Noniin, lista on nyt aluillaan. Laitan nimimerkit kiertopäivien mukaan järjestykseen, niin listaa on helpompi päivittää. Olisiko ihan huono idea vuodenvaihteessa perustaa kokonaan uusi ketju? Tällöin listan saisi etusivulle ensimmäiseksi viestiksi (jolloin kaikki löytäisivät sen aina näppärästi) ja voisimme kai muutoinkin jo olla talven (2013) kuumeilijoita, kun tuo syksy (2012) jo meni
Myös mä tunnistan itsessäni noita piirteitä, joista täällä puhutaan. Melko kivasluonteinen olen, eikä miehelläni varmastikaan tule olemaan helppoa (kun ei ole sitä tälläkään hetkellä) siinä vaiheessa, kun raskaudun, sillä ei se mun luonteeni ainakaan raskaana ollessa ole koskaan helpottunut
Jos (ja joskus kun) mä raskaudun, niin eiköhän listalle joki uusi päivittäjä löydy. Kun on hyvän makuun päässyt (eli päässyt nauttimaan tiheästi päivittyvästä listasta), ei siitä enää halua luopua
Vaihtoehtoisesti voidaan tehdä niin, että me kaikki plussataan samaan aikaan. Tällöin ei enää tätä ketjua tarvita lainkaan
Huomenna on dpo 9 ja 50% mahdollisuus saada testiin plussa. JOS olen raskaana. Vieläkään ei ole tippaakaan raskaanaoleva olo, mutta ei ole kyllä ollut koskaan ennenkään. Raskauteen viittaavat oireet kun ovat alkaneet vasta plussan ilmestyttyä testiruutuun. Ainoa oire mikä on ollut, on myöhässä olevat kuukautiset. Mutta nyt kun ei ole kierrosta mitään tietoa, en osaa sanoa niistäkään mitään. Kierto oli joskus sen 27 päivää (joka tarkoittaisi sitä, että täti tulee kylään huomenna), mutta oletetun oviksen mukaan kierto on nyt pidempi. Ehkä jopa 33 päivää pitkä, ellen nyt ihan väärin laskenut.
Toivottavasti täti ei kurvaa huomenna kylään. Kaikki pasmat menee taas aivan sekaisin, jos näin käy, sillä se tarkoittaa sitä, ettei ovisplussa ollutkaan plussa. Ja sitten saan taas harmaita hiuksia. Mutta katsotaan, kuinka tässä nyt käy. Ilmoittelen huomenna, kuinka ämmän käy