**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Hellurei ja ei ihan niin hellät tunteet..:kieh:

Mä luulin, et tuo kuopus olisi jo ex-korvakierrelapsi.. No empä ekaa kertaa huomaa, ettei luulo ole tiedon väärti:kieh: Neiti söi viime viikon ab-kuurin ja taas toDella räkänen ja kiukkunen. Joten saapi mennä miehen kanssa huomenna taas tohtoria moikkaamaan.

Mulla on joku unihärö. Eilen olin vielä 2 aikaan hereillä ja heräsin ennen 5!! Mitä hittoa, yleensä olen 9 aikaan jo ihan valmis ja 6 aikaan ei jaksais millään nousta. Ei nyt ole edes täyskuu.

Viinikalle tsemppirutihali, jospa se + vaan antaa itteään oottaa. Itellä vähän samaa, silti täytyy olla aikasin testailemassa :D
 
Ei ole täti tullut kylään tänäänkään. Hermo meni ja kävin tänään verikokeessa. Huomenna saan tietää vastauksen, eikä varmasti ole enää mitään epäselvyyttä sitten. :kieh:

Anteeksi omanapaisuus mutta nyt ei jaksa keskittyä mihinkään muuhun kuin itseensä. Räjähdysherkkyyttä kotonakin huomattavissa. |O
 
Tervetuloa Inala!!:flower: Eipä ole helppoa teilläkään, voimia ja jaksamista. Mä olen kertonut omasta perhe-elämästä vähän enempi tuolla Koululaiset osiossa, tosien siellä ei ole kukaan viestiini vastannut:D Ja tuossa viestissä vain siis yhden lapsen tilanne...

Juu, täällä odotetaan raskaustestipakettia postissa saapuvaksi. Jospa se huomenna tulis, niin keskiviikkoaamuna pääsis testaamaan sen negan, ettei tarvis enää olla hullun jännityksessä:LOL: Malttamista huomiseen Viinikalle! Toivotaan plussaa:wave:
 
täällä yksi kuumeileva lisään :)
tänään sain ovulaatiotestillä plussan, ja nyt on kp.12/28, viimeeksi olleet kuukautiset siis 16.11, kuinkahan kauan tuohon ovulaatioon sitten on aikaa?

yritämme tehdä tyttöä 3.pojan jälkeen, ja pojat on aina pantu alulle ''vahingossa'' juuri ovulaation aikana (pihtailun jälkeen), aina on kerrasta napsahtanut...

tätä ollaan pantu alulle ke+to ja la*2+su, nyt ei puuhata, kun tikku näytti plussaa, luullaan, että tyttö tulee sillä :/
saa nähdä 2vko päästä kuinka käy.

minulla on pojat syntyneet -06, -08, -10
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
Tervetuloa minunkin puolesta uusille! Ja Amalialle onnea hurjasti!

Enpä sitten saanut aikaiseksi niitä ovistikkuja hankkia. Nyt on taas makuukammarrissa muutenkin ollut aika jäätävää, eikä mitään hajua taas mistään oviksista. Mulla on nyt vähän fiilinki että meis ei oo ehkä yhtä innoissaan tässä mukana, vaikka ei hän suoranaisesti vastaankaan ole. : /

Kohta oon varmaan itekseni tässä ketjussa kun tuntuu että meillä oikein vältetään nuita ovispäiviä. : /
 
Heipsan!!

Tämäkin ilmoittautuu mukaan neljännestä kuumeilemaan :wave:

Olen jo tovin käynyt täällä lueskelemassa tein juttujanne ja nyt on ihan "pakko" sitten jo itsekin liittyä seuraanne :D

Meillä on ennenstään t -02, p -07 ja t -11, itselle on kertynyt jo 32 vuotta ikää. Täällä tilanne se, että edelleen imetän 8kk tytsiä kiinteiden ohella ja synnytyksen jälkeen on nyt ollut jopa kolmet menkat. Kierrot on lyhentynyt koko ajan ja oviksesta ei hajuakaan : / Mulla oli kierrot jo ennen poikaa 24-25 pvä ja nyt on ollut vielä 33-44 pvä :O Molemmat tytöt ovat tulleet hieman "varkain" yhdestä kerrasta eikä ole mitenkään ajoitettuja olleet ja poitsua "tehtiin" 11kk:ta :snotty: Nyt toiveissa pienemmällä välillä tätä mahdollisesti viimeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
Tervetuloa Inala ja mmmiieee:)

Viinikan tulosta täällä jännitän ja peukut on pystyssä.

Täällä olis niinku piinapäivät just käsillä. Ihan tyynellä mielellä tässä odottelen, kun ei ole mitään erityisiä tuntemuksia, tai on niitä, mutta voi hyvinkin olla tätiinkin liittyviäkin. En haluu liikoja odottaa ja sitten pettyä, niin ehkä jo valmiiksi vähän asennoitunut niin että täti tulee parin päivän päästä.:|
 
Heipat :wave:

Tervetuloa turisemaan Inala, mmmiieee ja natusani! Mukavaa, että porukkaa tulee toisesta ovesta sisään ja toisesta sitten lähtee turisemaan siihen nelosten odotusketjuun, eix je :D

Hyvä veto Viinikalta tuo verikoe! Eipähän tosiaan tarvii arpoa. Täälläkin jännätään tulosta!!

NaNaj, onpa harmillinen tilanne :hug:

Ja voimia teille joilla on rankkaa arkea, kuten Inalalla ja Äiti maalla korvakierteen takia :hug:

Meille ei uutta. Päivät menee hitaasti. Eilen tuli sellainen ultimateväsymys, jota mulla on vain raskaana. Sit tajusin, et vielä ei kai mitään oireita voi olla joten eiköhän se mee edellisen huonosti nukutun yön piikkiin =)
Ei auta muuta kuin yrittää ajatella muuta. Helppoa - not!

Oliko täällä muuten ketään Etelä-Savosta?
 
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
jep, jep. Nega tuli verikokeesta. Täti helvettiä ollut 13 vuotiaasta asti ja ensimmäisen kerran kaikkien näiden vuosien aikana täti antaa itseään odottaa ilman raskautta. Nyt viikon myöhässä eikä mitään oireita, että alkaisikaan.

Meidän perheessä tänään päätettiin jäädä taustailemaan. Ilmeisesti liikaa stressiä ihan kaikesta. Antaa nyt elimistön tasaantua ja yritetään keväällä sitten uudestaan.

Viinika erittäin pettyneenä :snotty:
 
Voi Viinika:hug::hug: Oikein rauhoittavaa loppuvuotta, turhat stressit huspois.

Jadey: Jep, mikä siinä onkin kun päivät menee niin hitaasti. Ite saisi testailla ens tiistain jälkeen, mutta olen 101% varma tuloksesta. :snotty: En vaan usko, et olisi tärppi käynyt, kun noitten pillereittenkin kanssa tuli vielä viime kuussa sählättyä. Tuskin keho on ees tajunnu herätä. Vaikka oviksen kuvittelinkin tunnistaneeni. Eipä se mikään takaus tunnu millekkään olevan.
Billebee:n kanssa tasan samat ajatukset.
 
Heipsan!

meillä kaatui koneet, joten en ole teitä moikkaamaan päässyt.

Onnea plussanneille ja suuret halit negan saaneille :hug: Ja tervetuloa kaikki uudet, ihana saada lisää poppoota tänne.

Voi harmi viinika :( Minulle kävi noin kerran, kun oikein kovasti toivoin että raskaana oltas. Kyllä se tasottuu.

Meillä olisi tänään piparin leipomista ja koristelua. Ollaan eka joulu tässa uudessa kodissa, ja voi että kuinka tätä kotia rakastankaan <3

Ei ole vielä menkkoja, eikä niistä mitään tunnettakaan....nooh olen vakaasti päättänyt olla panikoimatta:)) Meillä mies näyttää olevan enemmän tuskastunut.

mikä on teidän joulupöytänne parhain makea herkku ja mikä suolainen? Ja kyllä minä olen jouluihminen <3 joten koittakaa kestää ;=)
 
Mä en oo moneen päivään päässyt / ehtinyt koneelle ja tuli teitä jo hirmu ikävä :D

Täällä peitot heiluneet ahkerasti mikä meille uutta mutta positiivista varsinkin nyt kun ovis mahdollisesti menossa! Tänään kp 19 / ? joten voin vaan toivoa että meidän ahkeruus palkitaan ;)

Uusille tervetuloa mukaan joukkoon!!

Esikoisen kanssa oli pitkiäkin kiertoja ad 40 päivää ja lopetettiin aina "yritys" liian aikaisilla kp mutta nyt pitäisi varmuuden vuoksi vielä muutamana päivänä ahertaa ettei taas oleta että kp lyhyempi ja ovis jääkin hyödyntämättä.

Anteeksi että vaan omaa napaa tällä kertaa :D

Raskausuutisia bongaan joka puolelta ja 2 parasta kaveriakin odottaa!

Jouluruuista niin makeista pidän tietty eniten suklaasta ;) Ja suolaisista niin laatikoista!

Korvapuusti
 
Moi!

Ihan ekaks pahoittelut Viinikalle tuloksesta! Onpa tylsä homma.

Ja tokaks ON, eli tänään alkoi vuoto!!!! :O Siis onks nää jo menkat vai voisko tää olla kiinnittymisvuotoa? Juilii kyllä alavatsaa ja viime päivät on ollu aika kosteeta. Eikös oviksen jälkeen pitäis tulla kuivakausi.. No, tänä aamuna paperiin tuli veristä limaa (sori nää kuvaukset). Oltiin vielä kylässä, ni laitoin repusta löytyneen rintaliivinsuojan pikkareihin ja siihen oli punaista kyllä vähän tullu nyt kun tultiin kotiin. Mä oon jotenkin ihan järkyttyny, vaikkei tää nyt silleen harmita. Bongasin sen oviksen digillä, sehän oli hymynaama viimeviikon maanantaina. Ja kivut oli silloin aika hurjia ja loppui kuin seinään silloin keskiviikkona. Eli kuvittelin, et nyt ois munis irronnu.
Kroppa on ilmeisesti vähän sekaisin, damn :mad:

Keiju kyseli jouluherkuista. Mä en itse syö jouluruokia paitsi kinkkua eli se on mun mieluisin jouluruoka suolaisista. No joo, rosollia syön jos siinä ei ole sitä kalaa.
Ja sit makeista onkin vaikeempi sanoa. Voisko sanoa et luumuisat jutut. Kielen vie mennessään esim. perinteiset tortut, luumurahka, luumukiisseli kermavaahdolla yms. ihanuudet. Ja onhan ne namitkin ihania (geisha, fazerina, toffifee, fazerin punainen levysuklaa).

Muoks. Eli olen kyllä jouluihmisiä, vaikkei ne laatikot uppookaan (paitsi maksalaatikko, mut se ei ole meillä kuulunut joulupöytään). Saa siis jauhaa joulusta nyt niin kauan kuin sitä iloa riittää!!! Musta on kiva kuulla muiden jouluperinteistä. Me kun ollaan miehen kanssa nyt siinä pisteessä, et aletaan tehdä omannäköistä joulua ja otetaan siihen molempien puolelta niitä tärkeitä juttuja. Miten muuten teillä muilla, mikä on rakkain "joulurituaali"?
 
Viimeksi muokattu:
Heips. Tuotatuota, mun maistuu suussa metallilta. Samaa oli myös esikoisesta. Mutta silti olen hyvin varma, et joko kuvittelen tai sitten puhkeamattomat viisaudenhampaat aiheuttaa jotain omia oireitaan...

Lempi joulumakea/suolainen: Makea on ehdottomasti rex-kakku ja suolainen on (saaks sanoo monta!?:D) Kinkki, lihapullat ja lanttulaatikko.

Joulurituaali: On käydä kaupungin haustasmaalla muistokivella ja sytyttää kynttilä isälläni. Hänet on sen verta kauas haudattu ettei sinne tule lähdettyä. Jouluaamun sauna on toinen. Ja samu sirkan joulutervehdys, samoin lumiukko. :)
 

Yhteistyössä