**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Hih, kerrankin mun elämässä jotain positiivisia uutisia kaikkien taistelujen keskellä. Ja EI, en ole plussannut vielä. :/ Ollaan molemmat miehen kanssa ihan tulisilla hiilillä vaikka vielä kuukausi sitten meinasin että tulee jos on tullakseen. :D Toi mies on hyvä lietsomaan innostusta.

Ne hyvät uutiset liittyy siihen, että saatiin uus, isompi asunto (vaikka tääkin on vielä väliaikainen) aivan loistavalta paikalta ja että mun pienten lasten isä lopetti kiukuttelun ja mun kiusaamisen hetkeksi ja ymmärsi että menettää lapset kokonaan jollei tuu järkiinsä. Uusi vuosi on onnellinen. Muutto on maanantaina. Ja sen verran nuo viikonlopun suunnitelmat muuttuivat, että avaankin sen uuden ketjun jo huomenna, sillä sunnuntaina en kerkee kun joskus illalla vasta.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
 
Täällä ei kierrosta mitään käsitystä. Viimeisen pillerin olen syönyt 20.11. ja sen jälkeen ei ole menkkoja ollut. Varmaan kymmenkunta testiä olen tehnyt eikä ainakaan vielä ole plussaa tullut. Viimeksi eilen testasin. Onneksi tämä joulunaika on vienyt ajatukset pois kuumeilusta, meinaa jo välissä usko loppua kun kierto ollut aina säännöllinen ja nyt ei minkäänlaista vuotoa. No varmaan jatkan 2 testiä/vko tahtiin kunnes menkat antaa kuulua itsestään tai testi näyttää plussaa.
 
Rauhaisaa uuttavuotta joka iikalle! :) meillä se menee herkutessa kipeiden lasten kanssa :( Onneks kellään ei ole enää kuumetta, niin ovat sentään pirteinä :)

Onnea Inalalle asunnosta :)

Ja oma napa: Eilen illalla miehen kanssa duunailtiin ja kun menin vessaan hommien päätyttyä tuli verensekaista limaa, samoin nyt myös aiemmin aamulla. Nyt ei enää ole tullut.. Kiinnittyminen tuli heti mieleen, mutta ihan hyvin se olisi voinut olla vaan joku sekstaamiseenkin liittyvä nirhama.. Mistä noista aina tietää, tosin kp on 26 joten kiinnittyminen olisi voinut.. Voi mun pää parkaani, kun pohtii ja miettii ja ihmettelee koko ajan:LOL: Menkkaoireita ei ole vielä ollut yhtään.. Äh, saa nähdä.
 

Yhteistyössä