Moi!
Ihan ekaks pahoittelut Viinikalle tuloksesta! Onpa tylsä homma.
Ja tokaks ON, eli tänään alkoi vuoto!!!! :O Siis onks nää jo menkat vai voisko tää olla kiinnittymisvuotoa? Juilii kyllä alavatsaa ja viime päivät on ollu aika kosteeta. Eikös oviksen jälkeen pitäis tulla kuivakausi.. No, tänä aamuna paperiin tuli veristä limaa (sori nää kuvaukset). Oltiin vielä kylässä, ni laitoin repusta löytyneen rintaliivinsuojan pikkareihin ja siihen oli punaista kyllä vähän tullu nyt kun tultiin kotiin. Mä oon jotenkin ihan järkyttyny, vaikkei tää nyt silleen harmita. Bongasin sen oviksen digillä, sehän oli hymynaama viimeviikon maanantaina. Ja kivut oli silloin aika hurjia ja loppui kuin seinään silloin keskiviikkona. Eli kuvittelin, et nyt ois munis irronnu.
Kroppa on ilmeisesti vähän sekaisin, damn
Keiju kyseli
jouluherkuista. Mä en itse syö jouluruokia paitsi kinkkua eli se on mun mieluisin jouluruoka suolaisista. No joo, rosollia syön jos siinä ei ole sitä kalaa.
Ja sit makeista onkin vaikeempi sanoa. Voisko sanoa et luumuisat jutut. Kielen vie mennessään esim. perinteiset tortut, luumurahka, luumukiisseli kermavaahdolla yms. ihanuudet. Ja onhan ne namitkin ihania (geisha, fazerina, toffifee, fazerin punainen levysuklaa).
Muoks. Eli olen kyllä jouluihmisiä, vaikkei ne laatikot uppookaan (paitsi maksalaatikko, mut se ei ole meillä kuulunut joulupöytään). Saa siis jauhaa joulusta nyt niin kauan kuin sitä iloa riittää!!! Musta on kiva kuulla muiden jouluperinteistä. Me kun ollaan miehen kanssa nyt siinä pisteessä, et aletaan tehdä omannäköistä joulua ja otetaan siihen molempien puolelta niitä tärkeitä juttuja. Miten muuten teillä muilla,
mikä on rakkain "joulurituaali"?