulla Rixutin pamahtaa pian plussa kehiin, ellei uusi kierto ala b:)d Ja tätä toivon kyllä itsellenikin ;)

vaihteeksi hyvällä tuulella oleva kääkkis kp 32/?

rixutin oli saman merkkinen testi, ja ne lämmöt dippas kyl vaan 0,2 mut mulla on aina dipannu ennen vuotoa tuon verran.

Mies sano ettei niitä testejä voi verrata ku toisen kontrolliviiva on ihan eri värinen. Mä otin siis molemmista testeistä kuvan ku oli 3 minsaa dippaamisesta :) on ne kuivuttuaankin ihan eri värisiä ne kontrolliviivat... Tiedä häntä.

Tänään oli lämmöt noussu takasin, testejä ei oo eikä tuu ennenku viikonloppuna. Me lähdetään illalla reissuun ja tullaan pe iltana, joten jos sitä lauantaina testais, jos vielä aihetta.

sojalle tsemppiä ultran odotteluun, toivottavasti kaikki on hyvin :)

Mä oon aikasemminkin kironnu naisen kropan ku se on niin vaikeasti luettava. Pitäs olla joku selkeä indikaatio mistä vois kattoa, et kaikki on hyvin niin ei tartteis pitkiä aikoja miettiä onko vaiko eikö...

Plussatuulosia tähän pinoon kaikille tasapuolisesti.

Orchid, no niin, jospa se raskaus vielä jatkuu :heart: Kerta lämmöt on vielä koholla ja jps ne kontrolliviivat oli erilaiset niin se voi selittää paljpn, tsemppiä seuraavaan testiin!
Kääkkis, jospa vaan oot liian aikaisin testaamassa!

Mulla oli eilen kunnon pms raivarit, ihan tyhmistä raivosin miehelle, harmittaa kovasti, mutta illalla jo sovittiin perusteellisesti ;) Onneksi mies ymmärtää, että hormonit ne jyllää.

Täältä taas työn lomasta pikaista päivitystä...

Onnittelut plussanneille, jos tässä välissä on jäänyt joku onnittelematta ja halaukset pettymyksiä kohdanneille!!

Virallisestihan ei mitään yrityskiertoa vielä(kään) pitänyt olla, mutta siinä yhtenä iltana kp 12 olin sit ihan varma, et antaa tulla vaan, valmiina tai ei ja mieskin monta kertaa tenttas, et onko varma nyt sit kans... ja niin mentiin paljaalla... ja mikä onni siinä illalla, että joskos sitä taas kohta olis raskaana... No, aamulla oli jo toinen fiilis ja laitoin töistä miehelle tekstarin, että apua, mitä me on menty tekemään :)

No, toisenkin kerran siinä ovulaation hujakoilla annettiin kuitenkin paljaalla mennä ja nyt on siis kp 26. Kai tätä sit voi jo yrityskerraksi laskea kun näin annettiin tapahtua :) en kyllä tiedä lähdetäänkö seuraavasta kierrosta kuitenkaan yritystä jatkamaan... Tilasin kuitenkin kolme raskaustestiä netistä, varmaankin tänään tulevat :) Voi apua mihin mä oon taas ryhtymässä :D

Ihanaa joulunodotusta kaikille, en varmaan ehdi täällä piipahtamaan ennen kuin joulun välipäivinä, niin on hurja tämä työkalenteri :/

Mimse kp 26/28 yk1

MimSe Mullekin on yhä tullut noita Mihin olen ryhtymässä- ajatuksia :LOL: Sama se on ollut kuitenkin joka lapsen kohdalla. Mielialat vaihtelee tosi herkästi, mutta yhtäkään lasta en ole katunut, joten nytkin voin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin ja elämä kantaa :) Sullakin alkaa olla jännät päivät nyt sitten.

Rixutin Mäkin olen kilahdellut, ihan ottaa itseäkin päähän kun kaikki ärsyttää ja ihan pikkujuituista tulee suuria : / Tänään olen ollut kyllä tosi hyväntuulinen, eilen illalla meinasi veetutus taas tulla päälle, mutta heitettiin sitten tosi hauska perhelenkki ja heti fiilis parani :) Jospa se tästä.

Orchidille pidän peukkuja, että viivat vahvistuvat :heart:

Mun täytyy perjantaina testata uudelleen, koska olen lähdössä viihteelle erittäin todennäköisesti tuolloin :)

Kohta menen sekaisin kiertopäivissä...Tänään kp 33/ ?

Rixutin täällä sama : / Jomottelee juurikin siihen malliin, että kohta alkaa, mut eipä alakkaan... hohhoijaa |O Katsotaan meneekö kuinka pitkään tälläkertaa. Täytyisi varmaan munkin tehdä ( tai laittaa mies tekemään ) sitä vyöhyketerapiaa, jospa auttaisi tilannetta :)

kp 34

En mä usko että sillä vyöhyketerapialla mitään haittaa saa aikaan, jos raskaana olisikin :)

Meillä on siis Rixutin samat viikonloppurentoutus-menetelmät tiedossa :) Toivotaan tietenkin, että alko vaihtuisi alkottomaksi hyvästä syystä :whistle:

Orchidin raskauden jatkumiselle kovasti peukutan.

Ja loppukiertoaan läpikäyville toivon plussatuulia.

Mulla on tänään kp 8 (/16) ja oviksen tikuttamisen olen ajatellut aloittaa kp 11, eli muutaman päivän päästä. Aika hyvillä fiiliksillä tässä nyt ollaan liikkeellä, eli hyvin positiivishenkisenä tässä nyt eteenpäin katselen.

Pari päivää sitten ostin rintapumpun ja muutaman vaatteenkin olen heikkona hetkenä sortunut vauvalle ostamaan. Koitan kuitenkin olla ostosteni suhteen maltillinen, sillä säilytystilamme ovat kovin rajalliset.

Ensimmäisen raskaustestin aion tehdä jouluaattoaamuna ja jos vaikka kävisi niin hienosti, että se on positiivinen, niin olen jo senkin miettinyt, että miten paljastan asian miehelleni.

Ostan pienet sukat ja paketoin ne valmiiksi. Mikäli aamun testi näyttää plussaa, kirjoitan paketin päälle mieheni nimen ja nakkaan sen kuusen alle. En ole kyllä täysin varma siitä, että tajuaisikohan tuo mies ihan heti, että mistä on kyse, joten saattaa olla, että saisin olla asiaa rautalangasta silti vääntämässä :D

Suunnitelma siis on mahdollisen plussan varalle, mutta en meinaa sitä sen kummemmin silti nyt miettiä. Ostan ne sukat, pistän pakettiin ja tämän jälkeen sullon sen paketin kaapinperukoille, josta sitten kaivan sen esiin jos tarve vaatii. Ja jos ei vaadi, niin en aio koko jouluaattoa asiaa sitten surra. Toki petyn, mutta toisaalta hyvä, että testaamaan pääsee nimenomaan jouluaattona. On sitten vähän muutakin mietittävää kun se oma napa. Lasten riemua kun on niin ihana katsella, että eiköhän siinä moiset pikkuhuolet unohdu :)

Mitäs orchidille kuuluu? :)

.....

Täällä alkaa todennäköisesti kohta yk2....vasta 12.päivä oletin tädin kurvaavan paikalle, mutta tänään jäi jo vaaleanpunaista paperiin :/ eli kai ne sieltä alkaa kohta, tylsää...

Eilen tilasin netistä raskaustestejä ja sitä foolihappoa. Maanantaina varmaan kolahtavat postilaatikkoon, täytyy heti alottaa se foolihappo. Testejä en varmastikaan tarvitse nyt tässä kierrossa, mutta ehkä ensi kierrossa sitten :) toivottavasti ;)

Pika pikaseen ennen unia... Reissusta palattu ja reilun 3tunnin pidätyksellä saatu liki tasavahvat viivat testiin, joka tiistaina näytti haamulaista aamupissasta =)
Kyllä siellä jotain on :heart: mutta ne oireet missä ne on... jotenkin pelkään kuitenkin :ashamed:

Orchid 5+0 maybe

Orchidille isot onnittelut!!!

Kääkkis toivotaan, että se nega nyt muuttuis kuitenkin plussaksi. Onko sulla kuinka pitää kierrot olleet yleensä? :)

...

On. Mulla oli eilen tosi inhat menkkajomotukset, ja ihan hiukan tosiaan jotain vuotoakin. Yöllä näin ekaa kertaa raskaus/vauvaunen. Tein siinä raskaustestin ja testi näytti raskaana rv5+4 :D

Tiedä sit mitä toi eilinenkin oli, tänäänkin vähän jomotellut. Harvemmin on etukäteen täti "varoitellut" tulostaan vaan on yleensä kyllä kertarysäyksellä hanat auenneet. Mutta eiköhän se sitä kuitenkin enteile kun muutkin normaalit "ennen menkkoja oireet" on tavalliseen tapaan päällä.

Kp25/28-30

• Tykkää
Tervetuloa kaneli87 :heart: :flower:

Onnea Orchid viivojen vahvistumisesta :) Toivottavasti kaikki on/ ja menee hyvin :heart:

Jiina: Mulle noi plussaus-unet on tarkoittaneet aina joko jonkun läheisen raskautta tai omaa ;)

Mulla oli tyttöjen välissä luomukierrot n. 32 päivää, mutta siinäkin plussauskierrossa, missä nuorempi tyttö sai alkunsa, kierto oli pidempi jostain syystä. Kolmatta yrittäessä kroppa oli aivan sekaisin e-pillereiden lopetuksesta, meni puoli vuotta ennenkuin plussasin ja vain yhdet menkat oli välissä. Ajattelin, ettei nytkään kyllä oppikirjan mukaan mennä ja niinhän se näyttää taas olevan. Minipillerit lopetin lokakuun lopulla ja viikko siitä tuli vuoto...Nyt tää on tätä odottelua sitten. Tästä neljännestä tulee mun miehelle 30v.- lahja, niin laskin että puolivuotta yritystä ----> raskaus helmi, maaliskuu ---> syntyy marraskuussa ( miehen syntymä kk ) :LOL: Kuopus täyttää helmikuussa 2014 sen 3v. niin kunhan ennen sitä syntyy, onneksi aloitettiin ajoissa tämä projekti :) Eli muuten ei haittaa, mutta itseä häiritsee, kun vuotoakaan ei kuulu : /

Tänään kp 37/ ?

Uusille kuumeilijoille :wave:

Ja Orchidille paljon tarrasukkia matkaan !!

Itsellä ei tässä kuussa tarvitse plussasta haaveilla, kun ei ole ollut juuri yritystäkään.. Miehen kanssa riidelty lähes asiasta kuin asiasta.. Noh, josko sitten ensi vuonna..
Onneksi tuo joulu vaanii nurkan takana niin saa ladata keskittymisensä ja energiansa siihen :)

täällä ny vaihtui sitten kp1. Tai ihmeellisesti nyt kyllä vuotaa, mutta kyllä mä nyt varmaan tän ykköspäiväksi laskisin. tosi tosi tylsä fiilis, eikä nyt siis ollenkaan sen takia ettei plussaa heti yk1 saanut vaan sen takia, että mua oikein ahdistaa ajatus siitä että tää aiemmin niin säännöllinen kierto alkais nyt sit sekoilemaan (kun ei oo niin tehnyt moneen vuoteen), kun sitten jos mulla kierto menee sekaisin niin sitten ei tarvii kyllä sitä plussaakaan odotella ihan hetkeen. (pessimisti ei pety...)

olin näköjään laskenu kiertopäivätkin väärin tohon edelliseen viestiini. Siis tänäänhän se olis ollu kp25.

eli laskenko mä nyt sit että edellinen kierto oli vaan 24 päivää?

mulla on alaselkäki nyt niin kipeä, että kai se täytyy joku troppi napata.

Jos tää vuoto nyt jatkuu näin erikoisena niin taidan kyllä huomenna kuitenkin testailla jos ne testit huomenna postin mukana tulee.

kp1/24-30 yk2

Paljon onnea täältäkin plussanneille ja haamulaisille tarrasukkia:)
Pahoittelut tietenkin kaikille niillä, jotka tädin saivat kylään....alkukierto taas tahkeaa, mutta kyllä se oviksen jälkeen taas helpottaa:) saa aloittaa kuviteltujen oireiden tulkitsemisen.
Omaa napaa, nyt siis mennään kp24/23-26 ja minullehan määrättiin terot tukemaan keltarauhasta, tänään oli viimeinen pilleri ja nyt odotellaan.....voi että odottavan aika on pitkä. Oieritakin on suuntaan jos toiseen, ei hirveästi, mutta kuitenkin. Nännit kipeät ja rinnat sivuista...jonkinmoista vatsakipuilua, illalla kylmä ja yöllä herään hikoamiseen...ei muuta, eli ei kovin vahvoja oireita: /

Yhteistyössä