Rixutin,
Kerttu ja
Salla07 b
d Nyt tapahtuu !!! :heart:
IHANAA !!! Voi vitsi, kun olen onnellinen teidän puolesta, vaikuttaa todella, todella hyvältä
Losa :hug: Terolutit on kyllä hyvä apu, toivottavasti kiertosi alkaa pelaamaan :heart:
Mulla on tallessa nuorimmaisesta tehdyt testit ( kaikki vahvoja plussia), liitin ne odotuspäiväkirjaan
En ole uskaltanut kenellekään kertoa, ajattelin että mua pidettäisiin hulluna
Täällä ei mitään ihmeellistä, parina päivänä on ollut aika tujuja tuntemuksia, mutta ei mitään merkittävää. Annoin taas pieniä lastenvaatteita pois, kun ei tiedä kauan tässä taas tussataan, niin turha säästellä. Kyllä niitä jostain taas sitten löytää, kun tarvitsee
Nyt olen huomannut sen, että mietin todella paljon sitä, haluanko oikeasti neljännen pienen edes. Kyseenalaistan nyt vähän kaikkea, ihan miehen ja minun suhteesta lähtien. Kaikki on ollut hyvin, ei ole mitään varsinaista syytä edes, mutta silti stressaan jos tulisikin ero jne. Hiukan pelottaa, kun tämä nyt alkaa taas ajoittain muistuttamaan sitä masennusta, mikä iski päälle kuopusta yrittäessä. Onneksi on noita harrastuksia, niin on jotain muutakin ajateltavaa, kuin tämä kodin pyöritys
kp 41