**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

OIKEIN PLUSSARIKASTA LOPPUVUOTTA


Lauantai 31.12.2011

nimim. (ikä).......................kp..................yk... lapset

Marica30 (30)...................45/20-32...........6..... -01, -03, -06
Inala (33) .......................42/27..................2..... -97, -04, -05
Äiti maa (29).................. 27/28................3...... -06,-07, -08
Kokkeli ......................... 17/25-28 .............7...... -01, -03, -06
natusani (32)..................16/33-44.............5..... -02, -07, -11
Keiju81 (30).....................16/xx............... 1...... -03, -05, -09
bulla................................15/28.............2..... -00, -01, -07
Billabee...........................9/26.................4.... -00, -04, -10




Hellun martta (31) ........... xx/xx ............. 1 ...... -00, -06, -11



:heart:PLUSSANNEET:heart::

2011

Joulukuu:
äiskä-73 (38)...yk8
Santtu81 (30)...yk1
NaNaJ (27)......yk2
Jemie .............yk2

Marraskuu :
Neljäs? (32v).... yk5
JA82 (29v)....... yk2
Astral (30v)..... yk2
Wandii (32v)... yk1
Amalia80......... yk1


Aiemmin:
DingeLiDong (kkm 11/11), Adrianna, m a r z a, Ilo81, Isebel81, Säihke, Hyde79, Tyttöni mun, Vaavimasu,miita1969, ShootingStar*, pikkuinen, Papuli, PIKKUVIIKINKI




TAUSTALLA:
Orchid x2, 3Poikaa, viinika, Kastanja, mmmiieee, Jadey


Plussanneet jatkavat (tämän pinon lisäksi ;) )
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2060899-neljas-tuloillaan-uusi-pino/#post25098606
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti uudesta pinosta Santtu81 :cool:

Täällä ootellaan tätiä kylään jotta pääsis uuteen kiertoon... muutama r-testikin tehty, viimeks tänä aamuna ja negaahan se näytti :ashamed:
No maanantaina ois aika gynelle jos sit sais vähän selvyyttä ja varmuutta tähän hommeliin :|

Tsemppiä kaikille ja plussassia tuulia++++ :wave:
 
Huomenta!

Nopea omanapainen päivitys ennen töihin lähtöä...
Eli se rusehtava vuoto loppui kuin seinään eikä toistaiseksi menkkoja ole kuulunut, toki vasta lauantaina niitä saapuvaksi odottelenkin...Mutta eilen sitten piti mennä pissimään tikkuun ja sieltä tuli haamu, jonka kyllä mieskin erotti. Olisikohan viiva vahvistunut jos huomenna tekisi uuden testin vai pitäisikö malttaa odottaa pidempään?
 
Amalia bd Pari päivää odottaisi uuden testin kanssa, se aikahan siinä menee että hcg määrä tuplaantuu..

Limavaroitus!!
Toissa päivänä aivan kuivaa vielä, eilen olin kaverin kanssa lounaalla kun tuntui että jotain valui välillä. No valkkariahan se ja illalla oli paperissa jo kunnon limat :D (ihana selitys, eikö ;) ). No ei muuta kun mies hommiin (oli muutenkin meidän joka-toinen-päivä tahdin se joka 4. päivä 8joo vähän venähti kun mies päätti ma iltana kattoa leffaa..)). Huomenna sitten vielä ;) ja sitiäkin kyllä vielä jatketaan. Mitään ovistestejä en oo tehnyt enkä ole ajatellutkaan.
 
Ilmottaudun mukaan tähän ketjuun :)

Nyt on eka yrityskierto, tosin ei olla ehditty oikein yrittelemään :( Bongasin ovislimat jo kp 13 ja sitä ennen oli nippailuja munasarjoissa. Hieman poikkeuksellista sillä yleensä nuo asiat tapahtuvat kierron 16-18 päivien paikkeilla silloin kun ovat tapahtuakseen. Kuukautiskierto on n.32 vrk, saa nähdä millainen se sitten tässä kierrossa on kun niin aikaisin oli ovisoireet. En tikutellut ovista joten tarkka ovisaika on hämärän peitossa.

Mutta olen siis mukana. Onnea Amalialle haamusta:flower:
 
Santulle kiitokset uudesta pinosta! :)

Amalia onnea haamulaisesta ja peukut viivan vahvistumiselle! Hieno juttu!:)

Kastanja tervetuloa mukaan!:)

Saas nähdä tuliko tässä kierrossa aikanen ovis. Eilen nimittäin oli ovismaisia tuntemuksia pitkin päivää ja iltapäivästä sitten tikutin ja tuli melkein tasavahvat viivat. Illalla oli sitten kiire heilutella peittoja kun alkoi oikeen muniksen tietämillä kovat vihlonnat. Tänään nyt näkee sitten että joko viiva on haalistumaan päin vai onko se ovis kuitenkin vielä vasta tuloillaan. Ainakin peiton heilutus osui kohdilleen jos ovis oli eilen illalla.:) Samoin luteaalivaiheen pitäis nyt olla huomattavasti parempi ku viime kierrossa, silloin se jäi kyllä liian lyhyeksi. No iltapäivällä taas tikuttelee, niin sitten oon viisaampi.:whistle:
 
Kiitos Santtu pinosta ja mukavia hetkiä makuuhuoneessa (tai missä vaan huoneessa :p )!

Onnea Amalia haamusta! Kyllä se siitä vahvistuu, peukut pystyyn b=)d

Tervetuloa Kastanja :wave:

Maricalle tsempit uuteen kiertoon!!

Billabee, millaset ovisoireet sulla on? Oon itse yrittäny sitä ovista bongailla ja siks ois kiva tietää muiden ovisoireita.

Tänne ei uutta. Tänään ei oo niin kovat menkkamaiset kivut kuin eilen. Tuntemuksia vielä kyllä, mut ei tosiaan voi kivuiksi sanoa kun ei niin kovaa tunnu. Myös selässä edelleen tuntuu. Kohta pitäis tehdä se ovistesti, kunhan tulis hätä :whistle: Oon päättäny et teen niitä nyt kuitenkin niin kauan, ku johonkin suuntaan tää homma selviää vaikka ne onkin ihan negoja ollu jo monta päivää. Tilasin tänään r-testejäkin. Täytyy varmaan parin viikon päästä viimeistään tehdä sellainenkin, jos ei tätiä näy.
 
Heipsu kaikille ja onnea haamusta Amalia! :) Ja kiittis Santulle uudesta pinosta :)

Meil on ovispäivät vissiin aika käsillä. Laskurin mukaan tänään olis eka "hyvä" päivä. :) Tosin testiin tuli todella haalea haamu, et eipä vielä kai ainakaan ole. Pikkusen on viulinu muttei muuta. Mutta taas niin mun tuuria, tietenkin mä olen just nyt (TAAS) kipeänä, ei ihan kauheasti huvita niihin puuhiin ryhtyä.. :kieh:

Jadey: JOS mä olen ihan oikein itseäni lukenut, niin mun oireina on menkkakivut, paksu limainen yök ällö lima vuoto ja kipu jommallakummalla puolella munasarhoja. Ei semmonen särky, vaan jos vatsaa siltä kohdata painaa niin sattuu. Niissä puuhissa sen (valitettavasti) huomaa myös. Mut se ei kestä kun päivän.

Ja hei 12/28 kp
 
Viimeksi muokattu:
Mulla muuten eilen "puuhaillessa" tuntui painetta alamahalla ja tänään on ollut hellänä jännittäessä. Ennen en oo tällasta huomannut (tai ainakaan muista). Ja ne limat oli eilen jotain aivan mahdotonta! Kohdunnipukkaakin aiemmin kokeilin ahkeraan, eilen pitkästä aikaa ja oli kyllä aika "ovismainen". No saa nähdä oliko ovista oikeesti kun synnytyksestä kuitenkin vasta vajaa 3kk ja kahden menkat ollut.
 
Jadey mulla ovistuntemukset on samoja mitä äiti maa tuossa aiemmin kertoi. Eli tulee limaa, mahassa vihloo jommalla kummalla puolella ja tissit tulee kipeeksi. Tänään tuli ovistikkuun vielä vahvempi viiva kuin eilen eli nyt oli tasavahvat viivat. Josko huomenna sitten tulis se kaikista mojovin viiva. Mutta näköjään mullakin näitä ovisoireita on jo nyt vaikka ovis vasta tekee tuloaan, että ota tästä nyt selvää.:O
 
Kiitos Santulle uudesta pinosta :)

Täälä ei mitään uutta :( sain verikokeiden tulokset ja ne oli ok, ens viikolla ois sitten lekuri. Vloppuna on tosikon kaveri pikkujoulut täälä meillä, joten tänään leivotaan :) Esikko lähtee kaverilleen yökyläileen. Aion muutenkin leipoa...ja paljon, se auttaaa saamaan ajatukset pois ja raskastan leipomista <3

Oikein mukavia peitonheilutus hetkiä kaikille ;)
 
Santulle kiitos uudesta pinosta :wave:

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille. Täällä suursiivotaan. Eilen sai keittiön kaapit pölyttömän pinnan ja tänään saa kyytiä eteisen kaapit. Ensi viikolla taas täti tulee kylään. Täällä kun ei ole tuntemuksia, ei siis minkäänlaisia :| Tää siivousvimma iskee aina n. viikko ennen tätiä. Joten hyödynnetään sitten tämäkin :whistle:
 
Onnea Amalialle haamusta ja Wandiille viivan vahvistumisesta! Kauheeta tahtia täällä ihmiset raskautuu. =)

Santulle kiitos uudesta pinosta! :heart:

Mä en tiedä, pitäiskö mun välillä tehdä raskaustesti ihan vaan varmistaakseni, että en ole raskaana. Kun voihan sitä imettäessäkin raskautua. Yleensä kyllä tunnen oviksen tosi helposti. En ole kyllä synnytyksen jälkeen tuntenut mitään, joten tuskin tässä hedelmällisiä tällä hetkellä ollaan. Olis vaan sitten kiva tietää, jos "vahinko" käy.

Valoa näkyy jo tunnelin päässä sillä mies eilen sanoi tästä nelosasiasta, että rauhotutaan nyt ja katsellaan asiaa sitten vähän myöhemmin. Se oli juuri se vastaus, jota olen odottanut ja toivonut. Se riittää nyt mulle. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Voi mä oon jotenkin vaan nyt siipi maassa, tajusin et kai nää kivut on sitä itteensä ja täti on tulossa. Ihmetyttää kun tädin tulohan on hyvä juttu, saa jotain käsitystä missä mennään. Silti sitä näköjään salaa miettii, et josko sittenkin ois raskautunu. Nyt päätin etten testaa ovista enkä mitään ainakaan viikkoon ja jos ens pe mennessä ei oo mitään uutta ilmaantunu, ni sit taas testit kehiin.

JA, mulle kyllä kelpaa ne testit jos ei kukaan muu ilmoittaudu :wave:
 
Heippa kaikille!!

Ei menkkoja, eikä kyllä oireitakaan :( Ensi viikolla lääkäriin! Koska nämä vauva asiat nyt tuppaa pyörimään ajatuksissa koko ajan, niin kyselempä hiukan :)

Millä raskausviikolla teidän lapset ovat syntyneet ja minkä kokoisia ovat olleet?
Minulla esikko syntyi rv 33+ ja oli 1,9kg 45cm pipo 28cm. Tosikko syntyi rv 39+0 ja oli 3,3kg 50cm pipo 32cm. Kuopus syntyi rv38+0 ja oli 2,3kg 44cm pipo 30cm

Mukavaa vloppua kaikille!!
 
Viinika: Mein -07 keijuprinsessa on elokuun leijona. :)

Keiju-81: 38+6 38+6 ja 39+1 on meillä synnytty. Mä olin ihan varma, et kolmonen menee pitkälle yli, kun kaks samoilla viikoilla syntyi, mut ei sitten menny. 3120g 49cm, 2880g 46cm ja 3060g ja 50cm. Me "harrastetaan" pieniä lapsia, mutta näillä geeneillä ei isojakaan kyllä taida tulla. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! Mä kippaan "isommat" mummuloimaan ja otan pikkuneidin mukaan ja suuntaan jonkunlaisille jouluostoksille. Katsotaan mitä saa ostettua kun on toi mini mukana :D
 
Huomasin tuossa etusivulla kysymysmerkin taustailijoiden kohdalla ja ajattelin ilmoittaa, että minä ainakin olen vielä taustailijoissa mukana :wave:

Me tosin aloitetaan yrittäminen vasta sitten seuraavan vuoden puolella jossain vaiheessa, oli tuo oma lääkäri sitä mieltä että selkää pitäis vähän operoida ennen uutta raskautta :|

Käyn täällä aina aika ajoin kurkkimassa ja kuumeilu vaan kasvaa :ashamed:

Onnittelut plussanneille :heart:

Tuohon keijun kysymykseen: esikko 40+4 4042g 51cm, toka 40+2 3750g 50cm ja kuopus 39+4 3450g 49cm (lisänä meidän enkeli pikkukakkonen 23+5 n.500g 30cm) aina tuo täysaikasena syntyneiden paino pienentynyt 300g ja pituus 1cm =)
Kätilöt viime jouluna naureskelivat et seuraava on sitten varmaan 3150g 48 cm :D

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille :)
 
Vastauksia kyselyyn :)

Tyttö -97 syntyi rv 41+6 pituus 51cm paino 4080g
Poika -99 syntyi rv 39+6 pituus 51 cm paino 3800g
Poika -05 syntyi rv 39+6 pituus 52 cm paino 4280g

Tuntuu että näin jälkeenpäin asiaa havainnoidessa mun oma paino ja syömiset on vaikuttanut itsekunkin syntymäpainoon:ashamed:

Esim. keskimmäistä odottaessa olin tosi hoikka ja söin terveellisemmin, ensimmäisen kohdalla mässäilin vähän ja kolmatta odottaessa söin kuin hevonen...tai sitten asialla ei oo merkitystä ja mä vaan kuvittelen:O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä