**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Jadey Pahus sitä vuotoa :( Mutta ilmoittele miten etenee, muutetaanko kiertopäiviä.

Äiti maa Mullakin maistu tänä aamuna suussa metalli :O Ja ihmettelin! Kolmosen kanssa haamujen haamu -päivänä ja muutamana sen jälkeen metallin makua oli, mutta on sitä ollut välillä muutenkin.

Tänään testattu nega kun kp27/30. En kyllä ymmärrä miksi piti mennä testaamaan kun ei mulla kovin aikasin näy (no mulla kyllä oli yksi liuskatesti tullut kaupanpäälisenä ja halusin siitä eroon. Tykkään enemmän puikoista). Viimeksi tuo haamujen haamu (jota ei saanut edes oikein kuvattua) tuli 27/27 ja selkeämpi viiva 29/27. Tiedän kierron olleen tuon 27 koska LA laskettiin 28 mukaan ja ultrien mukaan oli päivää isompi.
 
Minäkin testasin tänään negan kp 30/32, mutta olen ihan varma että se on nega eikä muuksi muutu. En ota asiasta mitään paineita, mulla on PCO ja asia hoidossa. Miestä tutkitaan ja hutkitaan sitten myöhemmin, ehkä ens kesän aikaan jos ei siihen mennessä tärppää;) Kun tuntuu hänestä oudolta mennä antamaan jotain näytettä jonnekin...:snotty: Siis EI nuhanäytettä, sori en nähnyt hyvin mitä toi hymiö tarkoittaa:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jadey ja bulla
On niiiiiiiin OVISLIMAT bongattu ja hyödynnettykin..Toivottavasti osui oikeaan saumaan sitten. Mitenhän nuorempana ei tällaista "limaneritystä" esiintynyt....Niin ja huomenta ja mukavaa joulukuun ensimmäistä päivää! Olen myös niin jouluihminen, lumi ja pakkanen vaan puuttuvat tunnelmaa luomasta.
Meillä on nuita heosia ja eläimiä, niin joulutalli yksi tärkeä joulurutiini. Lasten kans joulut toivotetaan ja kuusen alla käydään tallissakin! Rakastan nykyään lanttulaatikkoa, mutta ilta aina vuorotellaan kinkun ja suklaan välillä, ettei vain pääse paha olo tulemaan.....:whistle:! Mutta joulupöytä ei ole sama, jos yksikään tutuista ruuista puuttuisi..
 
Huomenia ja tervetuloa joulukuu!

Bullalla alkaa siis jännäilyt, kun ovis bongattu ja hyödynnetty =)

Onpa täällä monella jännät ajat testaamisen suhteen. No ei pääse tämä homma tylsäksi, kun on aina joku testivuorossa :kieh:

ON. Voi Santtu muuttaa mulle kp 2/xx, yk2. Eiköhän tämä sitä itteensä ole. Ainakin siteeseen tulee tavaraa ja vuoto ei ole vielä loppunut ja "jo" toista päivää viedään. Mulla ei ole mitään hajua tuosta kierrosta. Kolmonen tärppäs niin, et jos ei ois tärpänny ni 14 päivän luteaalijaksolla kierroksi ois tullu 38. Ymmärsikö kukaan mitä tarkoitan, hih!! Ja sitä ennen mulla on ollu menkat syksyllä 2007 ja silloin kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen olivat 38, 36 ja sit tärppäskin jo. Eli aika pitkä kierto normaalisti kai. Aikaa ennen pillereitä en muista ja pillereiden kanssa alkoi viidentenä tauko päivänä. Jees, mut ei tästä nyt tän enempää. Jännityksellä odotan tätä uutta kiertoa, et milloinkohan sen oviksen bongaan ja onko yhtä kivulias ku oli nyt :O
 
Mulla kans täti kaasutti paikalle aiemmin kuin yleensä, nyt siis kp 31/32 - pitikin eilen tuhlata testi- mutta että siis uudelleen "yritystä" (vängerrystä ja väkerrystä, puuh ei jaksais koko touhua) joten tänään lähti 1/32 ja yk2. Jaksamisia meille kaikille=)
 
mitenkäs niitä tyttöjä tehdään? itselleni on nyt jäänyt sellanen kuva, että riippuukin naisesta, kumpi tulee!
ja kuulemaan ruokavaliolla pystyy ''valitsemaan''

jostain luin, että karpalokapseleita popsimalla saa kropan ns. emaksiseen tilaan, joka suosii tyttö siittiöitä (?)
 
Jenkkiläisessä ohjelmassa eräs nainen halusi saada poikien jälkene tytön ja oli löytänyt netistä tiedon että runsas D-vitamiinin ja magnesiumin syönti takaa tytön. No tyttöä hän odottikin sillä kerralla :D Itse olin tästä täysin tietämätön vielä viime vuonna (ohjelma tuli maaliskuussa) kun kolmosta tehtiin ja sattumoisin söinkin sekä D-vitamiinia että magnesiumia maksimi määrät, sekä probioottiakin reilusti. No tyttöhän meidän kolmonen sitten oli ;) Samaa testataan uudestaan. Olen siis samat määrät pitänyt kokoajan reilu vuoden ajan jo. jospa viimeistään vuoden päästä tietäisi miten kävi :)
 
Viimeksi muokattu:
Heissan!!

Ei tietoa menkoista :( nooh ei kai tässä auta mikään muu kun positiivinen mieli :) Onneksi on lasten kanssa kiirusta koko ajan niin ei oikein kerkiä asiaa ees miettiä. Aina välillä on semmoinen olo, että nyt ne alkaa..kaikki jomotukset, säryt ja muut oireet, mutta EI!!

Minä rakastan kaikkia kaloja joulupöydässä, sitten juustokeksit ja joku ihana jouluinen kakku ja toki suklaat :) Rakastan leipomista, jota voisin tehdä koko ajan <3

Meillä on 3tyttöä <3 Ja minä uskon että jos lempii ennen ovista, niin tulee tyttöjä ja jos just kun ovis on niin poikia. Siskoni vannoo, että jos syö kunnolla puuroja yms niin tulee poikia ja jos on laiha ja niukka ruokavalio niin tyttöjä. Luin yhden tutkimuksen, jossa se olisi miehestä kiinni kumpia tulee :) Tiedä sitten, mutta koira kasvatusta läheltä katsoneena tuo hiukka ennen tuo enempi naaraita ja toisinpäin niin uroksia. Minun äiti "teki" meidät 4 tuohon uskoen ja sai 2poikaa ja sitten 2 tyttöä, kuten halusi, saattoipa olla sattumaa ;=)
 
Siis voi :mad: Mulla on tänään äitiyspäivärahan maksupäivä, mutten ole sanut niitä tilille veronpalautusten maksujen takia ruuhakutuneen pankinmaksuliikenne tukoksen takia!!! :headwall: Kauppaan pitäs mennä ja laskut maksaa... No laskut ehtii illallakin mutta kaupassa käytävä aamupäivällä että saa lounasta. Pankista sanovat että tämän päivän aikana tulee mutteivat osaa sanoa missä vaiheessa. Että kivakiva!!
 
Höh, onko tää Kaksplus sivusto muuttunut ulkonäöltään jotenkin, en tykkää:(

Meillä oli eilen taas sellainen kriisi nuoren kanssa, että uhkaili itsemurhalla ja karkaili ulos. Yms. Yms. Lopulta minäkin huusin ja karjuin tytölle, koska olen aivan kurkkuani myöten täynnä. Lisäksi minulle on erittäin tarvitseva erityislapsi ja kuopus, joka joutuu kuuntelemaan teinin kohtauksia... :(

Keskustelimme eilen miehen kanssa vakavasti. Pohdimme, että joudumme siirtämään vauvan hankintaa. Ehkä joskus tulen tänne takaisin yli 40 vuotiaiden ryhmään, jos kaikki silloin hyvin ja jaksan vielä ajatella raskautumista. Tilanne meillä täällä kotona on nyt sen verran kuormittava, että ei hyväksi kenellekään. Vauva tarvitsee aikaa ja huomiota, ja valitettavasti esikoinen tuntuu nyt olevan erittäin vihainen, masentunut ja ahdistunut vauva.

Minut voi poistaa ketjusta, toki voin jäädä myös taustailijaksi?
 
Billabee Äh pahoitteluni menkoista :( Kastanjalle myös. Voimia vaikeaan tilanteeseen ja toivon mukaan jaksat! Jää taustailijaksi ja tule aktiivisesti mukaan sitten kun voimia / mahdollisuuksia 4 ajatella!

Kokkelille tervetuloa joukkoon!

Tyttö/Poika keskusteluun, niin luulen että googlaamalla tsm löytää paljon tietoa aiheesta. Monethan uskoo että syömällä / lempimällä tiettyyn aikaan jne voi vaikuttaa sukupuoleen. Kiinnostavaa mutta en viitsisi uskoa liian paljon ;)

Meillä petipuuhat loppui lyhyeen, sen verran "usein" (tavallista useemmin) tuli peittoja heilattua että nyt ei olla ollenkaan jaksettu vaivautua. Toivon mukaan kierto ei nyt sitten ole 32+ päivää..

Tein njust piparkakkutaikinaa ja päästään huomenna taas tyttöjen kanssa leipomaan! Viime viikon leipomukset jo syöty ;)

Korvapuusti
 
Hei vaan, täällä olikin uus pino neljännen kuumeilijoille, joudun ikävä kyllä palaamaan tänne :(
Mä plussasin syyskuussa mut 11/11 todettiin kkm, sen vois varmaan merkitä tonne etusivulle kun siellä oon plussanneissa..
Varsinaista yritystä ei oo alotettu ku olin kaavinnassa vasta viikko sitten mut vauvankaipuu on kova.
 
Kastanja kuulostaapa tutulta teidän tilanne nuoren kanssa!
Meillä oli viime vuonna todella raskasta ja vaikeaa teinin kanssa ja kun ei mikään muu auttanut niin päädyttiin sijotukseen. Tyttö oli noin 2,5kk perhekodissa (jossa sai mm. psykiatrista apua) ja hänen kohdalla se auttoi. Se synkistelevä ja raivoava teini jäi sinne ja tilalle saatiin paljon vapautuneempi ja ilosempi versio. Tietysti riitaa ja ongelmia tulee välillä mut ei enää sellasta et sais oikeesti pelätä et tappaako se nyt ittensä. Hän osaa ja pystyy kertomaan mikä vaivaa eikä vaan purkamaan sitä raivoamalla ja uhkailemalla itsensä vahingoittamisella.

Joka tapauksessa paljon voimia teille ja älkää pelätkö pyytää apua jos tilanne käy aivan mahdottomaksi! :hug:
 
Meillä tosiaan lykätty neljännen lapsen "hankkimista" ihan esikoisen takia vuosikaudet. Jotenkin katkeraa. Mutta kokonaistilanne huomioon ottaen ehkä parempi lykätä raskautta edelleenki...ja mahdollisesti odottaa että tyttö muuttaa kotoa pois tai muuten tasaantuu. Vasta seuraavaksi täyttää 15 ja mulla alkaa nää vauvantekovuodet käydä vähiin kun ikää on jo 36 :|

Kiitos DingeLiDong...olen miettinyt tuota sijoitusta...tytöllä menee lääkitys ja jonkinlainen terapia on menossa nytkin polilla, ens vuonna alkaa traumaterapia...nää siis osittain todennäköisesti traumoja varhaislapsuudesta kun olin väkivaltaisessa avioliitossa :'( Olen kertonut asiasta lisää tuolla Koululaiset osiossa.

Minkä ikäinen teidän nuori on nyt? Hyvä jos sijoituksesta oli apua...

Kiitos Korvapuusti:flower: Jään nyt taustailijaksi toistaiseksi...
 
Viimeksi muokattu:
Voimia Kastanjalle!
Tervetuloa uudet, myöskin DingeLiDong! Harmillista mutta elämä on välillä. Itsekin koin keskenmenon ensimmäistä yrittäessä mutta eipä olisi näitä ihania lapsia nyt, jos elämä olisi silloin mennyt toisin.
Vaan että osaa olla laiska päivä. Olen ollut melkein kokonaisen päivän jo yksin kotona. Sitä välillä toivookin niin, saa lueskella ym. Lukenut olenkin mutten ole kehdannut edes tiskikonetta tyhjentää..
Ja nyt..Auts! Munasolu irtoaa..että voikin pieni osa elimistössä aiheuttaa näin suurta kipua....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä