**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

tänäänkin puhdas nega.. vielä yksi 10miu ja 25 testit käyttämättä... en usko, että olen raskaana, olis se testi ollu jo +... Autoja kerettii kattelee, oltiin samaa mieltä, että renauld grand espace olis hyvä. se olis kyllä mukava jo 3 lapsenkin kanssa. sais jaettua tappelevat pojat eri penkkiriveille. ...unelma elää
 
tein sitten sellaisen pregcheck:n, en kyllä saanut siinä näkymään mitään, jos ihan kuvittelee niin sitten muutama haalean punainen piste. :( En tiedä nyt sitten..jos ei nyt vuotoa ala kuulua niin testaan viikon aikana uudestaan. Rinnat onkyllä tosi kipeät, joka yleensä on ollut varma merkki raskaudesta. noin viikko ennen menkkoja on myös rinnat todella kipeöt..mutta nythän menkkojen pitäisi alkaa jos on alkaakseen.

En tiedä mikä herkkyys noissa pregcheckeissä on, tietääkö joku? enkä myöskään millä aikaisemmin testasin, joku sairaalassa käyetty ei minkään merkkinen pipetti testi. Voi hmph.
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia hurjasti kaikille!! Itsestä alkaa tuntumaan,ettei tämä ole minun "paikkani" kun ei mulla edes ala ne menkat :( Ehkä meille ei vaan ole tarkoitettu enempää lapsia?! Masentaa, vaikka on ollut ihana vloppu lasten kera.
 
Nega-joukkoon liityn ma...Ehkä ihan onneton haamu, jota miekkonen ei edes huomannut,
enkä mäkään siihen luota. Nyt testi näyttää jo ihan plussaa, mutta roskishaamuihin ei
tule luottaa.. testinä predictorin herkkä testi, joten olisi siinä jotain näkynyt, jos vauva ois
tulossa...Molemmat oltiin tosi pettyneitä, apeissa tunnelmissa piti loput lahjat pakata!

Plussaonnea perässä tulijoille!
 
Nega-joukkoon liityn ma...Ehkä ihan onneton haamu, jota miekkonen ei edes huomannut,
enkä mäkään siihen luota. Nyt testi näyttää jo ihan plussaa, mutta roskishaamuihin ei
tule luottaa.. testinä predictorin herkkä testi, joten olisi siinä jotain näkynyt, jos vauva ois
tulossa...Molemmat oltiin tosi pettyneitä, apeissa tunnelmissa piti loput lahjat pakata!

Plussaonnea perässä tulijoille!
kyllä minä luulen oot ihan raskaana :)
meidän roskiksessa ei ole edes yhtään haamua :( pah..
 
Heräsinpäs tänä aamuna maailman repivimpään alavatsakipuun. :/ Soitin terveysneuvontaa, että auanko tätä pitäis kestää ja mitä mä teen. Ohjeeksi sain ottaa yhden buranan ja yhden panadolin ja odotella noin kahteen saakka, tai jos särkylääke vaikuttaa, mutta myöhemmin päivällä kipu palaa, sit välittömästi päivystykseen. Täällä sitä siis odotellaan, meneekö tää ohi vai ei mene. Tietty pelko on siitä, että tää on sitä samaa mitä ennenkin, tosin nyt on molemminpuolisesti tasainen tuska. Viimeksi siis keltarauhasrakkula, joka oli kiinnittynyt munasarjaan, repesi, repi mukanaan puolet munasarjasta ja se johti siihen, että vatsaontelo oli puolillaan verta ja makasin sairaalassa toista viikkoa.

Pitäkää siis peukkuja, että tää on nyt jotain täydellisen väärään aikaan osuvaa kaikkien aikojen pahinta menkkakipua, eikä mitään pahempaa.
 
oli ihan pakko käydä ostamassa apteekin oma raskaustesti. keskiviikkona testaan (vai kannattaako kuitenkin torstaina?). luin netista, että nuo testit millä testailin aiemmin, ei olekkaan oikeasti 10miu/ml vaan 25miu/ml... ja nyt ne onkin jo käytetty loppuun...
:whistle:
 
Kp 32 muuttui tänään Yk2 kp 1/31. Saa muuttaa listaan. Ja ikä 28v.

Vaikka se oli odotettavissa 2 negan jälkeen niin tietty mieli maassa. Mutta ei sille voi mitään. Ainakin mö tunnistin oikein oviksen kp 17 mitä en oo koskaan aikaisemmin tehnyt! Ja kierto ihan norm pitkä. Ja 1 kk aikaa vielä laihduttaa ennen raskautta ;) Tietty olisin mieluummin nyt raskaana mutta kun en ole niin pitää jollain tavalla pitää mielen positiivisena :)

Mä voin muuten jatkaa listan ylläpitäjänä kun Santtu siirtyy Odottajiin, jollet halua vielä jatkaa listän pitäjänä? Ja jollei kukaan muu välttämättä haluaisi? Ajattelin kun ainakin kk vielä käyn täällä varmaan päivittäin ;)

Korvapuusti
 
Maanantai alkuiltaa kaikille tasapuoleisesti!!

Meni se eilen päivä siinä "siivotessa" ja pipareita leipoessa, enemmänkin tavaraa taisi vaan tulla siirrettyä paikasta toiseen, mutta pääasia, että näyttää siistimmältä edes :p

Mulle sopii, että sä korvapuusti päivittelet tuota listaa sitten kun Santtu ei enää vitsi, tietty toivottavasti sitä sunkaan ei tarvisi kauan päivitellä :D ja pahoittelut tädistä :(

mmmiieee ja Jemie mä täällä nykyisenä testien suurkuluttajana ihmettelen miksi ette ole JO tehneet testejä?! :D Itse en ole saanut (tiettävästi) yhtään ainutta haamua tai edes sitä "kuuluisaa" viivanpaikkaa mihinkään testiin :O Esikoisesta aikoinaan testiviiva "huusi" punaisuuttaan jo ennen kuin ehtisin tikun kiposta nostaa ja kontrolliviivakaan ei ehtinyt piirtyä, samalla tavalla kävi nyt kolmosen kanssa :ashamed: Keskimmäistä kun "tehtiin" niin silloin kun ehtisin testaamaan ennen tätiä niin olivat niin oppikirja negoja, että...

Edelleenkään ei siis ole mitään "uutta", hieman alkaa toivo hiipua, mutta en silti vielä ole kirvestä kaivoon heittänyt :LOL: Testejä on kulunut jokaisena aamuna pe-aamusta alkaen ja todellakaan ei haamun haamua tai viivanpaikkaa ole tikuista löytynyt. Jos huomenna tai ylihuomenna ei ilmesty mitään niin sitten odotellaan, nyt vaan on jotenkin malttamaton fiilis ja "oireitakin" on taas muutamia uusia ilmennyt... "selvimpänä" ehkä närästys ja siitä ei todellakaan muuten ole tarvinut kärsiä kuin raskaana ollessa (onneksi).

Onnea plussanneille (toivottavasti tullaan kohta kaikki "ryminällä" perästä :D ) ja peukut pystyssä ja plussia itsekullekin :heart:
 
korvapuusti päivitetty :hug:
Voin kyllä päivittää tämän pinon loppuun, mutta jos haluat alkaa jo päivittämään niin kyllä sekin sopii. Tosin silloin et saa päivitystä tuohon ekaksi missä se nyt on, joten kannattaisi miltein aloittaa uusi ketju esim joulu-tammikuulle.

Täällä aika oireeton edelleen, pientä mahannimmailua lukuunottamatta.

rv5+3
 
Kyllä se nyt on niin että digitesti näytti:

RASKAANA 1-2

Onnellinen, epätodellinen, pelottaa, jännittää, itkettää ja hymyilyttää.

En voi uskoa tätä koska tämä oli vähän ninkuin ylläri plussa koska meillä ei todellakaan hyödynnetty ovista kovin aktiivisesti tai juuri ollenkaan. Mies oli jokatapaukseesa ihan iloisesti yllättynyt vaikka ei ehkä niin täysillä tässä ollutkaan kuin minä. Olen todella pöllämystyneessä tilassa tällä hetkellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Onnea NaNaJ!!!!!!!
Vielä olisi viisi päivää...viime kuun kierto oli jostain kumman syystä vain 24, yleensä tarkka 28 ja sillä mennään.. Kuinka pian luulisi näkyvän herkällä testillä ja luotatteko mammaksin herkkiin liuskatesteihin? Malttamattomana piti kokeilla, mutta tyhjyyttään ammotti toinen viivan paikka. Oireita ei puoleen jos ei toiseenkaan eikä osaa mitään odottaa kun tuli tosiaan touhuiltua vain oviksen alla:ashamed:
Nyt Korvapuusti vaan uudella innolla, vaikka ymmärrän täysin harmituksen......
 
onnea NaNaJ!! minä vieläkin toivon, että tulen perässä...täällä on nyt kaikki testit käytetty! vaikka keskiviikkona pitäisi kuukautisten alkaa... miksi piti olla niiiiiin tyhmä, että käytin ILLALLA apteekin oman raskaustestin, jonka herkkyys oli 20miu/ml... olisi pitny malttaa hetki... nyt en enää käytä yhtään testiä! IKINÄ. piste.
:(
 
NaNaJ Onnea!!!!!!

Mä odotan, että menkat alkaa tänään, lämmöt laski eilen matalalle, joka yleensä merkkaa niden alkamista, ainakin mulla...iltalämpöjä olen mittaillut, vaikka sanovat, ettei niihin voi luottaa..mulla ainakin kun normilämpö on himpun alle 36, niin oviksen jälkeen iltalämpö 36,8 ja eilen laski sitten 36.1...

Natusani: Himotestailija minäkin :-D Mutta nyt jotenkin on niin varma olo, etten ole raskaana, joten olen pakottanut itseni oleman ostamatta testiä.. hieman ärsyttää tuo selkeä roskisplussa, mutta omapa vikani, kun säilyttelin testiä :-D En ole aiemmin minäkään tuollaista plussaa saanut, mutta nytpä olen senkin kokenut. Ja voihan tämä olla joku epäonnistunut kiinnittymisyrityskin. On nimittäin repinyt ihan hulluna noita nivusia, joten kuka tietää...

Mullekin sopii hienosti, että korvapuusti päivittelee listaa (pahoittelut täällä pysymisestä..), koska itselläni ainakaan ei aikaa moiseen ole. Opiskelut vie kiitettävästi aikaa. Totaali oma ala, mutta teettää kyllä työtä!

Toivottavasti plussia satelee tänne lisää! Tarrasukkia jo plussanneille!
 
minä kävin kaivamassa roskiksesta eilisen testin, eikä siinä ollut mitään plussaa edes... huomenna alkaa kuukautiset, tänään on poltellut vatsaa, ja kohdunkaula on tod. alhaalla, ja pehmeä... eilen päätettiin miehen kanssa, että jos ei nyt tärpänny, ni jätetään nää homman toistaiseksi muille...
 
Harmillista mmmiieee, mutta ymmärrän täysin tunteenne. Itsekin välillä miettinyt, jos jättäis vaan leikin sikseen..mutta jälleen edelleen odotellaan...

Tänään ei ptänyt testata vielä turhaan mutta keksinpä kuitenkin kokeilla kun noita halpaliuskoja kaapissa vielä on. Kaiken lisäksi olin reilu tunti sitten vielä käynyt vessassa: / No negahan sieltä tietty, hetken kuvittelin sirittävin silmin näkeväni jopa viivan paikan jo, mutta ei kai siinä mitään tietty näy. Jos tähän kiertoon plussa pärähtää ja jos joskus vielä raskautta sen jälkeen yritän, vannon etten tee testejä etukäteen! Mutta enpä tiedä uskaltaako edes toivoa, alkais vaan menkat sit jo etuajassa, niin pääsis niistäkin!
 
Nanaj Onnea ja tarrasukkia!:flower:

mmmiiieee voihan harmitus ja tsemppiä!

Piinailijoille plussaonnea!

Täällä ovulaatio ohitettu ja se taisi tulla tällä kertaa tosi ajoissa jo kp10. Mutta ei se mitään vaan todella hyvä juttu koska viime kierrot on muutenkin jääneet lyhyiksi. Nyt siis pitäis olla hyvät mahikset ja vähän vahingossa ovisaikakin tuli hyödynnettyä tosi ahkeraan.:D Nyt täytyy vaan pitää jalat maassa ja onneks tässä on nyt joulu tulossa niin riittää tota puuhaa ja muuta ajateltavaa.
 
no kuukautisethan alkoi sit viime yönä :(
minut voi pudottaa taustalle, me jatkamme sitten loppuvuodesta yrittämistä (ehkä)
...nyt kaivan esille kaikki tyttöjen teko-ohjeet ja rupeamme valmistumaan tyttövauvan tekoon :D
 
MMMMIIIEEE :hug: Pahoitteluni menkoista!! Antoisia MitenTehdäTyttyövauvaOpintohetkiä ;)

Täällä odotetaan menkkojen loppumista mutta joudun varmaan vielä muutaman päivän odottamaan... Ja sen jälkeen viikkojen etenemistä että ovisajat tulisivat tännekin!

Korvapuusti
 

Yhteistyössä