Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

Täällä tänään ehken dpo2, luulen että ovulaatio tapahtui lauantaina, koska mahaa juili aika lailla ja illalla mittasin huvikseen lämmöt; oli 36.2,eikös lämmöt laske just ovulaation aikaan? Tänä aamulla oli sitten 36.6... nyt sitten ootellaan se pariviikkoo ja tutkaillaan ilmaantuisko oireita, vaiko ei.. :) Rennosti vaan eteenpäin. Oon kumminkii laskeskellu, että jos tässä kierrossa tärppäis, niin laskettuaika olis 24.12... Joululahja! <3
 
dpo9 luulisin ja orastavaa menkkaoiretta havaittavissa ja kellarissa kosteaa. Alkaa kuulkaas pikkuhiljaa hermostuttaa kun ei tärppää! 2 edellistä kiertoa meni harakoille eikä päästy tallettamaan mut onhan noita kuukausia kulunut sitten elokuun....

Odotan menkkoja alkavaksi la 5.4.
 
Viimeksi muokattu:
marrasmasu :hug: olis jo tein vuoro saada plussa!


Täällä kp 16, ovislimoja tiputtelee, mut viel ei oo kait ovista ollut, sellanen "näppituntuma". Mut sais ovis ollakin vaik vast su ta ma, kun mies on nyt maalla ja tulee kotiin vast sunnuntaina. Peittoja heiluteltiin torstaina, mut se ei varmaan riitä. Henkisesti varaudun negakiertoon. Harmittaa niin pirusti, et mies lähti just tänä viikonloppuna ku ovis olis tuloillaan. :(
 
Ärsyttää. En oo edes testannu kun olen ihan varma, ettei ole tärpännyt. Mulla on viimiset 2 kiertoa olleet melkein 40 päiväsiä, joten uskon tästäkin tulevan. Toivottavasti ei ainakaan tästä pitene enää! Ei ole yhtään minkäänlainen olokaan, ei vihlo mistään kohdasta.. lämmötkin ihan normaalit.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Tammikuisiin vai mitä?
 
Ajattelin vaan ilmottaa (en tiedä lukeeko tätä ketjua enää kukaan), mutta meilläkään ei vielä tärpännyt nyt mennään jo kp 8 yk 6. Viime kierto oli ihmeekseni vaan 31? päivänen.. Niin ja päivittämättä jättäminen ei haittaa. Yritän pitää omaa kalenteria ajan tasalla :).

Pepa toivon tärppiä teille ja muillekkin tietty
 
Minä täällä käyn lueskelemassa ainakin mutta kovin on hiljaista :/

Onnea Niisku-Rouva :)

Omppuf , harmitukset :/ Toivotaan että tämä olisi se kierto kun teillä tärppää :)

Täällä mennään dpo8, yritän kovasti vastustaa kiusausta testailla liian aikaisin :p
 
Täällä ois uusi nelosta kuumeileva =)

Hiljanen ketju tuntuu olevan, mutta jospa me saatais tää tästä vilkastuun. =)

Tää on yk1 meillä ja vkl ois menkat odotettavissa, ei oviksen aikoihin ollu mies samalla paikkakunnallakaan, niin pyhää henkeä pitäs jo syyttää jos raskaana tästä kierrosta oisin :LOL: Mutta tästä jatketaan, katotaan, että mitenkä usein on ovis just ku mies työmatkalla..

Mutta jos huolitte mukkaan, niin jännäillään yhessä sitten. Miepäs lukasen tän ketjun läpi ja palaan sit esittämään teille visaisia kysymyksiä ;)
 
Hei olen 21v neljännestä lapsesta haaveileva :) lapset 2010,2012 ja 2013. Aloitin ehkäisyinjektion käytön maaliskuun 5päivä ja tulin siihen tulokseen että toista ei enään pistetä. Neljäs lapsi ois nyt haaveissa. Saa nähdä kauan menee että kierto palautuu normaaliksi että sitä lasta vois rupee yritää. Haluaisin liittyä teidän kuumeilijoiden joukkoon :)
 
Mitenkäs teillä on lähipiiri/kaverit suhtautuneet neljännen yritykseen tai oletteko kertonu aikeista?

Me ei olla kerrottu kellekkään, kerrotaan sitten jos aihetta on =)
Mun vanhemmat varmasti järkyttyy kuulessaan sitten joskus jos/kun raskaana jo olen. Olen vähän rivien välistä jo ymmärtänyt, että heidän mielipiteensä on, että mun pitäs mennä jo töihin.. Olen ollut kotiäitinä 2010 keväästä asti. Heille en nyt sitten ainakaan ensimmäisenä ole hehkuttamassa raskautta.. Eikä meillä ole kenelläkään kaveri/sukupiirissä sellaista joilla olisi edes 3 lasta, saati 4 :D

Tosin kaikki muutkin varmasti yllättyy, myin kaikki tavarat nimittäin pois kolmannen jälkeen.. Mutta niin sitä on nyt mieli muuttunu :) Ja ajateltiin miehen kanssa, että koitetaan nyt sitten tähän samaan saumaan vielä tätä viimeistäkin, niin sitten kun töihin palaan ni sitten ois jo lapset kaikki "tehtynä"..

Onko täällä muita, jotka vielä edellisestä lapsesta kotona?

Sitä en tiedä, että mitä työnantaja mahtaa suhtautua, jos ja kun tästä raskaudun. Mullahan on siis vakityöpaikka josta ollu pois sen 4vuotta jo ja jos taas ilmoitan, että katkaisisin hoitovapaan TAAS ja jäisin TAAS äitiyslomalle :whistle:
 
Kukaan kavereista ei tiiä et yritän neljättä lasta. Mut mun äiti kyllä kannustaa tosi hyvin neljännen hankkimista kun nyt on hyvä mies löytynyt :) mä oon ollut kotona 2010 asti. Ois tarkotus mennä työ elämään heti kun lapsi lukumäärä on täynnä :)
 
Niisku-rouva: Onnea paljon :flower:
pepa: muutama päivä siis vielä ja testiä kehiin! ;)
piinasteleva: Tervetuloa joukkoon :)
mussukka93: Tervetuloa mukaan :) Miten kauan tuommosessa ruiskeessa kestää poistua elimistöstä?

Me ollaan pikkuhiljaa vinkkailtu lähipiirille, että toiveissa olis. Ehkä sitten ei kuulla mitään tökeröitä kommentteja mistään ;). Me ollaan molemmat suurista perheistä.. miehen perheessä 4 lasta ja minun perheessä 7. Aika erikoistahan tämä on haluta tämän ikäisenä ylipäätään lapsia (täytän kuukauden päästä 25). Meillä on 3,5v tyttö ja kaksoset 1v3kk.

Töistä: Menin töihin heti valmistujaisjuhlista suoraan. Kerkesin olla kokopäiväisesti töissä 2,5v ennen ensimmäistä lasta. Ensimmäisen ja toisen raskauden välissä olin töissä vuoden? Nyt kaksosten synnyttyä olen halunnut olla kotona. Kouluun on haettu ja tarkoitus olisi aloittaa syksyllä jos koulupaikka irtoaa. Pakko keksiä jotain muuta tekemistä, jos ei tärppääkkään vähään aikaan tai ollenkaan. :)
 

Yhteistyössä