**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Äiskälle myös onnittelut!! Jee! Ihanaa!

Mä oon töissä tänään ollu keikkaa tekemässä, nyt kyllä väsyttää kun viime yö meni valvotessa myrskystä johtuen..

Ensi viikko piinaviikko ja sen jälkeen pääsen toivon mukaan testaamaan!! <3

Korvapuusti
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! :wave:
Yritys aloitettiin 2 viikkoa sitten, eli yk 1 menossa. Lapset -00,-06,-11. Nuorimmainen on nyt 5 kk ja haaveissa on pojalle sisko tai veli pienellä ikäerolla. Edellinen tärppäs ensimmäisestä ehjästä kierrosta ja nyt ei ole mitään havaintoja missä vaiheessa kierto on menossa. Menkkoja tai plussaa odotellessa. Nyt kuitenkin sellaisella rennolla meinigillä ilman ovistestejä tai muutakaan kalenterin tuijottelua.
=)
 
ONNEA Santtu ja Äiskä, aivan mahtavaa! Oikein ihanaa odotusta teille <3 <3 Tulkaahan joskus kertoilemaan, miten teillä sujuu! Itsellä ei uutta, eli ei menkkoja ;( Kai tässä pitäisi alkaa soittelemaan jo ihan johki kunnon lääkärille... hiukan alkaa jo masentamaan. Tervetuloa Hellun martta :)
 
Äiti Maa Voi harmi!! :( Plussatuulia seuraavaan kiertoon!!

Täällä piinaviikko menossa.. Haluaisin jo niin olla raskaana!! :D Torstaina seuraavan kerran kauppaan mutta en tiedä raaskinko silloin vielä ostaa testiä (kp 28), taidan odottaa maanantaikauppareissua (kp 32) :D Jos aihetta siis ostaa silloin.

Nyt synttärikakun tekoon, huomenna vietetään Itsenäisyyspäivän lisäksi mun synttäreitä ja meidän 2v hääpäivää <3

Korvapuusti
 
Jouluostoksilla ravattu..sattui yhteinen vp näin viikolle, niin olihan se hyödynnettävä. Vaikeampi viikonloppuisin lähteä yhtään kauemmas yhdessä..

Kohta kai se piina-aika alkaa, vaikken usko paljon piinattavaa olevan. Mentiin melko matalalentoa tämä ovis.."Toisena limapäivänä" jaksettiin, eli to-aamu. sit pe iski kaameat oviskivut..Kuka silloin muka voisi touhuta,Aaarggh..Siitä sitten väsy..No saapa nähdä kuinka sitkeitä kavereita, olisko lie edes toivoa...

Onnea vielä plussanneille ja intoa uuteen kiertoon, sinne siirtyneille!
 
Bulla: Toi on muuten NIIN totta. Mulla on kans tosi kivulias ovis, ja sitä itsekseni miettiny, et mikähän idea sitten siinäkin on. Parhaimmat hetket saada lapsi alulle ja lempiminen sattuukin niin vietävästi:kieh:

Täälä satoi yöllä ensi lumi :heart: Voitte varmasti kuvitella kuinka innoissaan meidän lapset on. Lunta ei edes tullut paljoa ja esikoinen olisi jo kovaa vauhtia menossa rakentamaan lumilohikäärmettä. :) Toivottavasti saisimme valkoisen joulun, kyllä se lumi vain sen tunnelman tekee.

Rauhaisaa itsenäisyyspäivää kaikille.:heart:
 
Omaa napaa aina vaan.....Mitähän tää sit lie, en tiedä onko sit muullonkin..Ovis vasta ollu ja menkkoihin vielä aikaa..Nippaillu koko päivän alavatsaa, sillai lieviä menkkaoireita ja aivastaessa menny "munasarja kipeästi solmuun"......
 
Onnea äiskälle!

Voi että..mä niin tahdon vauvan!! kattelin jo meidän pienille (kuopukselle ja tulokkaalle)tuplarattaitakin jo valmiksi ja haaveilen mukavasta mammalomasta jollon sais touhuta lasten kanssa kaikkea mukavaa. Voi niisk..kun tiiän etten tästäkään kierrosta ole raskaana.

Vähän masis fiilikset taas mutta hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
 
Mä tein toissapäivänä negan.. vaikka olinkin melkoisen varma etten ole vielä raskaana ja testi piti tehdä lääkärissä kun määräiltiin lääkkeitä, niin tuli tosi paha mieli. :/ Lisäksi hajotin polvenikin lauantaina töissä, joten on kaikinpuolin kurja olo. Että ei tästä vielä mihinkään olla lähdössä.
 
INALA Voi harmi! Sekä polvesta että negasta! Ymmärrän että tuli paha mieli! Toiveet on aina niin korkealla. Tsemppiä!

ON Etovaa oloa ei ainakaan nyt aamulla joten olisiko vaan ollu mielikuvitusta, vilkasta semmosta, liikenteessä eilen ;)

Korvapuusti
 
Santulle ja Äiskälle paljon onnea :heart: Toivottavasti tullaan kaikki joukolla perästä (ja pian ;) ) Täällä taitaa alkaa "piinailut" :whistle: "Oireita" on vaikka millä mitalla ja toisillekin jaettavaksi :D Vessassa saisi (mukamas) juosta joka 5 min välein, hieman olisi "etovaa" oloakin (niin varmaan), nännit tuntuu aristavan (voi myöskin johtua että kuopus on saanut yhden hampaan lisää ja käyttää äippää myös puruleluna : / ), tunteet heiluu ees taas (välillä tulee itku ihan mitättömästä ja toisaalta sitten on iloinen "ei mistään syystä), koko ajan ihan törkee väsy vaikka ihan normisti onkin nukkunut..., mutta pahoin pelkään, että kaikki on vaan omaa mielikuvitusta -> sen verran heikosti käytettiin hyödyksi tuo oletettu ovis ajankohta :( Nyt yritän järkeillä ja odottaa ensi viikkoon testin teon kanssa. Viimeksi kun tein testin kp 33 aamulla niin iltapvä:llä sitten alkoi, hieman "harmitti". Olisi se vaan niin ihanaa saada oma "joulupaketti" sitten elo-syyskuussa :D

Anteeksi tämä oma napaisuus ja "vuodatus", mutta lähi- ja kaveripiirissä todella harva tietää tästä nelosen toiveesta / yrityksestä ja toisaalta en siitä vielä nyt ihan julkisesti halua edes puhua. Täällä tämä "keskustelu" on kuitenkin helpompaa, kun monet samassa tilanteessa ja voi ja saakin vertaistukea / kokemuksia.

Onko teidän muiden kaveripiireissä miten lapsiperheitä? Entä sukulaisissa?

Meidän kavereilla melkein järjestäin joko ei ole ollenkaan tai sitten se 1-2 lasta, yhdellä on tällä hetkellä 4 lasta. Itselläni on 2 sisarusta, joilla toisella on yksi (ja tälläkin jo itsellään kaksi lasta ;) ) ja toisella ei ole yhtään. Mietitty miehen kanssa vaan miten toiset "päätyvät" noihin lapsien lukumäärään... (on meilläkin "ongelmat" :D )

Nyt jatkamaan pyykin pesua, että saa muuta ajateltavaa.... niin varmaan :snotty:

-Natusani
 
Natusani:n kyssään: Meillä on kaveripiirissä suurimalla osalla lapsia ja kaikki jopa aika hyvin samaa ikää :) Miehen tai mun sisaruksilla ei kummallakaan ole lapsia. Miehellä 2 siskoa ja veli, kaikki jopa siinä iässä et jo voiskin olla, tai pikkusisko täytti 18v et se vois viel hetken varrota, vaikka henkisesti onkin varmaan kaikista fiksuin. Omatkin siskot on yli parikymppisiä, mut vauvoja saadaan osottaa kaaaauuuuaannn!. Sitä paitsi, viimetiedon mukaan kun toinen sisko olis lesbo, mut tämän hetken faktaa en tiedä.. *suku on ...* :LOL: Mun yhdellä sukulaisella on kans lapsia mut hänen kanssaan ollaan muuten niin eri planeetoilta, ettei tapaaminen ole ihan niin yksin kertasta..
Toivotaan, et sun oireet ei ole omaa kuvitelmaa.:)

Inalalle :hug: Tiedän niin tunteen.. :( Jospa sitten ens kuussa. Ja voin jopa samaistua polveenkin. Minä laitoin juuri palautetta kurjasta hoidosta jonka olen polveni kanssa saanut..
 
  • Tykkää
Reactions: Inala

Yhteistyössä