**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

ONNEA kaikille plussanneille!

Just tuossa laskeskelin, että vanhin sai alkunsa marraskuun lopussa, keskimmäinen tasan tarkkaan jouluaattona ja nuorin uutenavuotena.. D Oliskohan meillä mahkuja tähän neljänteenkin näinä päivinä? :D

Se alavatsakipu sit meni pois itsekseen, eli todennäköisesti ei mitään sen pahempaa.

KIERTO on ihan sekaisin, epämääräistä vuotoa toissapäivänä, nyt ei mitään.

VAUVAKUUME on ihan kamala. Onneks lähipiirissä on paljon vuoden ikäisiä vauvoja ja paras kaveri totesi, että hekin alkavat yrittämään toista lasta. Oliskin kiva jos oltais samaan aikaan raskaana. :)

JOULUA ei ole meillä valmisteltu lainkaan. Tämä taas johtuu siitä, että mennään joulunpyhiksi mun vanhempien luokse toiselle puolelle Suomea, joten tuntuu tyhmältä koristella tyhjäksi jäävää kotia. Tämä tarkoittaa myös sitä, ettei tarvitse miettiä jouluruokia eikä siivousta eikä mitään. LUKSUSTA!!

KYYNÄRSAUVAT on edelleen käytössä. Polvi hajosi töissä joskus 2,5 viikkoa sitten eikä edelleenkään kärsi laittaa painoa jalalle. Saa nähdä mitä tulee kun pitää ajaa autoa 5 tuntia. Miehellä kun ei ole ajokorttia lainkaan.
 
Onpas meidän pino hiljentynyt. Kaikilla vissiin joulukiireitä.:)

Mä tässä odottelen lekuriaikaa, kun eilen tuli pissatulehdus.: / Nooh, onneksi kohta saa dropit. Ihmettelin vaan että mistähän tämäkin on tullut kun on harvinaista mulla, mutta olisko sitten saanu jotenki kylmää. Pahimmat piinapäivätkin alkaa painaa nyt päälle. Välillä on ihan sellanen fiilis että ei tullut tärppiä tässäkään kierrossa. Ei auta ku odotella taas.:saint:

Plussapuhureita kaikille kovasti!:xmas:
 
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE & HYVÄSTIT!

Mä jätän nyt teidät. Eli mut saa poistaa listasta. Vaikea oli päätös, sydän sanoo yhtä ja pää toista, tällä kertaa pää vei voiton. Tällä hetkellä ei ole voimia/aikaa/mahdollisuutta huolehtia hyvin 4. pienestä lapsesta. Haluan nyt olla hyvä/parempi äiti olemassa oleville 3 <3 <3 Tiedän että joskus tulee vielä sen aika ja silloin palaan tänne mutta en tahdo enää teihin täällä törmätä ;) Ainoastaan 5. kuumeilevassa ketjussa :D

Kovapuusti
 
:hug:Korvapuustille ja hyvää joulua! Ymmärrän päätöksesi, samojen asioiden kanssa mietteet itselläkin aina jossain vaiheessa kiertoa, mutta vielä tunne vie voiton.. Kp 6 meneillään ja kaamea lima jo nyt, mikähän kiertoa vaivaa..
 
Mulla kaas alkaa into lopahtamaan. Jos vaikka tämä 7. kerta toden sanoo ?
Korvapuustille voimia nykyisen katraan kanssa. Kyllä tässä kolmessakin on vaan hommaa. Hullu kai sitä on, kun siitä neljännestä haaveilee...:D
 
Voi kun täällä on hiljaista, itsekseen saapi pölistä...
Nyt on lihoteltu, saa sulatella monta viikkoa muutaman päivän mättämisiä..ja uutena vuotena uudet herkut!
Päivät soljuu, alkais tärppiaikakin lähestyä..
 
Jaahas, joulu alkais sitten pikkuhiljaa olla vietetty ja huomenna alkaa taas arki. Mulla joulu alkoi vähän harmillisesti, kun aatonaattona tuli täti punainen kylään.:( Kierto jäi taas ennätys lyhyeksi kun oli vaan 22 pv. Nyt on ollut melkosen lyhyitä nää kierrot viime aikoina.: / Tänään siis kp4 ja yk4. Eipä tässä nyt auta, kun lähteä taas uuteen kiertoon uusin tuulin ja toivoa, että tämä kierto olisi nyt vähän pidempi. Ja jos tämä nyt olisi vihdoin SE kierto...:) Ja nyt tietää mitä uutena vuotena tehdään.:D

Plussatuulosia!
 
Moikka :wave:

Vuoden viimeisiä päiviä viedään. Joulu meni, ihan oli kivaa, mut jotenkin en päässy tänä vuonna joulufiilikseen. Oisko sit syynä noi ilmat vai mikä :confused: Nytkin tulee vettä vaakanaan.

En oo täällä paljoo jaksanu käydä, kun ei tää oma kroppa taida vielä oikein toimia ja alkaa suoraan sanottuna v***ttaa. Nyt jo kp 28 eikä kai vieläkään ole ovista tullu. Eilen oli tuntemuksia, mut heti kun kotiin päästiin, tein testin ja ihan nega. Jos kohta täti tulee, ni kai se on uskottava etten ees ovuloi, mälsää. Eli siis lueskelen kyllä teidän juttuja, mut otan palstatauon siihen asti kun jotain tapahtuu omassa navassa. Toivottavasti päästään heti vuoden alussa palaamaan. Mut voi siis laittaa taustalle.

Hyvää jatkoa Korvapuustille :wave:

Jadey
 
Heippa kaikille! Toivottavasti jokaisella oli mukava joulu! Vaikka eipä ilmat suosinu ei lainkaan, mutta onneksi lapset tekee joulun vaikka vettä vihmookin.

Just aletaan selviämään myrskyn kourista, jumantsuika kun oli myteri. Edelleen tuulee KOVAA muttei niin kun eilen. 9h oli sähköt poikki, onneks oltiin mun äidillä suurin osa päivää, niin ei menny ihan ihmetellessä koko tapani.

Alkaa taas olla ne "päänsisäiset oirepäivät" käsillä.. Muka vähän tissit omituiset ja alamahaa nippailee.. Mut pöh, omiani keksin. Oon vaan NIIN varma.: /

Korvapuustille :hug: Tiedän tunteen, mulla on myös "takaraja" jos ei sitä ennen mitään tapahdu niin sitten heitän kirveen kaivoon. Nostan NIIN hattua niille jotka useita vuosia yrittää ja yrittää. Minusta ei olisi siihen. Tuntuu, et nämäkin muutamat kuukaudet on niin veitsen terällä henkisesti. Vaikka koenkin olevani ns. vahva, mutta nää "itseaiheutetut" pettymykset ja toivon kasvaminen, tunteiden aaltoilu ottaa tosi koville.
 
Vuosi lähene eloppuaan ja mun pitäisi varmaan yrittää uskaltautua irrottautua tältä puolelta. Kuka siis ottaa hoitaakseen ensi kuun päivitykset? Helpoitenhan uuden pinon aloitus onnistuu, kun painaa mun päivityksen alareunasta "lainaa" ja sitten copypasella uuteen keskusteluun. Näin saa värit ja kuvat mukaan (siis jos ne haluaa).

Oikein plussarikasta ensi vuotta kaikille, toivottavasti mun ei tarvitse enää palata tänne... :wave:


Päivitys tehty huomiselle (keskiviikko) päivitän listan lauantaihin asti.

kiitos kaikille kuumeiluseurasta, toivottavasti pääsette pian toiselle puolen :kiss:

Santtu ja 7+4 (kai)
 
Voi jee..taitaa olla ovisaika. Illalla alkoi yhtäkkiä mukavat alavatsa/(peräsuoli)kivut ja vielä jatkuu..Mutta missä ne ihanat limat? On se kyllä, että tällaisten tökkimiskipujen kanssa pitäisi pupuilla ja on vielä tollainen 100% ehkäisyväline ollut välissä nukkumassa..Hienoa!
 
Joulun jälkeiset huomenet :) Oli aivan ihana joulu <3 Täälä on kova jännitys, miten käy kierron kanssa. Jos alkaa palautuun normiksi niin vloppuna pitäs alkaa jonkinmoisia ovis oireita ilmetä :) Siis jännittää!! Tsemppiä kaikille kuumeiluun
 
Santtu iso kiitos listan päivityksistä ja hyvää jatkoa ja tietysti onnellista odotusaikaa! :flower:

Niin, mitenhän tämän listan ja ketjun kanssa nyt käy. Aika hiljaista on viime aikoina täällä ollut ja mietinkin että ei taida löytyä vapaaehtoisia päivittäjiä. Yksi vaihtoehto olisi, että tehtäis uusi ketju, mutta siinä ei sitten olis listaa ollenkaan. Tämmönen vaihtoehto tuli vaan mieleeni.

Oviksen odottelua...:popcorn: pitäisköhän niitä tikkuja taas käydä hommaamassa jos kohta taas aloittelis tikutukset...
 
Santtu iso kiitos listan päivityksistä ja hyvää jatkoa ja tietysti onnellista odotusaikaa! :flower:

Niin, mitenhän tämän listan ja ketjun kanssa nyt käy. Aika hiljaista on viime aikoina täällä ollut ja mietinkin että ei taida löytyä vapaaehtoisia päivittäjiä. Yksi vaihtoehto olisi, että tehtäis uusi ketju, mutta siinä ei sitten olis listaa ollenkaan. Tämmönen vaihtoehto tuli vaan mieleeni.

Oviksen odottelua...:popcorn: pitäisköhän niitä tikkuja taas käydä hommaamassa jos kohta taas aloittelis tikutukset...
Jollei kukaan muu halua, niin mä voin aloittaa uuden ketjun listoineen ja ylläpitää sitä siihen saakka kunnes itse siirryn plussanneiden puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Kiitos Inala! Itsekin mietin päivitystä mutten aio olla täällä enää kuin pari viikkoa..;)Ovis(kipujen pohjalta, ei limoja?!?)hyödynnetty..Jos ei tärppää niin kökkö, sit mietin jäänkö taustalle. En tällaista pään vuoristorataa jaksa, mutta lippu korkealla!
 
Inala
Päivitin listan suoraan nyt vuoden viimeiselle päivälle, pääset siitä helpommin päivittelemään :) Tosiaan kun siitä viestistä otat sen lainaa ja siitä copy-pastella liität uuteen keskusteluun niin saat värit ja kuvat mukaan :)
 
Kiitos Santtu päivityksistä. Onnellista odotusta :):heart:

Huuuh! Hienoa, että Inala suostui, mä en todellakaan olisi osannut, ohjeista huolimatta:ashamed: Mä oon niin kauheen lahjakas näitten vehkeitten kans..

Keijulle ovistuulia! :) Toivottavasti kierto nyt tasaantuis!

Billabee: Tuohan ne tikut kyllä selvyyttä, vaikka osaa ne kyllä sotkeakkin.. Mä en ekoilla tikuillani saanu bongttua yhtään mitään, mutta seuraavat sitten osu nappiin. :)

Älä Bulla ihan vielä mene :) Ees 1 kk vielä? Meijän jengin on muutenkin niin pikkunen. Ei vaan, jos siltä tuntuu niin tottakai hermoja lepuuttaan. Kun en itekkään kovin kauaa aijo "jaksaa"

Dpo 10 ja oireita nada. Kai niitä jo jotain pieniä kuuluis olla? Vaikka kyllä toi mein kakkonenkin oli alkuoireeton ennen kun pahaolo alkoi. Mutta silti, ei se nyt vaan tärppää.. : /
 
Kiitti, enköhän mä osaa. :) Olin joskus vuonna kivi ja kirves, kun tuota keskimmäistä odotin, hyvinkin aktiivinen tällä sivustolla ja ylläpidin keskusteluja. Taitaa mennä vanhasta muistista vielä. :D
 
Kiitos Inala kun hoidat uuden ketjun :)

Täälä ei mittään tietoa oviksesta :( kp15 taitaa olla. No tässä ootellaan ja ihmetellään. Mies kävi ostaan ovis tikkuja apteekista, sillä taitaa olla hiukan kova kuume ;) älkää nyt ketkään vielä luovuttako, vaikka onhan tämä kuumeilu rankkaa:( Toivotaan kaikille jotka ovat kuumeilleet jo tovin niin pika plussaa.
 

Yhteistyössä