* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

fg - mulla on hotmailin s.postissa kalenteri..ei mene sivut hiirenkorville, vaik kuinka selailis.;)
(ja tuleehan noita selailtua)

Puuuh+++++++edelleen:heart::whistle:

Itse käytän tuota ovislaskuria:
Perhesuunnittelun kotisivut
Tuohon voi merkitä 3 edellistä kiertoa ja sen mukaan laskuri laskee: hedelmälliset päivät&ovis ajankohdan.

..ja miulla on kutinsa pitänyt tuo laskuri, ihan päivän heitto saattanut vain olla joskus.
 
Viimeksi muokattu:
Nonni Fgnyt on perjantai?! Infoa heti :)

Viisaammat satutteko tietämään, kun mä kans gynelle ajattelin mennä jos muutosta ei tapahdu, mutta siis tässä kuussa ei ainakaan ovista tule ja jos se jää ehkä useamminkin tulematta niin mitä voi tehdä? Terothan saattaa saada jos kierto heittää, mut mitäs oviksen suhteen tehdään?:snotty:
 
Äiti maa: En mä usko että se jää pois useammaksi kierroksi, kyllä se varmaan tasottuu nopsaan. En kyllä ees tiä mitä lääkärit voi määrätä ;) Mun siskolle eivät suositelleet mitään, ja aikas nopsaan kaikki tasottu hänellä. Ja niihin hormooneihin mitä ois tarvinu ovikseen, niin ois tarvinu mennä tarkempiin kuukautiskierron kartoitus tutkimuksiin yms. Mutta toki kaikki on tapaus ja paikkakunta kohtaista. Ihanaa juhlintaa teille sinne :heart:

Minulla on sellainen tunne, että menkat vois alkaa tässä vlopun aikana. Toivon että menis maanantaille,saisi vähän vielä tuo luteaalivaihe venyä. Aurinko paistaa, ihana vloppu tulossa !!

fg: Tsemppiä testailuun :)
 
Fg:lle peukkuja, pysyköön täti poissa..!
Juhliessa menee viikonloppu! On pienten että isojen synttäreitä, onneksi siis vieraana saan olla!
Me puimme meihen kanssa osittain sanoiksi eilen ajatuksemme ja kas kummaa, olimme taas ajatuksissamme samoilla linjoilla! Taidamme hypätä tämän yk:n yli.. Vaikka niin ihanaa olisi saada juuri tonttulapsi..Tosi asiassa meillä on vertailupohjaa alku-ja loppuvuoden lapselle ja tuntuu elämä olevan kouluikäisenä oikeasti helpompaa tällä "kypsemmällä" koulukkaalla. Mutta ehkäisyä ei käytetä, väistellään vaan tiettyjä päiviä..ei luulisi olevan vaikeaa, sillä eihän tuo ole tärpännyt vaikka on tähdännytkin oikeaan päivään:LOL:
 
tätiä ei näy... enkä oo testiä ees ostanu :D en :D nyt ootan IHAN rauhassa, kuten ennenkin. ei mitään hätäsiä testejä, vaan nyt on jotenkin taas se oma ajattelutapa vallalla. ihan jees olo. väsyny, mutta kuitenkin jalat maassa. toiveikas, mutta kuitenkin pikkuinen pessimisti.
vihlontoja on. aaltoilevaa etoilua, outoja makuja. olut maistuu OIKEASTI PAHALLE!!! suolaista tekee mieli. hmmm. nyt en sitten enää kohta edes epäile. paljon kivempi on yllättää mies, jos testi viikonkin kuluttua oisi plussaa.

tään hermot pitää :) yksityiselämän puolella huoli lapsesta on nyt pinnalla, siitä sitten sen enempää, mutta on niin nyt jaksettava, että paras antaa kaikki voimansa lapselleen ja hänen jaksamiseensa.

pidin juuri 3kk:n ikäistä vauvaa koko illan melkeen sylissä, ja ei tätä tunnetta voi enää vahvemmaksi sanoa, HALUTAAN :heart: mieskin kanniskeli ja heijasi kaverin vauvaa, ja lähes liikuttavaa oli ajatella että JOSPA oi jospa meilläkin vielä yksi tuommonen :kiss:

tsempit kaikille!!! ja kiitos aivan hurjan paljon teidän myötäelämisestä tässä meikäläisen postimerkin kokoisessa elämän kaavassa :) :hug:

muuta en nyt jaksa/ehdi kommentoimaan, uni painaa jo..... terveisin toivottavasti paksuna oleva fourth gift :)
 
hellun martta kiitos :wave:

olo on aika sekava silti, uni ei tullut enää aamusta, vaan salaa sängyssä mietiskelin, mihin sitä taas on itsensä laittanut ;)
onnellinen olo, jota mikään ei voi pilata! haluaisin kertoa jo koko maailmalle, mutta mies ei antanut vielä lupaa :D hih! mä olen kyllä kertonut kaikista jos HETI, en mä jaksa salailla, paljon vaikeampaa varoa mitä sanoo ja tekee. nyt vaan sit iloitsen itekseni, selaillen palstoja ja sietäen jännitystä :)

tähän päättyy tarinani tällä palstalla, oikein oikein plussaista kevättä kaikille teille, toivottavasti edes joku päätyy joulukuisiin mun seuraksi :)

ja koska kierron pituus olikin tässä kierrossa 27 vrk, laskettu aika laskurilla sittenkin 1.12. aika huikeaa päästä ekaksi tuohon kuuhun :heart: katsotaan sitten mitä neuvolassa aikanaan laskeevat.

kiittäen hurjasti saamastaan vertaistuesta,

fourth gift ja pikkupalleroinen 4+1 :heart:
 
Täälä on muuten kp2 :) tai 3. En oikein tiä miten se lasketaan? Pe iltana tuli hiukan verta vessakäynnillä ja vähän siteeseen, mut la tuli sit jo ihan normisti eli laskenko kuitenkin jo ton pe kp1? oli enemmän kun ihan mini tuhrua, mutta ei kunnon vuotoa.
 
Onnea fg! :flower:

Päivitystä omaan tilanteeseen: Ei mitään muutos ts. vituiks män :mad: tämäkin kierto ja harkinnassa on tosiaan nyt vakavasti koko hankkeen siirtäminen hamaan tulevaisuuteen...

Mulla on nyt helvetin huonoa tuuria kierto toisensa perään. Nyt kun ovistikkuja en käyttänyt, niin kappas vaan, ovisplussa tulikin jo kp 17 (aiemmat on tullut kp 20-22)... Siis tämän päättelin siitä, että testasin vaivoin plussan vielä eilen aamupäivällä kp 18 ja tänään sitten tuli jo negaa. Talletukset tehtiin siis illalla kp 18 eli auttamatta liian myöhään ja harmittaa ihan perkeleesti. Ei oo totta, että koko ajan käy meille näin!!! :'( Tuntuu kuin siitä keskenmenosta ois syntyny musta pilvi mun päälle, joka tuottaa vaan huonoa onnea, pettymyksiä ja itkua.
Muuten, talletuksia yritettiin tehdä myös illalla kp 17, mutta keskeytyi ennen finaalia, kun nuorimmainen aloitti huutokonsertin tukossa olleen nenän vuoksi, eikä jatkettu kun en aavistanut että ovishan se oli jo silloin tuloillaan... Että ei yhtään huonoa onnea, ei yhtään. :mad:

Sori tää vuodatus, mutta en voi oikein muuallekaan itkeä tätä pettymystä ja vitutusta. Nyt todellakin tuntuu siltä, että meille ei ole neljättä lasta tarkoitettu syntymään...
Siirryn tästä taas odottelemaan niitä menkkoja ja itkemään. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Ihana nähdä sua Wandii täälä :). Minä voisin sanoa, että luulen tietäväni oikein hyvin miltä susta tuntuu. Kyllä teille se pienoinen vielä tulee, ihan varmasti. On tosi vaikeaa ajatella niin ja uskoa, ois vain helpompi lyödä pillit pussiin, ettei tarvis kokea enän pettymyksiä. Uskon kuitenkin että se kaipuu voittaa sen että joutuu mahdollisesti kestämään pettymyksiä sydämmessään taas...Onneksi on tämä paikka, mihin voi purnata ja kirota, itkeä ja raivota. En mäkään tiä, mitä hemmettiä mä täälä teen?! Silti täälä olen ja en vaan osaa päästää irti haaveesta että me joskus se 4 saataisiin. Onhan tää ihan perseestä, ennen olen raskautunut heti, ja nyt mulla on kaikki hormoonit yms menny sekasin ja ei parempaa aikaa näy ;(
Toivottavasti tänne kirjoittelemaan jäät :)

Meillä Esikon juhlat juhlittu, kivaa oli!! Tavallinen arki viikko edessä.
 
Onnittelut fg:flower:

Mie oon kolomekymppinen... Frederikin tahdissa..:D

Wandii :hug: kyllä se siitä. Ihan varmasti. Kyllä mäkin ajattelin et se keskenmeno oli merkki siitä, ettei neljättä meille. Mutta sitten taas, mä en ole valmis luovuttamaan. Älä sinäkään vielä =)

keiju. Mun ymmärtääkseni se lauantai olis 1, koska pe ei vuotanut kunnolla.

Täälä kans juhlat takana. Huh huh, rankkaa puuhaa. :D Siinä meni koko sunnuntai 30 hengen seurassa. Jumaleissön mut vattani on ihan pöhöttyny, en juurikaan tuota voileipäkakkua maistellu.. :p. Tuli äidillekkin kerrottua siitä km:stä ja yrityksestä, oli kuulemma aavistellu jotain jo aikaa sitten.. Ja niin ärsyttävää kun miehen täti siinä sitten isoon ääneen, et jokos sitä neljättä olis jo tulossa, olis jo aika.. Huoh, niin.. Olishan se aika joo. :( Olin muuten viime yönä synnärillä, ihana maha oli :heart:. Supisteli ihan hulluna muttei kyllä valmista tullu. Jonkun ulkomaalaisen lääkärin kanssa pyörittiin ympäri sairaalaa.. :LOL: Pääsen sentään unissani tositoimiin.. :saint:
 
pakko poiketa vielä

wandii tuo suru on kovaa,..... mutta älä todellakaan luovuta!!!! äiti maa sanoi myös hyvin! ihan oikeasti , kyllä varmasti aikanaan onnistuu!!!

ja kiitos vielä onnitelleille :) neuvolaan soitto tänään ....
 
tiputtelusta tuun kertomaan että jos sitä ei normaalisti kierron aikana ole, niin laskupäivät alkaa siitä ekasta tiputtelu-päivästä. näin sanoi eilen neuvolan tätsy. uskon sitä siis, ja siitä syystä olenkin lasketun aikani kanssa marraskuisten läjässä.

oikein kovaa puhaltaa tuuli nyt ulkona, tuokoon se monelle toivotun plussa-tuulen nyt samalla :heart:
 
Hei kaikki!! Täällä ilmoittautuisi mukaan neljännestä haaveileva äiti :) Lapsosia siis kolme: Tytöt 9v ja 6v ja poika 5v. Ehkäisy jätetty pois ja eilen alkoi menkat että tämä olisi nyt se yk 1 . Kp 2 siis tänään ja nyt odotellaan sitten sitä ovista joskus kahden viikon päästä <3 Kovasti jännittää kun nuo isommat lapset on jo noin isoja että osaisinkohan mä edes enää vauvaa hoitaa, no toivotaan että meille kaikille se nelonen suodaan :) Ja onnea kovasti plussasta fourth gift!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: fourth gift

Yhteistyössä